MF Gooi en Vechtstreek deel *102* Zwaaien vanuit Hotel Maas

Status
Niet open voor verdere reacties.
film was leuk, 3d bij deze film hoeft niet maar IMAX :9~ blijft een groot voordeel
trusten :Z

[me=DonDalton]voelt een deel 5 in de maak[/me]
 
Laatst bewerkt:
Zo. Nu eindelijk in m'n bedje. Niet eens echt moe, maar wel last van m'n schouders. heenreis met tas was goed te doen, terug iets minder. :X

Heerlijk weekend gehad, allen daarvoor bedankt. Hou het spul morgen nog even heel en een plezierige terugreis.
 
Mogguh :Z

Ah het eerste schaap meld zich op het droge :W
Of zijn het meer geiten daar in de Eifel? :P

@ Tosie: Balen dat het niks was...

@ S5: Werkse vandaag weer, kleine rustige stapjes he ;)
 
*O* *O* *O* Manuela *O* *O* *O*
63f083c5f423f34df6029fa7be84863a.jpg


Gefeliciteerd met je verjaardag *O* *O* Veel plezier vandaag! *O*
 
Is mijn vrouw nog eerder ook :P

@ Ela Van harte gefeliciteerd *D *O*

[me="Svijf"]is op zijn werk :Z [/me]
Valt best tegen dat fietsen...
Bijna 25 minuten...
Kijken hoeveel puin ik kan ruimen vandaag :')
 
Anders rij je effe naar Doesburg voor een nette 90cc crosser die heulemaal niet zo netjes is... :/

Oh lekker balen dus -O-
Nog wel ff wezen crossen met de kids verder of niet?

Zo. Nu eindelijk in m'n bedje. Niet eens echt moe, maar wel last van m'n schouders. heenreis met tas was goed te doen, terug iets minder. :X

Heerlijk weekend gehad, allen daarvoor bedankt. Hou het spul morgen nog even heel en een plezierige terugreis.

Welkom terug :W
 
S5, ben je al weer volledig aan de slag dan? En hoe ging het fietsen??

Neuh ;)
50% en kantoorwerk ipv buitendienst.
Dus tussen de middag terug naar huis op de fiets.
Fietsen op zich ging goed.
Alleen na een tijd niks doen, merk ik dat wel aan mijn conditie.
Nja, de conditie die er niet meer is dus :X

@ Michel Jij natuurlijk gefeli met je skatje *D
 
Neuh ;)
50% en kantoorwerk ipv buitendienst.
Dus tussen de middag terug naar huis op de fiets.
Fietsen op zich ging goed.
Alleen na een tijd niks doen, merk ik dat wel aan mijn conditie.
Nja, de conditie die er niet meer is dus :X

@ Michel Jij natuurlijk gefeli met je skatje *D

Nou ja, dat komt vanzelf wel weer goed, toch?
In ieder geval lekker dat je weer wat kan doen!
 
Mogguh. :W

De rest is nu nog gewoon aan het sturen, stiekem een beetje jaloers. Was echt wel genieten daar. :Y

Diddle gefeliciteerd! :Y *O*

ToSiE, jammer dat de crosser niets was. En zonde van het heen en weer rijden ook. :/

S5, succes met opbouwen en de re-integratie. :Y


Vanmiddag even verder bijlezen, en op m'n dooie gemak wat beeldmateriaal sorteren. Vrijdagavond even een moesson over de camera gehad, en die heeft de rest van het weekend last gehad van condensvorming. Sommige filmpjes is het er niet, en bij andere zie je alles dubbel. :')
 
Oh lekker balen dus -O-
Nog wel ff wezen crossen met de kids verder of niet?Welkom terug :W
We zijn zeker wel wezen crossen. Paradijs daar voor die kinderen :Y

Zijn de nodige hellingen waar je op/af kan wat zeker Maris in het begin eng vond maar na een paar tips reed ze zo naar beneden, draait om en rost 'm zo weer naar boven _O- Dikke grijns op d'r kanis *D

Colin wordt overmoedig en denkt dattie nu overal tegen op kan met als resultaat dattie op het eind van de dag hellingen probeerde te nemen die hij nooit ging halen. Gaat allemaal nog goed maar wel tijd voor een stappie verder qua brommer. Heb het stuur al opgehoogd maar hij zit er nog steeds veuls te krap op...
 
Mogguh. :W

De rest is nu nog gewoon aan het sturen, stiekem een beetje jaloers. Was echt wel genieten daar. :Y

Diddle gefeliciteerd! :Y *O*

ToSiE, jammer dat de crosser niets was. En zonde van het heen en weer rijden ook. :/

S5, succes met opbouwen en de re-integratie. :Y


Vanmiddag even verder bijlezen, en op m'n dooie gemak wat beeldmateriaal sorteren. Vrijdagavond even een moesson over de camera gehad, en die heeft de rest van het weekend last gehad van condensvorming. Sommige filmpjes is het er niet, en bij andere zie je alles dubbel. :')
WB. Alles heel is ook wel fijn :Y

Welke cam had jij ook al weer? De contour toch? Als het vocht er eenmaal inzit is het er lastig weer uit te krijgen. Zou hem eens een tijd in de zon leggen...
 
Goede morgen, allemaal

@Manuela: Van Harte Gefelicteerd !!

@Herr.ik, D00rn: Welkom !!

@ToSiE: zit allemaal niet mee.
Wel leuk dat de kinderen zo enthousiast sturen.

Zo, lekker deze week de laatste zaken regelen voor het ritje naar Denemarken. Route afronden, hotels, deelnemershirts, ... Drukker dan als ik niet vrij ben ;)

Mooi nieuw achterlichie op de klassiekert, oorzaak olie-lekkage gevonden en tijdelijke oplossing bedacht (permanente oplossing is blok uit elkaar). Vanmiddag olie bijvullen, bandjes oppompen, kabeltjes in de teflon en dan weer ff wennen aan de trommelremmen ...
:]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan