Achterbrug, Veering, Wielen, Remmen, etc, Div. Sport motoren

Wat voor busjes heb je nodig? heb wel interesse in de mille achterbrug.

5 busjes totaal.

3 busjes van onderstaande tekening, pus 2 identieke voor het voorwiel van ca 20mm lang en 40mm dik.

edit: wellicht dat bus 1 wat langer wordt, en bus 2 wat korter, en dus simpeler.

Als je mij hier bij kan helpen is de brug van jou. Als die achteras met remklauw houder idd bij de mille brug hoort (moet ik even controleren) krijg je die er bij.

Was jij niet bezig met vergelijkbaar project met een ZXR750?

full
 
Laatst bewerkt:
5 busjes totaal.

3 busjes van onderstaande tekening, pus 2 identieke voor het voorwiel van ca 20mm lang en 40mm dik.

edit: wellicht dat bus 1 wat langer wordt, en bus 2 wat korter, en dus simpeler.

Als je mij hier bij kan helpen is de brug van jou. Als die achteras met remklauw houder idd bij de mille brug hoort (moet ik even controleren) krijg je die er bij.

Was jij niet bezig met vergelijkbaar project met een ZXR750?

[afbeelding]

Heb nu een ZX10 achterbrug in mijn ZXR zitten. Ben weer op zoek naar een ander project. Mss voor een andere ZXR :+

Wat voor materiaal moeten de bussen zijn?
 
joef kat meel toe

@ phoenicx, ik stuur jou ook even een mailtje, praat wat makkelijker :)
 
Kris,

kan 1.3343 (snelstaal, M2) gebruiken en alu 7075. Laat maar weten wat je voorkeur is, en of de tekening goed is.
 
ik had intressen in de schijven van de zxr 400,

wat is de diameter van de schijf?
je hebt 5 bouten voor de schijfrem aan de velg te monteren, de afstand tussen 1 en 2 is 47.5mm (uit vorige post gehaald) wat is de afstand tussen 1 en 3 (of 2 en 4 of 3 en 5 of 4 en 1) je snapt me denk ik wel;)
 
heb op zich wel intresse in de SET velgen, compleet.. snap alleen niet echt dat van die 10mm weggeslepen.. past dit nou nog fatsoenlijk in mijn 400?

pb me maar een richtprijs voor de set
 
Hoeveel voor die lekke achterveer?

Sorry van de late reactie!

Ik vet lastig om een prijs aan de schokbreker te hangen. In goede staat zijn dit erg dure dingen, maar helaas is hij dus niet meer in zon goede staat.

Doe maar gewoon een bod. Ik verwacht er echt geen 100 euro of meer voor, maar voor 1 a 2 tientjes houd ik hem zelf wel om een keer op te knappen.
 
ik had intressen in de schijven van de zxr 400,

wat is de diameter van de schijf?
je hebt 5 bouten voor de schijfrem aan de velg te monteren, de afstand tussen 1 en 2 is 47.5mm (uit vorige post gehaald) wat is de afstand tussen 1 en 3 (of 2 en 4 of 3 en 5 of 4 en 1) je snapt me denk ik wel;)

ik heb je alle maten toch al via de mail gegeven 2 weken geleden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan