MF Gooi en Vechtstreek deel *102* Zwaaien vanuit Hotel Maas

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

Hoorde gisteravond dat X en Achi met de beemerts vrijdagavond een rondje op de nuerburgring gedaan hebben *D
Volgens mij verder alles prima daar wat ik begreep :)
 
Laatst bewerkt:
ben gisteren teruggekomen om 15:30 wegens wat prive probs,desondanks een hele mooie vrijdag rit gehad van 615 km via de ardennen met kato.
veel bochten werk mooie omgeving wat ruiger dan de eifel ook het wegdek.
en zaterdag tot 12 uur gereden met x zijn groepje wederom veel mooi bochtenwerk en rond 12 uur ben ik terug gerden via luxemburg maastricht was btw ook een heel mooi stuk snelweg daarna was minder.
was gezillig
 
ben gisteren teruggekomen om 15:30 wegens wat prive probs,desondanks een hele mooie vrijdag rit gehad van 615 km via de ardennen met kato.
veel bochten werk mooie omgeving wat ruiger dan de eifel ook het wegdek.
en zaterdag tot 12 uur gereden met x zijn groepje wederom veel mooi bochtenwerk en rond 12 uur ben ik terug gerden via luxemburg maastricht was btw ook een heel mooi stuk snelweg daarna was minder.
was gezillig

Jammer Teun, maar toch mooi dat je nog lekker hebt kunnen rijden ;)
 
ben gisteren teruggekomen om 15:30 wegens wat prive probs,desondanks een hele mooie vrijdag rit gehad van 615 km via de ardennen met kato.
veel bochten werk mooie omgeving wat ruiger dan de eifel ook het wegdek.
en zaterdag tot 12 uur gereden met x zijn groepje wederom veel mooi bochtenwerk en rond 12 uur ben ik terug gerden via luxemburg maastricht was btw ook een heel mooi stuk snelweg daarna was minder.
was gezillig

Bummer Teun, maar toch fijn dat je de time being daar vermaakt hebt :)
 
@Allen: Bedankt voor het warme onthaal! :)

Het is inderdaad erg rustig in dit topic zeg! Zo is dat bijlezen prima te doen! :z

Vanaf morgen is dat dus weer anders begrijp ik?
 
@Allen: Bedankt voor het warme onthaal! :)

Het is inderdaad erg rustig in dit topic zeg! Zo is dat bijlezen prima te doen! :z

Vanaf morgen is dat dus weer anders begrijp ik?

Als iedereen weer terug is kan je het soms niet bijhouden :P
 
Hier ook niet echt. Keek vannacht wat voor weer het zou worden 20gr en zon, wordt je wakker is het 20gr en regen :P
 
@ Me : Autootje opgehaald, was echt een heerlijke dag om open te rijden...maar dan moet ie wel rijden natuurlijk :N Terug uit Voorhout mooi niet meer starten '( Na 10 minuten weer een beetje juice, dus snel rijden voor een accu. Op de snelweg opeens 0 tpm, constant 60 km/h en lege tank...onder aan de snelweg: dood B| . Lopend nieuwe accu gehaald, in de auto gehangen en snel weer naar huis. Nu nog even een nieuwe dynamo halen en dan is 't gelukkig weer goed (ik wist dit eigenlijk al van te voren).

Dus laat het goede weer nog maar even blijven!!! :Y :Y
Mooi suck.. Hoop dat het allemaal snel opgelost is :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan