MFMM 2011 De foto's

iemand nog opgevallen dat er een goudkleurige srad bij was met een leek wel home made mf sticker? hij stond bij de toerit en rotonde

die man staat normaal in uniform bij de rotonde.. iig sinds dat er politie op de meeting is. nu was in motorpak.

Zo had je wel overal undercovers staan.. Bij Amersfoort die ene undercover motor gespot, en richting Veenendaal, binnendoor komend ook al een paar "stille" gesignaleerd..
 
potverdorrie wat heb ik een partij mooie dames gezien zeg pffffff :9~ :9~ :9~ was een stukker leuker gezicht dan al die mannen die der fiets dr begrenzer in jankte :?
 
ja daarom ze komen er toch wel achter, afgesloten terrein is enige optie( zoals vorig jaar de RSV/tuono meeting mochten vliegveld teuge op. miss tip bij een circuit of een oud vliegveld.
 
Zo had je wel overal undercovers staan.. Bij Amersfoort die ene undercover motor gespot, en richting Veenendaal, binnendoor komend ook al een paar "stille" gesignaleerd..

binnendoor van veenendaal naar amersfoort ook een varadero met antenne op de koffer achter ons aangehad...
 
Wij( club flevoland+ harderwijk) hadden op de heenweg richting veenendaal nog een flitser van voren haha wat een sjakie's
 
waar blijven alle video's die iedereen heeft gemaakt bij de rotonde? Kut trouwens zeg om te vallen waar iedereen naast staat door zo'n stom wit vlak.
 
Het was een prachtige dag! De politie heeft zich naar mijn mening heel netjes gedragen WE hebben allemaal flink herrie kunnen schoppen en ik heb verder veel motoragenten gezien die het volgens mij ook best mooi vonden allemaal. Door hun aanwezigheid krijg je gewoon niet al te gekke toestanden, alleen maar goed denk ik. Ik ben er volgend jaar zeker weer bij!!

Aanwezigheid en controle van de verkeersveiligheid oke, maar ze stonden daar gewoon vies te laseren om toch wat centen binnen te krijgen.
 
Op de A12 onder het viaduct stond voor Veenedaal (vanuit Zeist) ook een mo(de)biele flitser...

Wel aardig van ze dat ze er zo'n fluor motoragent bij zetten, voor als je de camera echt niet ziet _O-
 
Laatst bewerkt:
wie weet wie de fotografen waren tussen de afslag bij het stoplicht tot aan de rotonde hoop dat zij ook nog moie fotos hebben kunnen maken *O* :W
 
:^ En dan nog, hoe wil je voorkomen dat als er hier agenten onder een account werken toch niet aan die info komen? Zoek dan beter legaal een afgesloten terrein :Y

Ik denk dat dat nog niet zo gemakelijk zal zijn als dat het klinkt zou wel beter zijn idd.
 
om weer even ontopic te komen:
ik heb ook foto's
superdexx picasa

heb ook nog aan het eind van de meeting aan videocameratje (sd) op de paal gehad bij de rotonde. gericht richting de mac. daar komt bijna iedereen van het mac terein langs rijden..
maar is een uur rouwe video en heb geen tijd om daar iets nuttigs van te maken...
als iemand daar behoefte aan heeft kan ik hem wel ff ergens droppen en mag je het zelf editen.
 
:^ En dan nog, hoe wil je voorkomen dat als er hier agenten onder een account werken toch niet aan die info komen? Zoek dan beter legaal een afgesloten terrein :Y


als ik me niet vergis hebben we ze ook als Mods |(

de enigste opties zijn denk ik

*afgesloten plek
* plek in het midden van het land zoeken..
aanvangstijd 11:00 houden en om 8:30 pas bekend maken waar het zal zijn..
en dan hopen dat ze niet op tijd mensen op de been kunnen krijgen..


Maar misschien hebben onze Mods tips.... _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan