MFMM 2011 De foto's

ben nog een keer op de foto gezet zie ik , thnx ijsduivel :+

Foto-LX6TOJTX.jpg
 
Ijsduivel&bikkeltje bedankt *D heb mezelf gevonden, leuke foto :Y en op de snelweg video op 0:06 :Y

GroteFoto-MTM67WBL.jpg
 
Laatst bewerkt:
Remde te hard op dat witte vlak, ging niet hard,wou stilgaan staan dus de gang was er al uit, reed daarna gelijk weer door, dus niet veel aan de hand... wel naar dat die wouten dr armen over elkaar hielden... B|

[afbeelding]
Gelukkig viel het mee ;)
Dat die wouten met armpjes over elkaar bleven staan geeft wel aan dat het ze geen moer kon schelen.
 
Ja hijs lekker scherp :)

Heb er een van 3 jaar terug op de sv nog, ook met mn broertje achterop, bijna op dezelfde plek :)


origineel kun je downloaden door op de knop image options te drukken en dan dowload of high resolution en dan de desbetreffende foto opslaan dmv je rechtermuisknop
 
Remde te hard op dat witte vlak, ging niet hard,wou stilgaan staan dus de gang was er al uit, reed daarna gelijk weer door, dus niet veel aan de hand... wel naar dat die wouten dr armen over elkaar hielden... B|

[afbeelding]



en ook hoe die smeris er bij staan.... te grappig, maar wel k voor je :/
gelukkig niets ernstig :')
 
Laatst bewerkt:
Toegegeven, ik vind het tot nu toe de mooiste evenementenshoot die ik in mn collectie heb..

Met name deze 2 foto's waren voor mij een van de topfoto's:

[afbeelding]

[afbeelding]
Lijkt Keith Richards wel in z'n jonge(re) jaren.
Dat er nog zoveel rook van een sigaretje afkomt. ;)


Voor het geval je denkt "sinaasappel?" (klik).

Ik was de link vergeten in te plakken. |(
 
Remde te hard op dat witte vlak, ging niet hard,wou stilgaan staan dus de gang was er al uit, reed daarna gelijk weer door, dus niet veel aan de hand... wel naar dat die wouten dr armen over elkaar hielden... B|

[afbeelding]

Mooie foto, wat zijn dat voor agenten dan, een beetje normale had direct in actie gekomen, misschien komt het door de toon van het voorgesprek voor de dag begon?
 
erg gaaf idd... heb je mij er verder niet op staan ? -O- ( meer dan alleen de slider :+ )

Hmm nee, dit is alles wat ik heb, wat gepost is. Ik zag en hoorde wel een en ander, maar eer je er bij bent om nog wat moois te schieten, is de kans groot dat je niets meer hebt voor mooi fotowerk..
 
Hmm nee, dit is alles wat ik heb, wat gepost is. Ik zag en hoorde wel een en ander, maar eer je er bij bent om nog wat moois te schieten, is de kans groot dat je niets meer hebt voor mooi fotowerk..


da klopt :Y

Achja, weet iig dat Bill dikke wheelie foto's van me heeft :9
 
Lijkt Keith Richards wel in z'n jonge(re) jaren.
Dat er nog zoveel rook van een sigaretje afkomt. ;)


Voor het geval je denkt "sinaasappel?" (klik).

Ik was de link vergeten in te plakken. |(

Ik wist al meteen met sinasappel dat je die Triumph bedoelde :9 is die zo originele kleur of spuitwerk?
 
Terug
Bovenaan Onderaan