Poser circuit gebruikte kneesliders te koop!

the_King

Die hard MF'er
3 aug 2006
616
31
Oisterwijk
Ik heb hier nog een stel kneesliders die enkele dagen op het circuit zijn gebruikt. Er zit nog een halve cm "profiel" op dus nog goed genoeg voor vele duizenden km's straatgebruik.

Wil jij ook je maatjes aftroeven met goed gebruikte kneesliders? Koop deze dan nu!

Foto's op aanvraag.

Prijs teab :).
 
Laatst bewerkt:
Die heb ik ook nog wel een paar liggen _O-. Lijkt me mooi materiaal voor iemand die zijn 1e rijles gaat volgen. Zal de instructeur wel raar staan te kijken _O- .

Suc6 met de verkoop
 
hier ook nog meerdere setje ook mooie wizz sliders
full



alleen dan helemaal aan gort
 
Ik heb voor de niet poser nog wel een paar ONGEBRUIKTE knee sliders te koop _O- zijn blauw en staat Moto GP op _O- haha

omdat ik ze gedragen kosten ze maar 80 euries :+

Overigens na vele klachten te hebben gehad over dat ik dit topic kaap O-)
Dat is overigens helemaal niet mijn bedoeling :$

Mijn excuses *O* :j

zoals TS zegt is dit wel een mooie manier om je vrienden een loef af te steken *O* zolang ze maar niet vragen om het voor te doen _O-
 
Laatst bewerkt:
ik beid het ook als service aan, je kunt je sliders naar me opsturen, dan pak ik er even het industrieterrein mee hier, en dan stuur ik je ze gebruikt terug.

Je hebt dan dus je eigen originele sliders en geen 2e hands rommel !!!!





:+
 
ik beid het ook als service aan, je kunt je sliders naar me opsturen, dan pak ik er even het industrieterrein mee hier, en dan stuur ik je ze gebruikt terug.

Je hebt dan dus je eigen originele sliders en geen 2e hands rommel !!!!





:+
Haha nee ik rij ze zelf wel een keer aan de grond :)
 
dat mag natuulijk ook, maar voor degene die dat niet voor elkaar krijgen en toch willen posen op het terras....

Als extra kun je bij mij ook een baksteen bestellen zodat je zelf je chickenlines kunt verwijderen zonder ook maar een keer een hoek om te gaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan