MFMM 2011 De foto's

Kan het nóg cuter? :}
MPM9xh.jpg
 
ik heb een foto gevonden van mezelf.
maar ik heb gezien dat er iemand een foto van mij maakte in amersfoort toen ik voorbij reed, die zou ik graag willen hebben.
 
Zeg blaag, ga jij ff heeeel snel je mond spoelen met groene zeep ofzo

domme haas :(


Fastbike, niet ten onrechte van jou hoor maar, ik wens mijn naam niet in het verband te zien met dit soort idioten....

@ jochie, doe je godwinnen es ergens waar iemand anders dat ook leuk vind... alleen in slaapkamertje bijvoorbeeld.
 
Wie is de ''vage'' dame met de zwarte broek hier op de achtergrond? Ik weet dat die ook fotos van me gemaakt heeft...

mfmm3.jpg
 
Laatst bewerkt:
jonges, hij is klaar. hij is in 720p maar verwacht er niet teveel van. ik hoor wel wat jullie ervan vinden ;)
http://youtu.be/kZX7JiUl-5E?hd=1
 
Laatst bewerkt:
-O- En weer staat een vriend van me er op en ik niet, ik reed nog wel vlak voor hem, al de 3e fotograaf die een '92 blade prefereert voor een felrode 600rr pc37 :')

Nou... dan reed je waarschijnlijk net te snel... als je te snel of langs elkaar fietst kan ik je er niet op zetten wa, maar dat lijkt mij logisch.

er komen nog een 1000 tal foto's online dus wellicht dat je daar alsnog bij zit, wie weet
 
Nou... dan reed je waarschijnlijk net te snel... als je te snel of langs elkaar fietst kan ik je er niet op zetten wa, maar dat lijkt mij logisch.

er komen nog een 1000 tal foto's online dus wellicht dat je daar alsnog bij zit, wie weet
Oh, bedoelde het niet tegen jou hoor, goed werk gedaan met de foto's hoor :)
Viel me gewoon op, snel had ik iig niet gereden (bij binnenkomst in veenendaal iig) :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan