MFMM 2011 De foto's

@ Biglift,
YEAH We staan erbij!
[afbeelding]

Over de Politie, het is al een wonder dat we de mega meeting mogen blijven houden, zonder eerst toestemming te vragen etc.
Dat een aantal super vrolijke motorrijders zijn die de mega meeting zo leuk vinden dat ze spontaan op het achterwiel moeten rijden, of harder moeten rijden, tja.
Ik snap het wel, maar ook het standpunt van de Politie

Mja standpunt van de politie is volgens mij alleen dat ze weer een mooie manier hebben om geld binnen te harken voor de schatkist, valt me mee dat ze er nog niet staan met een DB meter, de belastingdienst, de sociale dienst en de Duane ;(
 
Nou toegegeven, met die Busa's bij Amersfoort had ik net het idee dat dat fout zo gaan met dat geslinger :X Dus maar dekking gezocht in de auto :X

Ik ga nu beginnen met de foto's te shiften, zijn er zo een 340.. Vanavond komen ze als het goed is online :Y
 
Mja standpunt van de politie is volgens mij alleen dat ze weer een mooie manier hebben om geld binnen te harken voor de schatkist, valt me mee dat ze er nog niet staan met een DB meter, de belastingdienst, de sociale dienst en de Duane ;(

geef ze nog even een goed idee :P
 
Ben er maar even geweest, en viel me inderdaad op hoeveel politie er op de been was.
Aan de ene kant snap ik het, andere kant vraag ik me alleen af of het niet een beetje overdreven is.
Moest trouwens wel hard lachen om dat scootergozertje die de sjaak was.
Kereltje rende er vandoor en ineens kwamen vanuit het niks tig politiemensjes in actie _O-

Iemand een idee wat er nou gaande was ?
 
@ Biglift,
YEAH We staan erbij!
[afbeelding]

Over de Politie, het is al een wonder dat we de mega meeting mogen blijven houden, zonder eerst toestemming te vragen etc.
Dat een aantal super vrolijke motorrijders zijn die de mega meeting zo leuk vinden dat ze spontaan op het achterwiel moeten rijden, of harder moeten rijden, tja.
Ik snap het wel, maar ook het standpunt van de Politie

als je het origineel wilt hebben moet je me effe mail met het foto nummer

voor de hebberts onder ons >> alle foto's ? dat kan maar dan moet je op afspraak effe langs komen met een leeg USB stikkie van 8 Gb oid .

koffie krijg je dr bij als de hebbert de koek oid meebrengt :)
 
Van politie geen last gehad, noch opgemerkt dat ze echt prominent aanwezig waren. Keurig dus :Y. Dat ze bij het minst of geringste al gaan optreden lijkt me niet meer dan logisch, anders staan ze er voor niks :+
 
Het was een prachtige dag! De politie heeft zich naar mijn mening heel netjes gedragen WE hebben allemaal flink herrie kunnen schoppen en ik heb verder veel motoragenten gezien die het volgens mij ook best mooi vonden allemaal. Door hun aanwezigheid krijg je gewoon niet al te gekke toestanden, alleen maar goed denk ik. Ik ben er volgend jaar zeker weer bij!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan