Honda xr600R Veel nieuwe onderdelen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snijkamp

MF veteraan
18 mei 2004
2.015
16
Hengelo Gld.
In verband met plannen om een engelse 1-cilinder ploffer te kopen moet mijn xr600r uit 1992 plaats maken.

Ik rijd er eigenlijk te weinig mee en ben er achter gekomen dat ik niet zo'n groot hart heb om vol gas enduro's te rijden :N

Ik heb hem bij offroadcentrum in Vaassen gekocht en heb er daarna de volgende dingen aan versleuteld:

-Nieuwe zuiger en cilinder laten honen naar 1e overmaat (stalen cilinderbus dus)
-Nieuwe klepseals
-Nieuwe distributieketting en geleiders
-Nieuwe tuimelaars
-Nieuwe ketting en tandwielen
-Nieuwe voor en achterwiel lagers
-Nieuwe voor en achterband met binnenband (michelin ac10) met dot-nummer voor de offroad ritten (op sommige foto's staan de oude banden op, maar de ac10's zijn nog zeker 90% goed)
-Nieuwe remschijf en blokjes voor
-Nieuwe gaskabels
-Nieuwe lagers in link en alles fijn doorgesmeerd

Verder heeft die op tijd zijn beurtjes gehad en rijdt sinds 50 km weer op schone olie en filter.

Verder loopt die na 1 trap geruisloos qua mechaniek en ploft die bescheiden door de eigenbouw db-killer. Deze kan er ook uit zodat er weer een flinke bak herrie uit komt! :P

Prijs voor dit moddermonster: 1800 euro

Uiteraard is inruil van een bsa, norton, triumph of royal enfield te bespreken! :Y

Plaatjes:
Foto0229.jpg
Foto0113.jpg

Foto0063-1.jpg
Foto0112.jpg
 
Laatst bewerkt:
niet veel animo volgens mij voor een dikke stamper hier...

ik bedoel, nog geen reactie van 'te duur!' of niks... _O-
zou het het verkeerde seizoen zijn?

we wachten af...
 
het is weekend-kick!

en laat de regen maar vallen, dan knal ik morgen binnendoor naar het werk! })

lekker blubberen, want dit gestuif is niet zo aantrekkelijk :N
 
Laatst bewerkt:
hey snijkamp

voor 1800 euries wil ik wel je italiaan kopen die je ook nog in de schuur hebt staan ;)

gr joop
 
Laatst bewerkt:
helaas joop, die gaat nog niet weg nie _O- :]

die bevalt me nog veels te goed, maar de xr daarentegen mag van eigenaar wisselen voor een redelijke prijs uiteraard ;)
 
na uitvoerig marktonderzoek bij diverse motorzaken....

SUPER PRIJSVERLAGING! NIEUW NIEUW NIEUW _O-

1500 euries vraagprijs en daar houden we aan vast :Y
 
nu ik het bieden op de mp advertentie heb uitgeschakeld omdat 1 en dezelfde pipo steeds 650 bood en het weer verwijderde om het de volgende dag weer te bieden... zucht B|

gaat die grappenmaker mailen en zijn 650 euro proberen te rechtvaardigen haha

ik bedoel, vind maar een xr in deze goede staat (technisch dan he, ik beweer niet dat dit de mooiste is :9 ) voor 650 eurie...

maar goed, die types kom je dus ook tegen _O-
 
'bijna' verkocht haha

als de koper niet na 2 dagen vandaag toch nog in 'financiele onvoorziene problemen' kwam.... B|

dus, afspraak afgezegd en weer sparen tot die weer 1500 eurie had...

anyway hij is er nog en gaat morgen door de blub mee naar het werk :]
 
heb hem na de blubberpartij van vanmiddag toch maar eens netjes gewassen en een paar up-to-date bling bling foto's geschoten :P

zie hier de gewassen xr600r met de huidige bandjes (waren oude foto's die bovenaan stonden)

Foto0085.jpg
Foto0084.jpg
Foto0086.jpg
Foto0087.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan