CBR600F3 Motor start niet, accu leeg?

Dpac

MF'er
30 mrt 2010
90
0
Beste luitjes....


Ik wilde van de week me motor starten maar de accu is leeg, weet nu niet hoe ik hem aan de praat krijg, heeft de hele winter namelijk buiten gestaan dus verklaart het ook, ik heb om heel eerlijk te zijn echt de ballen verstand niet van motoren, kan er alleen op rijden, wat moet ik nu doen want las dat voordat je weer gaat rijden na een seizoen dat eerst alle olie vervangen moet worden en remmen check, banden etc etc......

Nu is me vraag wie hier zou het voor me kunnen doen, olie vervangen, olie filter, motor nakijken voor een kleinigheidje???

Ik heb een honda cbr 600f uit 1996 ofzo? Heb de papieren niet bij de hand en weet niet of dat ook belangerijk is?

Ben totaal a technisch met 2 linkerhanden dus wie zou me even kunnen helpen??

Woon in arnhem btw.


Ps: is de motor aan te duwen of kan dat niet??
 
Moet er niet alleen water in ?
Dat zuur dat hebben ze er toch al in gedaan ?
Is vlgs mij een gesloten accu met zes-delig zuurpakket. Moet er in zijn geheel in en daarna kan de accu gesloten worden en liefst geladen. Deze accu's zijn af fabriek droog voorgeladen. Voor gebruik laden met een geschikte lader is beter voor de levensduur, verkopers zeggen echter over het algemeen dat dit niet nodig is en meteen in de motor kan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan