Titaan voor de sliders

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thug

MF veteraan
13 mrt 2007
17.288
0
ut Zuiden
heb nog 2 1 hele of 4 2 halve blokjes liggen. helemaal niets meer liggen...

Maten: dikte: lengte: breedte:

heel 12 70 50

half 12 35 50

(in mm's)


hele is zoals op de foto, halve is dus de helft :+

Foto-KNPQ7MOJ-G.jpg


ze zijn dik genoeg om 1 jaar te KBen

prijs: 10,- ex verzenden voor half blokje
prijs: 15,- ex verzenden voor heel blokje

mijn oude slider:
Foto-OX4LUHWV-G.jpg

foto van een maatje die ook tiet zelf in z'n slider heeft gemaakt:
2008%2006%2030%20106.JPG
 
Laatst bewerkt:
Lekker, zal je bij een ongeluk net zien dat dat plaatje "tiet" RECHT je knie in gaat....

Tiet in je knie.. no good.
 
Wat moeten 2 halve stukkie inc verzenden kosten dan? En is dat spul een beetje te bewerken met bv slijptol?
 
Hoe krijg je dat goed in je slider :?
of met goede kit, eerst een uitsparring maken in je slider en dan vast kitten. Het enige nadeel hiervan is als je een vol 1/2 uur op een klaverblad met je knie aan de grond zit wordt het tiet best warm en heb je kans dat de kit loslaat. Ik had hier zelf geen probleem mee maar het kan wel...


Een andere optie is een gat er in maken, schroefdraad er intappen (ja het kan met heeeeel veel geduld) en dan een boutje door de slider, met de kop aan de klittenband kant uiteraard...
 
Ik heb ook nog 2 strips titanium liggen, ik geloof 3mm dik en 2cm breed met een lengte van 50 cm

Het enige dat ik er voor wil hebben is poserpics :+
 
Sorry voor het verpesten van je verkooptopic! Als je wilt dat ik het weghaal moet je het maar zeggen.
 
kan je het niet gewoon warm maken en erin smelten?

Dat kan prima.

Zo vaak zo gedaan.
Gasbrandertje erop, tot ie goed heet is, en dan knetterhard erop drukken en dan brand ie er zo diep in :) (wel ff buiten doen....)

Wat je ook kan doen (beste oplossing)

2 gaatjes in boren (of laten boren... spul is knetter hard) en tap erin draaien en dan van de andere kan van de kneeslider een schoefje erdoor.... Komen ze in ieder geval niet los na een lange (lees hete) Kneedown.
 
Dat kan prima.

Zo vaak zo gedaan.
Gasbrandertje erop, tot ie goed heet is, en dan knetterhard erop drukken en dan brand ie er zo diep in :) (wel ff buiten doen....)

Wat je ook kan doen (beste oplossing)

2 gaatjes in boren (of laten boren... spul is knetter hard) en tap erin draaien en dan van de andere kan van de kneeslider een schoefje erdoor.... Komen ze in ieder geval niet los na een lange (lees hete) Kneedown.
of met goede kit, eerst een uitsparring maken in je slider en dan vast kitten. Het enige nadeel hiervan is als je een vol 1/2 uur op een klaverblad met je knie aan de grond zit wordt het tiet best warm en heb je kans dat de kit loslaat. Ik had hier zelf geen probleem mee maar het kan wel...


Een andere optie is een gat er in maken, schroefdraad er intappen (ja het kan met heeeeel veel geduld) en dan een boutje door de slider, met de kop aan de klittenband kant uiteraard...
:P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan