Suzuki SV650 2004 onderdelen, bijna alles 5 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
'Suzuki SV650 2004 onderdelen' > 'Suzuki SV650 2004 onderdelen, bijna alles 5 euro'
 
Luchtfilter verkocht! Gaat op de bike van mijn motorbabe :W

Succes met de verdere verkoop.
 
Laatst bewerkt:
Heb voor de liefhebbers nog een subframe liggen. 2003 en jonger.
Hoi T-imothy,

Leuk, dat je een subframe te koop hebt, maar misschien is het handig als je een eigen topic opent? Dan heb je meer kans om het te verkopen en kan ik in mijn eigen topic verder. Alvast succes.
 
Hallo Erwin,

Ik wil de gebruikte voetsteun met schakelpedaal wel van je overnemen.
 
Hallo Erwin,

Ik wil de gebruikte voetsteun met schakelpedaal wel van je overnemen.

Hoi T-bor,

Ja is goed. Ik wil je wel een mail sturen maar ik kan je email-adres niet vinden.
Zou jij misschien een email kunnen sturen voor de verdere afhandeling?

Alvast bedankt,

Groetjes, Erwin
 
Laatst bewerkt:
ik heb wel interesse in de handgreep, ik vroeg me af waar ik deze eventueel kan ophalen, en ik vroeg me ook nog af welke onderdelen je verkoopt zonder foto. ik ben nog opzoek naar z'n seatcover
 
ik heb wel interesse in de handgreep, ik vroeg me af waar ik deze eventueel kan ophalen, en ik vroeg me ook nog af welke onderdelen je verkoopt zonder foto. ik ben nog opzoek naar z'n seatcover
Hoi,

De handgreep kan opgehaald worden in Holwierde, ligt in de provincie Groningen.
Natuurlijk kan de handgreep ook opgestuurd worden. Natuurlijk goed verpakt zodat ie zonder schade aankomt. Handgreep in nog helemaal nieuw hoor! Dus echt een koopje.

Heb wat kleinere dingen waar geen foto van is. Maar een seatcover heb ik niet.
 
wat zou verzenden gaan kosten, woon in Eindhoven. en heb net mijn sv en helaas zonder spullen of historie. Hoe bevestig ik deze handgreep, neem aan met 2 bouten, zitten die erbij?
 
Verzendkosten bedragen 6,75. Dus voor in totaal 11,75 euro heb je de handgreep thuis. Heel goedkoop dus. Bij de dealer vragen ze veel meer, en waarschijnlijk ongespoten.

De handgreep moet inderdaad met 2 bouten vast gezet worden. Maar deze heb ik echter niet. Maar de bouten zijn natuurlijk gewoon in de bouwmarkt of dealer te krijgen. En 2 boutjes kosten niet zoveel hoor.

Groetjes, Erwin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan