Mappy mini 330 vs Peaklife chinees

Status
Niet open voor verdere reacties.

misirlou

MF veteraan
19 mrt 2007
2.121
9
kortrijk
Facebook
Iemand ervaring met de Mappy mini 330
l_07754313.jpg


of met de chinese Peaklife - 3.5 Inch Motorcycle GPS Navigator (All Terrain Edition) ?
wjtlUZ9H.jpg


De mappy komt met bluetooth headset en kost 179€ bij pixmania.
De chinees is met bluetooth maar komt zonder headset maar met autozuignap en kost rond de 140 us dollar.
Beiden werken met iGo.
 
Zojuist de peaklife voor US $59.00 nieuw op ebay op de kop kunnen tikken.
59.00 USD = 41.6667 EUR *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik ook een M M 330 aangeschaft. Ik heb zelf een BMW RT 1200 R. Ben echter benieuwd, of hij goed te bevestigen is. Ik zie op de foto, dat deze een ronde stuur klem heeft. Mijn BMW heeft echter geen stuur, om deze ronde klem op te bevestigen.
 
Laatst bewerkt:
De verkoper had er nog een paar te koop vanaf 99pond maar veilingen zijn afgelopen al.
Denk dat ik geluk heb gehad dankzij de veiling die om 2h30 ´s nachts afliep.
 
DOnderdag de gps ontvangen en na een snelle test (met auto wegens kutweer) tevreden.
Werkt snel, uitstekend scherm en zeer vlotte verbinding.
 
Op basis van dit topic heb ik een Mappy voor de oto gekocht. Was iets van 100 euro en ik ben er dik tevreden over.
 
Hoe heb je dit met de software gedaan? Gewoon van het net geplukt of gedownload via de iGo website? Ik zie dat er een model geselecteerd moet worden, alleen de Peaklife staat niet in het rijtje voor beschikbare apparaten? :? Tnx! :)
iGo 8.3 staat op het sd kaartje voorgeinstalleerd met kaarten van Europa uit 2009. Kaarten zijn overal wel te krijgen. igo ondersteund zowel TeleAtlas als Navteq kaarten
 
Vet interessant die peaklife!

Kan iemand eens testen of navit er op kan draaien? Dat is behoorlijk uitgebreide software die verschillende kaartsoorten aan kan, waaronder ook de onroute-materiaal van garmin:

http://download.navit-project.org/navit/wince/
Wil ik wel voor je testen ...maar kom daar waarschijnlijk pas volgende week aan toe... komdende dagen helemaal volgeplanned.

Het idee om onroute kaarten te kunnen gebruiken is wel erg gaaf... al voldoet de iGO weergave mij uitstekend... een combi zou nog mooier zijn.
 
Laatst bewerkt:
Wil ik wel voor je testen ...maar kom daar waarschijnlijk pas volgende week aan toe... komdende dagen helemaal volgeplanned.

Het idee om onroute kaarten te kunnen gebruiken is wel erg gaaf... al voldoet de iGO weergave mij uitstekend... een combi zou nog mooier zijn.
Helaas, ik heb even doorgekeken, maar hij schijnt niet de kunnen routeren over de garmin-kaarten.

Maar: Garmin Mobile XT zou er wellicht wel op kunnen.
 
Helaas, ik heb even doorgekeken, maar hij schijnt niet de kunnen routeren over de garmin-kaarten.

Maar: Garmin Mobile XT zou er wellicht wel op kunnen.
Binnenkort eens naar kijken. Had de pc versie v
al even bekeken en was er al niet kapot van.
Om de route kaarten op een of andere manier te kunnen gebruiken zou wel gaaf zijn. Ik ken dat garmin mobile niet, nog maar eens in verdiepen. Al zou je een complete voor ge-compile-de versie voor win ce 5 moeten hebben.
 
Die peaklife, daar zit voor de auto een actieve houder, en de motor een passieve houder bij. volgens plaatje )
Is het mogelijk om de actieve houder te verwisselen? ( zodat ik 'm op de motor op kan laden )

zie plaatje:

t50lu2id.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die foto van jou klopt niet helemaal.
De ´motorcycle mount´ en ´car mount´ op de foto zijn hetzelfde.
De car mount is de motorcycle mount ondersteboven gewoon. (die zotte chinezen toch)
Je kan gewoon opladen met die houder voor op de motor.
De houder voor in de auto is de ´mounting stand´ maar die ziet er wat beter uit in real life.

Je kan alles duidelijk zien via Wholesale Motorcycle GPS Navigator - 3.5 Inch GPS Navigator From China
 
Die peaklife, daar zit voor de auto een actieve houder, en de motor een passieve houder bij. volgens plaatje )
Is het mogelijk om de actieve houder te verwisselen? ( zodat ik 'm op de motor op kan laden )

zie plaatje:

[afbeelding]
Die foto van jou klopt niet helemaal.
Zoals misirlou aangeeft klopt de afbeelding niet helemaal of geeft die een verkeerd beeld. De verpakking bevat namelijk het volgende:

Zowel een stuurbeugel als een zuignap. Zowel een actieve als een passieve houder. Beide houders passen zowel op de beugel als op de zuignap, je kunt dus zelf beslissen welke combi je maakt.
Verder zit er nog een 12v sigaretaansteker voedingskabeltje bij, een 12v adapterkabel voor naar de actieve houder met een waterdichte plug, een usb-kabeltje, micro sd kaartje al in het apparaat, beknopte handleiding en het apparaat zelf natuurlijk.

PeakLife2.jpg
 
Die foto van jou klopt niet helemaal.
De ´motorcycle mount´ en ´car mount´ op de foto zijn hetzelfde.
De car mount is de motorcycle mount ondersteboven gewoon. (die zotte chinezen toch)
Je kan gewoon opladen met die houder voor op de motor.
De houder voor in de auto is de ´mounting stand´ maar die ziet er wat beter uit in real life.

Je kan alles duidelijk zien via Wholesale Motorcycle GPS Navigator - 3.5 Inch GPS Navigator From China

3 keer raden waar ik die foto vandaan heb..... juist! Wholesale Motorcycle GPS Navigator - 3.5 Inch GPS Navigator From China :P

Maar iig fijn om te weten dat je het zaakje kan opladen op de motor!
Dat, en het feit dat het "open" win CE is, maken het een zéér aantrekkelijk apparaatje!
 
Laatst bewerkt:
Voor navigatie gebruik ik al jaren een Mio 168 Pocket PC met Windows 4.30.
Daar heb ik Tomtom op en altijd de nieuwste kaarten.
Nu vraag ik me af of de "open" Win CE gewoon een soort verkenner heeft waaruit je programma's kan installeren zoals met een PPC.
Ik kom al in het nieuwsgroepen circuit veel topics tegen waar de Tomtom versie die ik gebruik voor Windows gebasseerde smartphone's geschikt gemaakt is.
IGo heb ik op mijn Android smartphone, en ben daar niet gecharmeerd van.
Dus lijkt me Tomtom op een Chinees/Frans gebakje best interessant.
Wie wil/kan dit proberen, ik wil de "testsoftware" wel beschikbaar stellen.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop binnenkort eens te kunnen kijken hoe uitgekleed het chinese gebakje eigenlijk is. Zal op een of andere manier de automatisch opstartende skin af te kunnen sluiten. Al wel het een en ander over gelezen, maar nog niet aan toe gekomen om uit te proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan