MF Gooi en Vechtstreek deel *102* Zwaaien vanuit Hotel Maas

Status
Niet open voor verdere reacties.
daily_picdump_695_640_05.jpg


Creatief :P
 
Zal ik me ook maar ff voorstellen dan :W

Joris, 25jr, opgegroeid in Bussum!
Ben weer terug in het gooi na 5 jaar in Amsterdam te hebben gewoond, dus het zou kunnen dat jullie me weer gaan spotten *O*

Ik vermaak mezelf op een zwarte DRZ400SM en voor de wat serieuzere en langere ritjes heb ik ook nog een witte BMW F650GS staan.

Had hiervoor een GS500, SV650S, RSV1000R en toen dus weer terug gegaan naar 400cc, maar toch de meeste lol met die 400cctjes *D

Rijd veel omgeving Baarn, Bussum, Laren, Hilversum, Soest, Eemnes.
he gozer jij ook hier ;) ga je vaker tegenkomen hier :]
 
Op speciaal verzoek, een pica van mijzelf zodat jullie een idee hebben met wat voor rare idioot jullie aan het ouwehoeren zijn :+

Ik ben links in het blauwe humor shirtje <<< *O*

[afbeelding]

:W Dat ziet er een stuk beter uit :)

Hele sexy bril ook *O* :+


Haai Frisco! Alles wel met jullie?

GN; tja iemand moet het geld verdienen he ;)
 
Hallo Luitjes,

Laat ik me ook maar vast voorstellen aan m'n regiogenoten: Robert, 22 jaar en kom uit Hilversum.

Over niet al te lange tijd mag ik ook de titel 'motorrijder' gaan voeren, ben nu echter nog druk bezig met lessen! :] 7 juni ga ik voor m'n AVB en verwacht niet al te lang daarna ook m'n AVD in m'n zak te hebben. :)

Heb wel alvast een brommertje aangeschaft: Een groene Kawasaki Er-5 uit 1999 en heeft 26k op de teller staan. 'Als-t-goed-is' is hij niet afgeknepen, maar op het kenteken staat wel 25kw. Dealer zei dat hij gewoon het volle vermogen had, maar degene die hem van de dealer naar mijn huis reed had er z'n twijfels bij. Binnenkort dus maar even de gasschuif naar boven friemelen om te kijken of dit ook daadwerkelijk het geval is en dan maar verder zien... Wel opmerkelijk dat 2 van de 3 dealers die ik gebeld had voor meer informatie mij aanraadde om vooral niet de 25kw notitie van m'n kentekenbewijs af te halen. :?

Anyway, samen met een maat van me gaan we de motor zelf een grote onderhoudsbeurt geven: Alle sappies en filtertjes even vervangen en ook de kleppen stellen en caburateurs synchroniseren. Als ik dan dadelijk m'n pasje heb kan ik gelijk wegblerren met een goedlopende motort! :]

Dat was 't wel zo'n beetje. In ieder geval: Hallo! :W
 
Hey D00RN welkom :) Tis beetje rustig dit weekend de meesten zitten in de Eifel op het moment.

Denk dat dealers dat zeggen omdat er weinig motor echt 25kw op kenteken zijn :) Veel op uitdraai en dat soort dingen.

Waar les je als ik mag vragen?
 
Ze roepen het vooral met het oog op de verkoop als ik er dadelijk klaar mee ben. Hij zou een stuk meer waard zijn door het zo te laten. Dit ivm de beginnende motorrijders die nog aan de 25kw regeling gebonden zijn. Vraag me echter af in hoeverre zij rekening houden met de nieuwe regeling in 2012 waarbij 25 naar 35kw gaat. Tenzij ze er natuurlijk van uit gaan dat ik voor 2012 alweer uitgekeken ben op dit beestje! :9

Ik les bij Bosch en Veenstra. Ben daar eigenlijk naartoe 'gelokt' vanwege de pakketten die zij hebben. Heb met mijn auto ook iets soortgelijks gedaan (wel bij een ander) en dat was me wel goed bevallen. :Y
 
Zou idd kunnen ja. Die regeling vergeet ik ook steeds dat die veranderd volgend jaar maar ik heb er ook niets mee te maken.

Auto moet ik nog halen was lekker eigenwijs dus eerst motor gehaald :P
 
Mies: die gozert met die DRZ heeft 'm ingeruild incl velgies... :/

|(
Wat een pannekoek :r
Oh die andere....dacht die gozer die jou die velgies zou verkopen als hij SM versie had!
snel motoport bellen voor die velgies dan? ;)
 
Laatst bewerkt:
|(
Wat een pannekoek :r
Oh die andere....dacht die gozer die jou die velgies zou verkopen als hij SM versie had!
snel motoport bellen voor die velgies dan? ;)
Ik laat het voorlopig effies schieten totdat ik wat meer weet omtrent het blok. Als ik jou was zou ik even een poging wagen maar het lijkt me sterk dat ze die los willen verkopen.
 
Ik laat het voorlopig effies schieten totdat ik wat meer weet omtrent het blok. Als ik jou was zou ik even een poging wagen maar het lijkt me sterk dat ze die los willen verkopen.

ga ze wel even bellen dan, wie niet waagt ;)
 
Friscoooooo :W



Lekker druk hier trouwens, wanneer het lekker weer is, de helft in de Eifel zit, de andere helft aan t varen is en ik aan het werk ben.. B|


:W maar wel lekker snel bijlezen ;)



:W Dat ziet er een stuk beter uit :)

Hele sexy bril ook *O* :+


Haai Frisco! Alles wel met jullie?

GN; tja iemand moet het geld verdienen he ;)

:Y Gaat heerlijk met die kleine, moeders nog wat moe van haar eerste dagen werken sinds 6 maanden ;) net terug van een bezoekje aan m'n zus.
Heb daar dubbel gelegen om m'n neefje die met een bloempot op z'n hoofd en een bamboe stok in z'n hand rond paradeerde _O-



Hallo Luitjes,

[heel verhaal]

Dat was 't wel zo'n beetje. In ieder geval: Hallo! :W


Welkom 8-)
 
@ Herr & Doorn : Welkom!!! :W :W

@ JJ : Nooit meer toppies doen :(

@ Me : Autootje opgehaald, was echt een heerlijke dag om open te rijden...maar dan moet ie wel rijden natuurlijk :N Terug uit Voorhout mooi niet meer starten '( Na 10 minuten weer een beetje juice, dus snel rijden voor een accu. Op de snelweg opeens 0 tpm, constant 60 km/h en lege tank...onder aan de snelweg: dood B| . Lopend nieuwe accu gehaald, in de auto gehangen en snel weer naar huis. Nu nog even een nieuwe dynamo halen en dan is 't gelukkig weer goed (ik wist dit eigenlijk al van te voren).

Dus laat het goede weer nog maar even blijven!!! :Y :Y
 
@ Me : Autootje opgehaald, was echt een heerlijke dag om open te rijden...maar dan moet ie wel rijden natuurlijk :N Terug uit Voorhout mooi niet meer starten '( Na 10 minuten weer een beetje juice, dus snel rijden voor een accu. Op de snelweg opeens 0 tpm, constant 60 km/h en lege tank...onder aan de snelweg: dood B| . Lopend nieuwe accu gehaald, in de auto gehangen en snel weer naar huis. Nu nog even een nieuwe dynamo halen en dan is 't gelukkig weer goed (ik wist dit eigenlijk al van te voren).

Dus laat het goede weer nog maar even blijven!!! :Y :Y

Jeetje je treft het meteen al niet dus -O-
Particulier gekocht en geen garantie dus ook begrijp ik uit je verhaal?
Hopen dat ie het straks lekker goed doet zonder problemen meer 8-)
 
Naaf allemaal! :W
:/ ..ik zie dat het al ochtend is..

Mogguh allemaal! :W

@D00RN: ook welkom! :W En zoals de rest al zei: het is erg rustig dit weekend :P

Hier nu snel slapen :Z Morgen weer werken :P
 
Jeetje je treft het meteen al niet dus -O-
Particulier gekocht en geen garantie dus ook begrijp ik uit je verhaal?
Hopen dat ie het straks lekker goed doet zonder problemen meer 8-)
Nee, niet eens, bij een handelaar (vriendje van vriendje van vriendje). Maar de auto had een jaar stilgestaan, dus dan kun je dit soort dingen wel verwachten (en dat deed ik dus al). Ruitenwissers deden het ook niet, stekker los en weer vast...probleem opgelost. Maar verder motorisch helemaal top, de rest is wel aan te pakken.

Voor de prijs die ik er nu voor heb betaald, kan ik hier niet echt mee zitten. En ach, was weer een leuk avontuurtje vandaag :)
 
@ Herr & Doorn : Welkom!!! :W :W

@ JJ : Nooit meer toppies doen :(

@ Me : Autootje opgehaald, was echt een heerlijke dag om open te rijden...maar dan moet ie wel rijden natuurlijk :N Terug uit Voorhout mooi niet meer starten '( Na 10 minuten weer een beetje juice, dus snel rijden voor een accu. Op de snelweg opeens 0 tpm, constant 60 km/h en lege tank...onder aan de snelweg: dood B| . Lopend nieuwe accu gehaald, in de auto gehangen en snel weer naar huis. Nu nog even een nieuwe dynamo halen en dan is 't gelukkig weer goed (ik wist dit eigenlijk al van te voren).

Dus laat het goede weer nog maar even blijven!!! :Y :Y

Bummer, ook al reken je erop, liever niet onderweg gedoe :X

@ D00rn: Je hebt het gevonden :W

Vanaaf naar de nieuwe POTC geweest met n groepje Nutteloze, was leuk avondje, bbq erbij en alles 8-) Vanmiddag kleine 200 km op de motor :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan