MF Gooi en Vechtstreek deel *102* Zwaaien vanuit Hotel Maas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hello, welkom Herr.ik!

Hier inderdaad een beetje een duffe boel, de hele dag F5 gedrukt, maar praktisch niets gebeurd hier :')

Rabasa, watskeburt, want dat heb ik even gemist geloof ik!

Ow, en zelf net uit de sportschool, een uur buikspierspinnen, daarna een half uur krachtcrosser en daarna nog krachttraining. 1580 kcal :9 me een beetje trots :Y Nu een bak kwark naar binnen werken..
 
Hello, welkom Herr.ik!

Hier inderdaad een beetje een duffe boel, de hele dag F5 gedrukt, maar praktisch niets gebeurd hier :')

Rabasa, watskeburt, want dat heb ik even gemist geloof ik!

Ow, en zelf net uit de sportschool, een uur buikspierspinnen, daarna een half uur krachtcrosser en daarna nog krachttraining. 1580 kcal :9 me een beetje trots :Y Nu een bak kwark naar binnen werken..
tnx :W
 
Middag :W :W

Sow das nog eens vlug en fijn bijlezen *D :+
Herr.Ik welkom alhier, nog n DRz erbij, leuk *O*
Verder ben ik prima spotbaar, anderen reden dat ik niet naar de Eifel mee kon zeg maar :Y

Vanmorgen gewerkt, op de motor erheen, das leuk :P daarna door naar mn zus en t kleine spruitje, heerlijk ventje, lekker middagje gehad, gewandeld met Boris op mn buik :P
Boris ook nog op mn motor gehad, foto's zal ik even vragen *D

@ JJ: Goed bezig weer in de sportschool ;)

@ Tosie: Toch balen, hopelijk snel verholpen allemaal.

@ Michiel: Wat was voor jou de reden om niet te gaan? Of ging je sowiezo al niet? :X

@ Rabasa: Shit man, net even gezocht, maar das zuur zo vlak voor het weekend, volgende keer iets minder 'snel' ;)
 
Middag :W :W

Sow das nog eens vlug en fijn bijlezen *D :+
Herr.Ik welkom alhier, nog n DRz erbij, leuk *O*
Verder ben ik prima spotbaar, anderen reden dat ik niet naar de Eifel mee kon zeg maar :Y

Vanmorgen gewerkt, op de motor erheen, das leuk :P daarna door naar mn zus en t kleine spruitje, heerlijk ventje, lekker middagje gehad, gewandeld met Boris op mn buik :P
Boris ook nog op mn motor gehad, foto's zal ik even vragen *D

@ JJ: Goed bezig weer in de sportschool ;)

@ Tosie: Toch balen, hopelijk snel verholpen allemaal.

@ Michiel: Wat was voor jou de reden om niet te gaan? Of ging je sowiezo al niet? :X

@ Rabasa: Shit man, net even gezocht, maar das zuur zo vlak voor het weekend, volgende keer iets minder 'snel' ;)
Dinsdag gaat het blok open ;)

Medio Juni naar Zwitserland dus dat zou goed moeten gaan :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan