Gebruikt setje Michelin Pilot Power 2CT

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheFox

MF veteraan
16 mrt 2007
16.930
4
Dankzij verkopen van m'n oude motor en terugkopen van een nieuwe heb ik een setje banden over.

Het gaat om een setje MPP 2CT, met DOT codes 1908 en 2008. Maten 180/55 en 120/70. Ze hebben altijd in een schuur gelegen (dus droog en donker), en het rubber voelt gewoon nog soepel aan :Y

Er werd bij verteld dat de bovenkant van de achterband iets afgetopt kan zijn, heb de banden niet onder een motor op spanning gezien dus zou het niet kunnen vertellen hoe dat zit.

Op de 2e foto lijkt er wat viezigheid/vegen op de banden te zitten, dit komt doordat (zoals te zien op de laatste foto) de tuin wel een veegbeurt mag hebben waar ik de banden doorheen moest rollen voor de foto O-)


34d25160.jpg


856203de.jpg


b2fa440c.jpg


76fd40b0.jpg



Prijs: €66.75 incl. verzendkosten
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je met 'afgetopt' vierkant?
Ik denk licht vierkant oid, nogmaals zou het zelf dus niet weten :N

Heb als ik de foto's zo zie eerder het idee dat het spitse topje er net een beetje af is, dan dat ie echt vierkant is ofzo.

Hoeveel km hebben ze al gereden??
Zien er zo niet echt vierkant uit...
KM of 6000 dacht ik, waarvan een deel op 25kw
 
Dat zou een prima oplossing zijn jongens, prijs dan maar gewoon delen en dus 30 ex/36.75 incl per band.

Laat maa weten of jullie er mee akkoord gaan :Y
 
Hoezo delen :P achter heeft veel meer rubber dan voor :P
Maar voor gaat nog langer mee.... :9

Als je t er niet mee eens bent, spreek wat af met BusteRR want ik wil er toch wel 60euro ex voor hebben ;)
 
Laatst bewerkt:
Hahaha laten we hopen dat voor langer meegaat :P Ik denk dat het wel eerlijk is De prijs is al niet verkeerd ;) ik pb men mail adress wel dat maakt het iets makkelijker
 
Als de Heren er niet uitkomen ben ik nog steeds geintereseerd.
Dus busteRR en Interactive88 maak snel je beslissing en koop het, of gun een ander die banden. Ik had ze allang gekocht als set.
 
Maar officieel gezien is die nog niet verkocht nee tenminste ik heb nog geen geld overgemaakt heb het er wel met hem gister al over gehad dat ik de voorband wou kopen
 
Hele discussie hier, het zit als volgt:

De banden liggen nog gewoon in de schuur hier en ik heb van niemand geld ontvangen.

Het oorspronkelijke plan was dat busteRR en interactive de set zouden delen. Maar toen moest er nog nagedacht worden etc, dus dat schoot niet op allemaal.
Toen stelde interactive voor om de hele set te nemen, en vlak daarna pm'de Foxman me dat hij ook de hele set wilt.

Interactive heeft dus voorrang op de hele set, als daar niks uit komt zijn ze voor jou Foxman, je weet het vanmiddag ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan