Tachyon Helmet/ bikecam

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetlakeboy

MF veteraan
14 nov 2008
4.340
0
Zoetermeer
Heb nog een leuke camera te koop van het merk tachyon, kan je leuke films mee maken tijdens mooie leuke ritten.

Kan tot 32 GB sd card in, dus je kan heel wat filmen, alles compleet in doos met meerdere steunen.

Inside%20Box%202009.jpg


film impressie:


Ik heb er nog een extra mount bij zitten, die je dan op een tank beugel kan doen, of met M3 klitteband op je tank, dan film je zo als op mijn filmpje ;)

Foto-FYEIKUZM-D.jpg

Foto-DCN4J7M4-D.jpg

Foto-JRDFAFBE-D.jpg



Doe een goed bod en wie weet film jij je eigen route straks ;)
 
Laatst bewerkt:
Doe mij ook maar aub.

(domme) vraag:

Weet je zeker dat dit een 2011 camera is gezien het youtube video uit 2009 is :?. In de vorige versies zat namelijk Micro sd geheugen, zie http://www.tankcam.nl/Tachyon-XC-2010-Micro.html?gclid=CI7QvOOX06gCFUku3godmwzugQ

Gr Falierke


Domme vragen bestaan niet he ;)


Is ook een voorbeeld foto he, kon er niet 1 vinden uit die tijd :$
Hier zit gewoon een SD-card in die je zo in je laptop steekt en kan uitlezen ;)


Bieden vanaf 90,- euro btw....om nu iedereen te gaan pb-en :+
Staat namelijk op meerdere forums O-)
 
Laatst bewerkt:
Doe mij ook maar aub.

(domme) vraag:

Weet je zeker dat dit een 2011 camera is gezien het youtube video uit 2009 is :?. In de vorige versies zat namelijk Micro sd geheugen, zie http://www.tankcam.nl/Tachyon-XC-2010-Micro.html?gclid=CI7QvOOX06gCFUku3godmwzugQ

Gr Falierke

In de 2010-versie zit een normale SD-kaart. Dat weet ik uit ervaring want ik heb zo'n ding. Zeer hufterproof hoor zo'n apparaatje en ja dat weet ik ook uit ervaring ;) Ik heb de mijne op het circuit gebruikt en de mount niet goed vast gezet met als het gevolg dat het ding los kwam bij 140 of 150 km/h en 100 meter over de baan stuiterde. De interne speaker kon daar niet tegen en gaf daardoor storing (apparaat ging niet meer aan of maar heel even). Ding open gemaakt, speaker los gekoppeld (die piepjes hoor jetoch niet met je helm op) en het ding werkt weer als een malle ;)

Ow, en een filmpje na dat de camera eraf gestuiterd is geweest ;)

Er zit overigens geen muziekje hardcoded in het apparaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan