Poser circuit gebruikte kneesliders te koop!

Misschien moeten we (the_King, Mieluh en ik) maar even een eigen topic oprichten hiervoor ;) haha

Overzie ik wel alles en dan rijden jullie ze aan de grond _O-
 
ik heb nog een grote rol schuurpapier met een hele grove korel... mischien dat dit bij de kneesliders gevoegd kan worden kun je meteen de chickenlines opschuren.....

hehe
 
We kunnen een combinatiepakket van banden en sliders aanbieden. Zelfs de voorband zonder schaamrand is mogelijk, voor de ultieme ervaring :).

Heb dus ook nog een setje michelin pp zonder schaamranden op zowel voor als achterband voor degene die deze combo graag heeft (en dit is niet met een baksteen gedaan maar op Val de Vienne).
 
Laatst bewerkt:
Mijn MPP gaan hopelijk nog wel een paar kilometer mee, daarna gaan die ook in de verkoop zonder chickenlines...

Heb wel nog een afgeragde set supercorsa's liggen voor de liefhebber.

DUO pack inclusief kneesliders!!!
 
_O- dan moet je wel erg krap zitten zeg.
Misschien is dit wat voor je...
5715686569_08fd72e860.jpg
 
hahaha wat een topic.
Maaruh, is het ook mogelijk dat iemand zich verkleed in de "gebruikte kneeslider kopende" motorrijders zijn ledenpakje en dan op diens motor een kneedown maakt voor de foto! das dan als bewijs dat hij het zelf heeft gedaan en dat hij vooral geen gebruikte knee sliders gekocht heeft!

Als dat mogelijk is ga ik er zeker over nadenken!
 
hahaha wat een topic.
Maaruh, is het ook mogelijk dat iemand zich verkleed in de "gebruikte kneeslider kopende" motorrijders zijn ledenpakje en dan op diens motor een kneedown maakt voor de foto! das dan als bewijs dat hij het zelf heeft gedaan en dat hij vooral geen gebruikte knee sliders gekocht heeft!

Als dat mogelijk is ga ik er zeker over nadenken!
Dat moet zeker wel gefixed kunnen worden hoe groot ben je en hoe zwaar? en wat voor motor rij je ? ;)
 
Remspoor is een optie :+

Misschien moeten we een topic openen om de waarde van een onderbroek met of zonder remspoor te bepalen, dan kunnen we kijken hoe zich dit verhoudt tot de afgeschaafde kneesliders met eventueel chickenstrip-free banden...

Even in iemand zn pakkie de sliders inrijden is ook een mogelijkheid :P
 
Laatst bewerkt:
ff dit topic en schop verkopen! Ik ben er nog niet klaar mee.
Als ik ff goed ga zoeken kan ik nog wel een setje vinden.
 
Dacht dat het onderhand wel afgelopen was met die sliders, net weer een setje besteld in bamiland voor weinag. es kiekuh weh deh doe. Iedere keer 50 euro betalen voor een stuk plastic is echt te veel iig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan