Mappy mini 330 vs Peaklife chinees

Status
Niet open voor verdere reacties.
De laatste van ChinaVasion.

aha op die fiets. Tja er zijn altijd mensen die geluk hebben ;)

Woaah, die Chinees heeft binnen enkele weken weer volop voorraad. Dit gebeurt vaker en op het moment dat ze uitverkocht zijn worden er gewoon weer volop nieuwe exemplaren besteld.

Het duurt nog wel eventjes voor je Chinese Navi een collectors item wordt. :+
 
Woaah, die Chinees heeft binnen enkele weken weer volop voorraad. Dit gebeurt vaker en op het moment dat ze uitverkocht zijn worden er gewoon weer volop nieuwe exemplaren besteld.

Het duurt nog wel eventjes voor je Chinese Navi een collectors item wordt. :+

Die van mij ligt nu in Amsterdam. Staat alleen bij statusinfo bij:

Adress information needed; contact DHL.

Vreemd, want mijn adres staat wel gewoon op de 'factuur' van Chinavison.
 
Die van mij ligt nu in Amsterdam. Staat alleen bij statusinfo bij:

Adress information needed; contact DHL.

Vreemd, want mijn adres staat wel gewoon op de 'factuur' van Chinavison.

Het is geregeld, mijn huisnummer ontbrak. Morgenmiddag wordt ie geleverd. Ik heb DHL nog gevraagd of er een aanslag bij zit van de Douane. Dat was niet het geval. Ben benieuwd.

Kreeg zelfs nog een zeer vriendelijke mail van de Chinees dat ik contact op moest nemen met DHL ivm afleverproblemen. Ze heeft me zelfs nog geprobeerd te bellen maar ik had er vermoedelijk toch niet verstaan! _O-
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb IGO geinstalleerd op de chinees maar krijg nu de melding bij het opstarten “global_cfg not found”.

Weet iemand wat hier fout gegaan is.

Bvd voor de reacties.

Bert.


IGO Primo Navteq Maps Europa 2011 Q3 staat ook al bij de IGO Primo V2.0.

Verder kun je IGO 8 eerst even terzijde leggen. Beperk je eerst tot IGO PRIMO V2.0. De skins komen later en GJ Skin creeert soms rottige problemen.
 
Hallo,

Ik heb IGO geinstalleerd op de chinees maar krijg nu de melding bij het opstarten “global_cfg not found”.

Weet iemand wat hier fout gegaan is.

Bvd voor de reacties.

Bert.

Welke versie heb je geïnstalleerd. Is het de link die ik hier geplaatst heb? En waar heb je de software geïnstalleerd? Op je SD kaart òf of de interne schijf. Graag wat meer informatie.
 
Laatst bewerkt:
Even een oproep. Op het forum zijn er nu een aantal "gevorderde" gebruikers die graag vragen willen beantwoorden om mensen verder te helpen. Het helpt als je bij een vraag of een probleem aangeeft welke iGO-versie je hebt gedownload, (het liefst met link waar je het vandaan hebt gehaald) en wat het probleem is. Vaak krijg je namelijk een foutmelding te zien in een apart scherm.

Het helpt als je 2 versies van een primo versie download. Zo kan je files onderling uitwisselen. Houdt er rekening mee dat een sys.txt file of de brandingfiles per versie verschillend kan zijn omdat deze files aan te passen zijn. Kies daarom altijd een primo versie die geschikt is voor 320x240. Hetzelfde geldt voor skins. Andere resoluties kan je links laten liggen die zullen niet op de peak gaan werken.

:)
 
@Pipooooo.

Kijk eens op pagina 8, daar heb ik een plaatje gepost met de filestructuur van Primo 1.2 (geldt ook voor 2.0) Als je in het linkerrijtje kijkt zie de map global. Deze map moet in je peak zichtbaar zijn en daar moet het bestand global in staan. Staat hij er niet in dan dien je deze file te downloaden. Zie deze link: Forums - GPS Underground :: Your Tracks Guide

Succes!

:)
 
Vtrrookie,

Bedankt voor de uitleg ga het proberen jullie horen van mij of het gelukt is. Wordt niet vandaag.

Groet,

Bert.

@Pipooooo.

Kijk eens op pagina 8, daar heb ik een plaatje gepost met de filestructuur van Primo 1.2 (geldt ook voor 2.0) Als je in het linkerrijtje kijkt zie de map global. Deze map moet in je peak zichtbaar zijn en daar moet het bestand global in staan. Staat hij er niet in dan dien je deze file te downloaden. Zie deze link: Forums - GPS Underground :: Your Tracks Guide

Succes!

:)
 
Zit nu op mijn werk dus welke versie ik geinstalleerd heb weet ik zo niet. Wat ik wel weet dat ik alles op de SD card geinstalleerd heb.

Groet,
Bert.


Welke versie heb je geïnstalleerd. Is het de link die ik hier geplaatst heb? En waar heb je de software geïnstalleerd? Op je SD kaart òf of de interne schijf. Graag wat meer informatie.
 
Zojuist mijn Peaklife van de postbode in ontvangst mogen nemen, zonder aanslag van de douane. Ik ben nu het e.a. aan het installeren.

Nu had ik alleen een vraag: Wat hebben jullie allemaal op de SD kaart gezet en wat op apparaat zelf?

Hoop dat dit een eenvoudige vraag is.

Groetjes
 
Sjoerd,
Ik heb alles op de SD card gezet, maar dat werkte niet. Ben alleen niet zeker of het daar aan lag.

Groet,

Bert.



Zojuist mijn Peaklife van de postbode in ontvangst mogen nemen, zonder aanslag van de douane. Ik ben nu het e.a. aan het installeren.

Nu had ik alleen een vraag: Wat hebben jullie allemaal op de SD kaart gezet en wat op apparaat zelf?

Hoop dat dit een eenvoudige vraag is.

Groetjes
 
Je kunt het gewoon op de SD kaart installeren. Maakt niet uit.

Ik heb nu alles behalve de MAP (van de routes) op de interne geheugen gezet. De map van de routes heb ik op de SD kaart gezet.

Ik heb in sys.txt dit aangepast alsvolgt:

[folders]
content="Storage Card\Primo\content"
map="Storage Card\Primo\content\map"
kmlpoi="userdata\poi" ;"content\poi"
kmlroute="userdata\route" ;"content\userdata\route"
has_secondary_root=0

Ben benieuwd.
 
Beste medestrijders,

Ik heb zojuist een tijdje geprobeerd mijn Peaklife aan de praat te krijgen maar het wil mij nog niet helemaal lukken. Ik heb alles zoals aangeven op de SD kaart gezet.

Ik heb de versie: GO-PRIMO V 20 Go 962209584

Mijn sys.txt ziet er alsvolgt uit:

[device]
type="NAVON_N480"

[rawdisplay]
highres=0
screen_x=800
screen_y=480
class="landscape"

[gps]
Port=0
Baud=38400

[debug]
screenshotfilename="\captures\screen_%02d.jpeg"
experimental_features=1
skip_eula=1

[folders]
content="Storage Card\Primo\content"
map="Storage Card\Primo\content\map"
kmlpoi="userdata\poi" ;"content\poi"
kmlroute="userdata\route" ;"content\userdata\route"
has_secondary_root=0

[http]
enabled=1

[map_update_checker]
enabled=0

[network]
available = 1

[power]
backlight_tunnel_default=50
tunnel_backlight_enabled=1
powermgm_state=0
backlight_sync_with_os=0

[naviextras]
boot_service_address="http://zippy.naviextras.com/services/index/1"

[sound]
ding=0
mute_os_key=1
pause_mp3_sooner=1
csv_voice_enabled=1

[tmc-http]
servers.size=1
servers[0].url="http://zippy.naviextras.com/services/tmclite/data/nng-igo-tmc-iphone/0/"
enabled=1
start=1

[tts]
use_tts_lang=0

[traffic.settings]
traffic_enabled=0

[warning]
speedcam_warning=1
speedcam_soundtype=2
send_warn_event=1
is_spoken=1

Ik krijg alleen het hoofdmenu scherm waar ik kan kiezen uit Multimedia, navigatie of instellen. Alles doet het behalve de navigatieknop.

Ik gister het zip bestandje gedownload via de link van Pegaso rider. Ik krijg alleen bij uitpakken een foutmelding en error dat ik het niet veilig kan uitpakken. Ook met winrar wil het niet lukken.

De inhoud ziet er hetzelfde uit als die op pagina 8. Ik weet niet of iemand mij het sys.txt bestandje via de mail kan sturen? Ik hoor het graag zodat ik mijn e-mail adres kan geven.
 
Sjoerd,
Ik las ergens op het web dat StorageCard aan elkaar zou moeten?

Succes, ik ben nu ook er mee aan de gang en het wil ook nog niet lukken.

Bert.


Beste medestrijders,

Ik heb zojuist een tijdje geprobeerd mijn Peaklife aan de praat te krijgen maar het wil mij nog niet helemaal lukken. Ik heb alles zoals aangeven op de SD kaart gezet.

Ik heb de versie: GO-PRIMO V 20 Go 962209584

Mijn sys.txt ziet er alsvolgt uit:

[device]
type="NAVON_N480"

[rawdisplay]
highres=0
screen_x=800
screen_y=480
class="landscape"

[gps]
Port=0
Baud=38400

[debug]
screenshotfilename="\captures\screen_%02d.jpeg"
experimental_features=1
skip_eula=1

[folders]
content="Storage Card\Primo\content"
map="Storage Card\Primo\content\map"
kmlpoi="userdata\poi" ;"content\poi"
kmlroute="userdata\route" ;"content\userdata\route"
has_secondary_root=0

[http]
enabled=1

[map_update_checker]
enabled=0

[network]
available = 1

[power]
backlight_tunnel_default=50
tunnel_backlight_enabled=1
powermgm_state=0
backlight_sync_with_os=0

[naviextras]
boot_service_address="http://zippy.naviextras.com/services/index/1"

[sound]
ding=0
mute_os_key=1
pause_mp3_sooner=1
csv_voice_enabled=1

[tmc-http]
servers.size=1
servers[0].url="http://zippy.naviextras.com/services/tmclite/data/nng-igo-tmc-iphone/0/"
enabled=1
start=1

[tts]
use_tts_lang=0

[traffic.settings]
traffic_enabled=0

[warning]
speedcam_warning=1
speedcam_soundtype=2
send_warn_event=1
is_spoken=1

Ik krijg alleen het hoofdmenu scherm waar ik kan kiezen uit Multimedia, navigatie of instellen. Alles doet het behalve de navigatieknop.

Ik gister het zip bestandje gedownload via de link van Pegaso rider. Ik krijg alleen bij uitpakken een foutmelding en error dat ik het niet veilig kan uitpakken. Ook met winrar wil het niet lukken.

De inhoud ziet er hetzelfde uit als die op pagina 8. Ik weet niet of iemand mij het sys.txt bestandje via de mail kan sturen? Ik hoor het graag zodat ik mijn e-mail adres kan geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan