Den Bosch e.o. deel 24 Nieuwe vriendschappen worden gesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O- jullie zijn weer lekker bezig hier :P
ik zit nu verplicht 2 uur achter de computer bij muziek om een recensie te schrijven over een beginnend bandje waar geen reet over te vinden is B|

Heuj Sven, ga nou effkes door sparen voor die 636 jonguuh :+
Heeft iemand zin om een recensie voor me te schrijven over de heavy metal band Lord Volture? _O-
 
_O- jullie zijn weer lekker bezig hier :P
ik zit nu verplicht 2 uur achter de computer bij muziek om een recensie te schrijven over een beginnend bandje waar geen reet over te vinden is B|

Heuj Sven, ga nou effkes door sparen voor die 636 jonguuh :+
Heeft iemand zin om een recensie voor me te schrijven over de heavy metal band Lord Volture? _O-


welke die blauwe van gister? _O- ;)

als jij dat nou is zelf gaat doen manke :+ :j
 
_O- Het is echt waardeloos gewoon
haast niemand voert iets uit nu, allemaal pokke beginnende bandjes die niemand kent -.-'

Btw, ik krijg net het bevel om als ik thuis ben met mn poot omhoog te gaan zitten _O-
Mijn enkel is beetje blauw, gloeid een beetje erg en ik kan dr amper op lopen O-)

*O* nog 1 uurtje saaiheid volhouden hier met GOEIE muziek in mijn oortjes :X
 
Het is echt waardeloos gewoon
haast niemand voert iets uit nu, allemaal pokke beginnende bandjes die niemand kent -.-'

Btw, ik krijg net het bevel om als ik thuis ben met mn poot omhoog te gaan zitten
Mijn enkel is beetje blauw, gloeid een beetje erg en ik kan dr amper op lopen

nog 1 uurtje saaiheid volhouden hier met GOEIE muziek in mijn oortjes


En maar eigenwijs blijven.
 
Laatst bewerkt:
welke die blauwe van gister? _O- ;)

als jij dat nou is zelf gaat doen manke :+ :j

_O- Ja jonguh ik kan nu wel gaan sparen en hem kopen maar kmoet eerst mn rijbewijs halen en wanneer ik die heb, heb ik er nog 3 jaar geen reet aan volgens mij _O-
Dus als jij hem nou koopt O-)
 
@ lief draakje succes met je blesure.
en dan laat je toch even een jongen uit je klas je boeken / tas en of jou dragen.
 
@ lief draakje succes met je blesure.
en dan laat je toch even een jongen uit je klas je boeken / tas en of jou dragen.

_O- wahaha dank je wel :+
En ik ben een buitenbeentje op school al bijna 4 jaar lang, dus denk maar niet dat ze dat doen :+
Of Sven moet nu naar mijn school komen O-)
 
Laatst bewerkt:
_O- Ja jonguh ik kan nu wel gaan sparen en hem kopen maar kmoet eerst mn rijbewijs halen en wanneer ik die heb, heb ik er nog 3 jaar geen reet aan volgens mij _O-
Dus als jij hem nou koopt O-)


kzal er is over na denken haha ;) maar ben bang dat corne me dan slaag gaat geven _O- :+
 
zoon grappig lief klein meisje help je toch wel
als ik bij je op school zat zou ik je wel helpen hoor xd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan