Achterbrug, Veering, Wielen, Remmen, etc, Div. Sport motoren

SuperKris

MF veteraan
17 okt 2002
23.158
19
Huizen
EDIT: 19 DECEMBER: Wie helpt mij van de laatste prachtige onderdeeltjes af. Alles mag weg tegen elk aannemelijk bod, dus plaats een bod via de e-mail, en we komen er wel uit!
Bij voorkeur wel even mailen, ik heb het momenteel helaas te druk om regelmatig op MF te kijken.

Ik heb nog het 1 en ander aan spullen liggen die niet meer gebruikt gaan worden in mijn project. Eigenlijk liggen ze in de weg, en kan het geld goed gebruiken voor mijn project.

Ik hoef nergens de hoofdprijs voor, maar wel naar waarde bieden AUB.

Zeer nette R1 brug. Richtprijs 75
full


Originele Sachs schokbreker RS 250, volledig instelbaar. TEAB
full


FG gubellini volledig instelbare schokbreker voor GSXR100 K3/K4. Deze zou werkend van een motor zijn afgekomen, maar is tijdens de verzending lek geraakt ben ik bang. Op de 2e foto is een scheurtje te zien, Geen idee van de schade, maar volgens mij moet dit nog wel te fixen zijn. Prijs: TEAB
full


full


Achterwiel ZXR400. 4,5x17 (origineel 160 band) Remschijfdrager is 10mm afgedraaid om meer ruimte te hebben in smallere bruggen. Verder origineel. As maat is 20mm. Bandjes is een 5 jaar oude pirelli diablo. Nog wel profiel, maar niet extreem veel. tandwielen en remschijf ook verkrijgbaar. Prijs: TEAB

full


Van het alu kleurige deel is dus 10mm af gedraaid. (niet van de rest)
full


Voorwiel ZXR400. Volledig origineel, Band zelfde verhaal als achterwiel. Remschijven ook verkrijgbaar. TEAB
full


Remschijven ZXR400. In goede staat. Prijs TEAB
full


Achterremschijf Duc 999. ZGAN. TEAB
full


Achterremschijf ZXR 400. Flink geroest, maar volgens mij puur oppervlakkig. TEAB
full



Nieuw alu tandwiel ZX7R, ZXR400, en waarschijnlijk nog wel andere kawa's. 45 tanden, 525 ketting. richtprijs 40,-
full


Origineel tandwiel duc 999. TEAB
full


Zeer nette olie koele, van ik denk een ZX6R. TEAB
full


Div olie leidingen. TEAB
full


Fan ZXR400. Werkt 100% maar staal is wat geroest. heeft een staalborsteltje en laagje verf nodig. TEAB
full


Achterlicht ZXR400. TEAB
full


Setje nieuwe 6004 lagers (oa zxr400) TEAB
full


Voorwielassen ZXR400. 1 mooie, en 1 minder mooie TEAB
full


As van achterbrug. Herkomst onbekend. TEAB
full


Div. blok delen ZX6R 95 tot iig 98. Alles werkend en in goede conditie. Vraag me aub niet naar het dynamodeksel. die heb ik NIET. Wel een kapotte van een ZXR400 die nog wel lasbaar moet zijn ofzo. Is dus wel lek. Al dit spul TEAB. Liefst in 1 koop
full


Div CDI ZX6R. Bouwjaar 95-99. Liefst in 1 koop TEAB
full


Div. relais ed. ZX6R ZXR400, en warschijnlijk vele andere japanse motoren. TEAB. Liefst alles in 1 keer weg
full


Pomp ZX6R 98-99 TEAB
full


Onstekings sensor ding ZXR400 (of ZX6R, weet niet meer zeker) TEAB
full


Zekeringkast/blackbox ZX6R/ZXR400. TEAB
full


Ik verkoop alle electronica/zx6r delen heel graag in 1 koop. Ook voor een kutprijs, dus doe mij een bod!
 
Laatst bewerkt:
1 , afmeting van de oliekoeler graag

2 , lengte van de twee middelste leidingen graag , en passen die op de eerdergenoemde koeler ??

3 , diameter banjo van de twee leidingen graag .
 
1 , afmeting van de oliekoeler graag

2 , lengte van de twee middelste leidingen graag , en passen die op de eerdergenoemde koeler ??

3 , diameter banjo van de twee leidingen graag .

Koeler is ca. 25,5x14x3,4 inclusief montagebeugels, rooster, etc.

lengte minden links = 33mm hart-hart
lengte midden rechts = 32mm hart-hart

Banjo's zijn 14x14 en het schoefdraadje op de leiding midden reschts is (denk ik) M16x1,5


Zou je even je PB aan willen zetten? :)

done!


Zou je even je PB aan willen zetten? :)

5 euro vind ik best. Ik heb alleen geen zin om daarvoor helemaal naar het postkantoor te gaan, dus dan alleen ophalen.
 
Koeler is ca. 25,5x14x3,4 inclusief montagebeugels, rooster, etc.

lengte minden links = 33mm hart-hart
lengte midden rechts = 32mm hart-hart

Banjo's zijn 14x14 en het schoefdraadje op de leiding midden reschts is (denk ik) M16x1,5done!5 euro vind ik best. Ik heb alleen geen zin om daarvoor helemaal naar het postkantoor te gaan, dus dan alleen ophalen.
Jij bent een mooie, ken ik ervoor gaan dokken ook :+
 
Brembo rempompje is inmiddels verkocht

@ Testa-Rossa, done

@ fighter henk, geen probleem.
 
hoi kris,

wat is de diameter van het binnen gat van de zxr400 schijven? en wat is de steek van de bout gaten?

mvg

JP
 
@ roel, sorry man. Heb 2 keer geprobeerd naar het postkantoor te gaan na mijn werk, maar kwam steeds te laat. Maar als het goed is, moet je het pompje inmiddels hebben.

@ jpvdheijn. ik ga morgen voor je meten.

@ Buikschuiver oet Dre, ook voor jou ga ik morgen even meten. Het gaat je alleen om de breedte bij de montage bij het frame?
 
Ja, is een mooi pompje! had hem graag gebruikt op mijn eigen fiets, maar ging niet zo makkelijk op mijn rem/schakel setje.
 
hoi kris,

wat is de diameter van het binnen gat van de zxr400 schijven? en wat is de steek van de bout gaten?

mvg

JP

diameter centraal gat 61mm,

De gaten hebben een diameter van 10,5. De afstand tussen 2 gaten naast elkaar is ca 47,5 hart-hart. Volgens wat creatief meten en reken ligt het hart van de gaten ca. 40.35mm van het midden van de schijf af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan