MF Gooi en Vechtstreek deel * 101 * Eifel Voorbereidingstijd

Op de vraag van Foen, mag mijn scootert in de OP

  • X, je bent te streng. Plaatsen dat piccie.

    Stemmen: 5 5,4%
  • Tuurlijk, BMW mag ook :')

    Stemmen: 34 37,0%
  • Nee. En flikker die Harlie er ook maar uit :P

    Stemmen: 44 47,8%
  • Scooter: Optieven!!!

    Stemmen: 9 9,8%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Status
Niet open voor verdere reacties.
Demper 1 (vorige motor) : Niet goed vastgedraaid, zal wel in een voorruit van een koekblik zijn beland

Demper 2 (deze motor) : Rolde ergens onder mijn zadel vandaan. Ik hoorde iets vallen, maar besteedde er verder geen aandacht aan...tot ik 2 weken later onder mijn buddy keek en het vreemde gevoel kreeg dat ik iets miste.... |(
Ik hoop dat je met demper DB-killer bedoeld.. ;)
 
Demper DB-killer 1 (vorige motor) : Niet goed vastgedraaid, zal wel in een voorruit van een koekblik zijn beland

Demper DB-killer 2 (deze motor) : Rolde ergens onder mijn zadel vandaan. Ik hoorde iets vallen, maar besteedde er verder geen aandacht aan...tot ik 2 weken later onder mijn buddy keek en het vreemde gevoel kreeg dat ik iets miste.... |(
Dus je gaat (af en toe?) links waar je rechts moet (3x links is OOK rechts!)én je verliest (ook af en toe?) onderdelen van je motor.
:)

Dan ben je zéker geen voorrijder.
Rijd maar achteraan: dan kan ons niks gebeuren: je raakt ons hooguit kwijt.
:)
 
Laatst bewerkt:
Dus je gaat (af en toe?) links waar je rechts moet (3x links is OOK rechts!)én je verliest (ook af en toe?) onderdelen van je motor.
:)

Dan ben je zéker geen voorrijder.
Rijd maar achteraan: dan kan ons niks gebeuren: je raakt ons hooguit kwijt.
:)

Eindelijk iemand die begrijpt waarom ik gisteren lekker achterin bleef rijden *O*

Heb ook een sticker op mijn kentekenplaat geplakt : Call 06xxxxxxxx when parts are falling off
 
Laatst bewerkt:
X had zelf een gave, legale offroad-route gevonden. Volgens mij zijn ze daar een deel van aan het rijden.

Wordt vast een sportief dagje waarbij de beenspieren goed getraind worden:


Heb even een filmpje van een ultra-knuppel uitgezocht. :')
Overigens is het geheel toeval dat hij dezelfde helm als ik heb.... en ik ontken alles!
 
:Y ... 70eurie afrekenen vervolgens monteren dan mag je weer verder.
Niet altijd. Zoek maar even op MF. Hij kon de motor laten staan!
Je hoort en leest heel verschillende berichten.

Wij reden een in het wekend voor motorrijders afgesloten weg in. Na betalen van 30 euro (nee, niet per persoon, maar voor de hele groep) mochten we zelfs doorrijden!!!)
Dat was zo'n mooie weg: die was wel 50 euro waard!!!
 
Wordt vast een sportief dagje waarbij de beenspieren goed getraind worden:


Heb even een filmpje van een ultra-knuppel uitgezocht. :')
Overigens is het geheel toeval dat hij dezelfde helm als ik heb.... en ik ontken alles!


WTF? Om de haverklap op je muil gaan en het nog op jouwbuis zetten ook :?
 
:o ... dan ben ik (en wie aanhaakt) de grens al over.

:^

Áls ik vrij ben dan verwacht ik toch ook wel tegen die tijd al een heel eind die kant op te zijn. Ga je tegen die tijd wel even vragen waar je hoe laat vertrekt, misschien haal ik wel aan. :Y
 
Je krijgt toch een boete maar mag doorrijden als je de motor weer "legaal" kan krijgen, dus de killer alsnog monteren?

Afijn, er is maar één goede opbergplek voor de killer als je naar Duitsland gaat; ín de uitlaat.

Waarom ook zo moeilijk doen. Gewoon lekker in de uitlaat douwen en lekker rijden zonder je ergens druk over te maken. :)
 
Je krijgt toch een boete maar mag doorrijden als je de motor weer "legaal" kan krijgen, dus de killer alsnog monteren?

Afijn, er is maar één goede opbergplek voor de killer als je naar Duitsland gaat; ín de uitlaat.

Waarom ook zo moeilijk doen. Gewoon lekker in de uitlaat douwen en lekker rijden zonder je ergens druk over te maken. :)
:^

En je bent ook daar te gast. Zou zonde zijn als er meer wegen voor motorrijders worden afgesloten omdat we/ze te veel Db produceren.
 
_O-

Alleen snijden we dan ook in onze eigen vingers :P

Da's waar.... maar het is ieder voor zich.... ik heb alle keren dat ik in de Eifel ben geweest de DB-killer bij me gehad. Nooit erin... nooit gecontroleerd.
Zelfs niet toen wij vorig jaar met een mannetje of wat langs de kant werden gezet.... kostte toen 20euro Eifel-entree vanwege de snelheid. :')

Volgens mij scheelt het enorm of je op een BMW (GS) rijdt of op een racer.... dat kattegejank is vele malen irritanter dan het pruttel van een boxer.
Girl werd vorige keer ook staande gehouden... zij rijdt zonder killers met volledig Laser systeem maar werd hierover niet aangesproken.
Zelfs de snelheid die iets hoger lag dan toegestaan werd niet beboet. *D

Ik weet 100% zeker dat als ik of zij toen welke sportmotor dan ook zonder DB-killer reed de portemonnee daarvoor wel getrokken kon worden. :Y
 
Laatst bewerkt:
Da's waar.... maar het is ieder voor zich.... ik heb alle keren dat ik in de Eifel ben geweest de DB-killer bij me gehad. Nooit erin... nooit gecontroleerd.
Zelfs niet toen wij vorig jaar met een mannetje of wat langs de kant werden gezet.... kostte toen 20euro Eifel-entree vanwege de snelheid. :')

Volgens mij scheelt het enorm of je op een BMW (GS) rijdt of op een racer.... dat kattegejank is vele malen irritanter dan het pruttel van een boxer.
Girl werd vorige keer ook staande gehouden... zij rijdt zonder killers met volledig Laser systeem maar werd hierover niet aangesproken.
Zelfs de snelheid die iets hoger lag dan toegestaan werd niet beboet. *D

Ik weet 100% zeker dat als ik of zij toen welke sportmotor dan ook zonder DB-killer reed de portemonnee daarvoor wel getrokken kon worden. :Y

Ik had dat filmpje gezien (geloof ik). De agent in kwestie werd zo geil als zeeuws meisje bij het zien van je Boxer (de motor! ;)). 'Oooooh BMW'. :+

Discrimidinges! B|
 
Laatst bewerkt:
Hey, die ken ik ergens van

kKS2B.jpg
 
Da's waar.... maar het is ieder voor zich.... ik heb alle keren dat ik in de Eifel ben geweest de DB-killer bij me gehad. Nooit erin... nooit gecontroleerd.
Zelfs niet toen wij vorig jaar met een mannetje of wat langs de kant werden gezet.... kostte toen 20euro Eifel-entree vanwege de snelheid. :')

Volgens mij scheelt het enorm of je op een BMW (GS) rijdt of op een racer.... dat kattegejank is vele malen irritanter dan het pruttel van een boxer.
Girl werd vorige keer ook staande gehouden... zij rijdt zonder killers met volledig Laser systeem maar werd hierover niet aangesproken.
Zelfs de snelheid die iets hoger lag dan toegestaan werd niet beboet. *D

Ik weet 100% zeker dat als ik of zij toen welke sportmotor dan ook zonder DB-killer reed de portemonnee daarvoor wel getrokken kon worden. :Y
:^

Een blèhrkip wel acceptabel... :? :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan