Ruilen van Yamaha TDM 850 (bj93) Uitlaat

jarod1982

Rookie
3 apr 2008
6
0
Purmerend(nh)
Hoi,

Ik heb net een 2de hands TDM850 gekocht, hier zitten alleen redelijk nette laser dempers onder, nou maken die mij te veel geluid omdat ik ook snachts vaak weg en thuis kom, graag zou ik deze willen ruilen voor een paar nette orginele dempers.
Zal zo ff kijken hoe ik een foto er van bij kan plaatsen, kan deze zo ie zo wel sturen via mail mocht je intresse hebben.

Met vriendelijke groet,

Paul
 
van de Pro stock dempers ??

daar ben ik wel in geintereseerd.. maar heb zelf geen TDM,.. dus ruilengaat niet lukken. wil wel een originele voor je zoeken hoor :)
 
@Hans, op moment heb ik nog geen koffers nodig, mocht ik later ze toch willen halen dan hou ik deze in de gaten.

@rick, geen idee of het pro stock dempers zijn, ik had foto's gemaakt maar die staan op me telefoon en die heb ik op me werk laten liggen, morgen middag heb ik ze wel tot me beschiking, heb wel een andere uitlaat nodig dus... als jij er een kunt vinden en die wil ruilen tegen deze vind ik het prima, zolang ze maar niet zo een herrie maken ;) mijn collega's vinden het mee vallen maar ben me kawasaki gewent en die maakte een stuk minder herrie. was dan ook maar een zzr 600.
 
hmm, ik heb wel tdm's en nog wel een setje originele dempers liggen, waarvan ook de aansluiting bij de collector nog oke is. Je kan me PM-en dan kunnen we foto's uitwisselen en kijken of je wilt ruilen.
 
Laatst bewerkt:
Indien de originele uitlaatdempers van een TDM uit 1995 passen kan ik je misschien wel helpen. Heb van mijn TDM de originele nog op zolder liggen. Zijn volgens mij nog in prima staat en wil deze wel ruilen als de lasers er ook nog netjes uitzien.

Mailadres staat in m'n profiel, PM sturen kan ook.

edit: heb geloof ik ook nog een goudkleurige Remus uitlaat met tussendemper liggen. Was mij te stil, dus later weer een Micron raceuitlaat zonder tussendemper gemonteerd.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Jarod,

Ben je al voorzien van originele dempers voor een TDM850, is dit nog niet zo dan zou ik de mijne graag willen ruilen voor jou laser pijpjes (eventueel wat bijbetaling van mijn kant). Die van mij zien er nog als nieuw uit en de collectorbox is ook nog goed.
 
Hmmm blijkbaar heeft Paul hier nog niet gereageerd maar we hebben de uitlaten omgewisseld. dus tenzij hij weer andere uitlaten wil lijkt mij de vraag niet meer van toepassing !
 
Terug
Bovenaan Onderaan