MF Gooi en Vechtstreek deel * 101 * Eifel Voorbereidingstijd

Op de vraag van Foen, mag mijn scootert in de OP

  • X, je bent te streng. Plaatsen dat piccie.

    Stemmen: 5 5,4%
  • Tuurlijk, BMW mag ook :')

    Stemmen: 34 37,0%
  • Nee. En flikker die Harlie er ook maar uit :P

    Stemmen: 44 47,8%
  • Scooter: Optieven!!!

    Stemmen: 9 9,8%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan alle Eifelrijders, ik wens jullie onwijs veeeeel plezier!!
Hou het heel en de achterblijvers wachten met smart op de verhalen :Y

Voor nu: weltrusten!!
 
full


Haha, ik ga idd veel foto's maken. Zie het maar als voorbereiding voor volgend jaar ;)

Jullie allemaal veuuuuuuuuul plezier en gezond en heel weer terug.

Ben zo gaar als een klontje dus hier ook:
full
 
@All maar Coonies, Toos, Bartje en Kato/Girl in het bijzonder: allemaal super bedankt voor de opties die mij aangeboden zijn, de telefoontjes om nog wat voor mij te regelen etc :} :} :} :} :} x 1000....echt waar :$
Is echt super gewaardeerd en leuk om te zien dat jullie me toch graag mee willen *D
Maar na wat wikken en wegen toch besloten om af te haken, simpelweg vanwege het feit dat ik me te bezwaard voel om andermans spullen mee te nemen. Of om iemand anders met mijn motor op te zadelen voor vervoer terug.
Heb Bartje net nog even gebeld om hem te laten weten dat ik niet mee zal gaan dus de keuze is definitief. Misschien later dit jaar nog een poging en anders volgend jaar weer van de partij :Y ;)

Rest mij nog jullie allemaal een mega goed weekend toe te wensen, zal wat zonnedansjes doen (garantie tot aan de grens ;) ) en hou alles heel!! :] :] :]
 
Plex; have fun!
Rabas; -O- lullo!
Eifel; :] en droog weer graag! (hier in het leer met regenpak mee)


Iedereen een goede reis morgen(ochtend). Ik mag nog even een halve dag training volgen voor werk en daarna stappen we op de motoren. :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan