Yamaha X-City

Status
Niet open voor verdere reacties.

pine-apple

MF'er
22 jun 2008
240
0
Mooie yamaha motorscooter te koop.
In de mooiste kleurstelling die niet meer gemaakt wordt: blauw met bruin zadel. :)

Hij is uit 2008 en heeft nu ongeveer 9450km gelopen, dit loopt langzaam nog iets op aangezien ik hem nog gewoon gebruik.
Ik ben de eerste eigenaar en hij is altijd bij de dealer waar ik hem gekocht heb in onderhoud geweest.
De X-City heeft hetzelfde blok als de X-Max, een soepel 250cc 1 cilinder. Met een topsnelheid van 140 km/u (op de teller) kan je in het Nederlandse verkeer prima meekomen. 120 km/u op de snelweg is geen enkel probleem.

Ondanks het 'felle' motorblok is de scooter ook erg zuinig, ik haal gemiddeld (met snel optrekken en doorrijden) 1 op 28. Wanneer ik rustig rij zelfs boven de 1 op 30!

Deze motorscooter is bij uitstek geschikt voor in en rond de stad, hij is erg licht maar toch snel, dus je komt overal makkelijk tussendoor en staat steeds vooraan bij het stoplicht.

Dankzij de grote wielen blijft de motorscooter ook op hogere snelheid heel stabiel en heb je in snellere / langere bochten een heel neutraal gedrag.

De motor is één keer omgevallen (uit stilstand) en er zitten aan de rechterkant kleine krasjes op de uitlaat en op een kap, als je het niet weet zie je het niet.

Eventueel te ruil tegen een (sportieve) toermotor. Dit is ook de reden waarom ik hem verkoop, ik zoek een zwaardere motor voor de langere stukken snelweg die ik soms rij. Ik wil ook met de motor op vakantie en daarvoor komt deze te kort.

Vraagprijs € 2750,-
 
Laatst bewerkt:
nieuwe foto's!

full


full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Monomuis heeft nog een speciaal x-city kofferrek te koop, voor als je een topkoffer wilt.
Volgens mij één waarbij je geen gaten hoeft te boren, maar daar kan hij je vast vanalles over vertellen.
 
Geen gaten boren inderdaad. Via de bestaande 4 bouten wordt het rek gemonteerd. Is kofferrek & handgreep in één. :) De koffers van Givi en Yamaha passen op dit rek en dit rek is sinds 2009 of 2010 standaard geleverd (maar dan wel zonder Givi/Yamaha haakje om de koffer op te klikken).
 
precies, dat zeg ik :) ik voel een combo-deal aankomen, haha.
Je hebt een nieuwe foto! je bent behoorlijk afgevallen :P
 
Laatst bewerkt:
hmm, niet echt veel animo voor de x-city?
Ik ben trouwens de zeer uitgebreide tripmeter e.d. vergeten te noemen :)
dubbele tripmeter + tripmeter die aangaat als je de reserve bereikt.
naast afstand geeft hij ook gemiddeld gereden snelheid en hoelang je gereden aan (en wat andere dingen waar ik nu even niet op kom ;) )
 
Laatst bewerkt:
Hij staat in het altijd zonnige Hilversum.
Ik heb er trouwens ook nog een motorhoes bij. Deze was eigenlijk van mijn burgman 400, maar past ook prima op de X-City.
 
PM = private message :)
Maarruhhh, geef je email even dan kan ik je het e.a. vragen
 
Wat je kan doen, is morgen naar Rotterdam rijden, naar de ScooterXpress motorscooter meeting. Zet je 'm daar neer, papiertje achter de ruit dat ie te koop is. Loopt zat volk rond wat misschien motorrijbewijs heeft maar op 50cc rond rijd en wel wat zwaarders wil. :)
 
Ja, ik weet het... Zou graag willen gaan, maar ik kan niet |(
Sowieso leuk die meeting, en voor mij zou het inderdaad wel goed uitkomen...
Ik blijf het gewoon hier proberen -O-
Tot nu toe wel wat reacties maar het loopt niet storm...
Heb je verder nog tips? alles is welkom :+
 
Geen andere tips... je kan ook gewoon je motorscooter inruilen en de motor kopen die je wilt hebben. Krijg je er wel wat minder voor terug, maar wel direct wat je wilt hebben.
Zo heb ik het ook gedaan. Op donderdagavond wilde ik een ander apparaat, op vrijdag er naar gekeken en op zaterdag gekocht en de X-City ingeruild. :)
 
Geen andere tips... je kan ook gewoon je motorscooter inruilen en de motor kopen die je wilt hebben. Krijg je er wel wat minder voor terug, maar wel direct wat je wilt hebben.
Zo heb ik het ook gedaan. Op donderdagavond wilde ik een ander apparaat, op vrijdag er naar gekeken en op zaterdag gekocht en de X-City ingeruild. :)

Ja ik weet het, maar ik heb momenteel niet het budget om geld bij te leggen voor een andere motor.
En de dealers zijn meestal niet te happig op gesloten beurs acties, of ik rij echt met een gare motor de showroom uit... :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
14
Weergaven
2K
A
Reacties
5
Weergaven
2K
Anoniempje621
A
Terug
Bovenaan Onderaan