Yamaha XV Virago topic [deel II]

Kan iemand mij helpen aan een foto van de binnenkant van een linker zijkapje van een XV1100 uit 1986?
Een collega van me heeft zo'n ding en daarvan zijn de twee haken afgebroken. Hij heeft mij gevraagd te kijken of dat te repareren is en dan is het wel makkelijk om te weten hoe het er uit heeft gezien.


Ik heb een XV700, weet niet of dat hetzelfde kapje is, maar zal er vanmiddag een foto van maken.

edit; foto

Foto0214.jpg
 
Laatst bewerkt:
Aan de bovenkant van mijn XV was ook een pal afgebroken. In de kap links voor/boven is een heel klein gaatje gemaakt en nu is de kap met dun koperdraadje vast gemaakt. Een andere manier is er volgens mij niet. Behoudens een andere kap scoren.

Doei
 
:9~
Ziet er zeker goed uit zo.
Dacht dat je gewoon een breder band op had gelegd.

Maar rijd dat nog wel een beedje zo een brede voorband of maak dat niet veel uit?
 
Laatst bewerkt:
doordat de vork een mm of 55 verlaagd is valt het nogal mee, sommige moderne motoren hebben ook een 120-130 band aan de voorzijde liggen.
misschien dat ik nog eens moderne konische lagers in het balhoofd doe, zitten nu nog kogels in(wel spelingsvrij hoor)
ik kan als je dat zou willen je het adres mailen waar je de adapter kunt bestellen, mocht jeooit hetzelfde willen , het duurde wel 12 weken maar dan heb je ook wat, je originele schijf gebruik je dan weer.
 
bij deze xv ombouwer kun je hem bestellen, even je bouwjaar en doorsnede van je remtrommel doorgeven(buitenmaat)

ik plak even de mail die ik van hem kreeg nadat ik info vroeg, dan heb je alle info:::::

(Hi ... thanks for your interest.
I'm in the middle of having a new batch of kits machined (delayed from my local source and I've had to just kick-off a new source) - should be ready to ship in a few weeks.

A kit shipped to you would be $150USD ($110 kit + $40 shipping). Payment can be made via Paypal (racer6692@yahoo.com) or by snail mailing a cashiers check/money order to the address below. Please let me know when/how you send payment so I can look out for it. I'll let you know when the kit ships and an expected ETA.

Thanks,
Matt Dunlavey
4537 Central Blvd.
Ann Arbor, MI 48108)::::

in een pb kan ik je een pdf met how to instructies toesturen
 
ik zeg wel pb maar ik heb geen idee waar ik dat kan vinden hier

stuur maar even een mailtje rechtstreeks naar : info@wynand.nl
dan beantwoord ik hem met het pdf erbij
 
nog eens wat , zomaar een idee hoor...... als je op Marktplaats kijkt en daar zoekt onder tr1 kom je op de grote broer van de xv750 uit, dit is de touruitvoering van de xv920 dus met een kortere voorvork en jawel met TWEE schijven voor en een veel kleinere diameter voorwiel.
voordeel: veel sterkere remmen, kleinere diameter wiel(niet zo chopperig, wel wat beperkter qua band breedte omdat de velg wat smaller is maar gewoon zo breed mogelijk erop doen, en je houdt als je de hele voorkant koopt de standaard veerweg)
ik kan mij voorstellen dat het net als lego 1 op 1 past maar dat zou je moeten uitzoeken.

link naar advertentie: http://link.marktplaats.nl/451327170 eventueel : SUCCES!
 
goeie avond :)
wij hebben pas een xv700 gekregen en zijn deze aan het opknappen voor zo min mogelijk.

nu zijn we er achter dat de gas naalden naar hun grootje zijn , is er nog iemand die er 2 heeft liggen ?


heb er paar gevonden :)
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een xv700, maar weet imand wat de interval is voor motor olie en cardan olie verversen???
Ik heb geen idee namelijk.
 
Waarom zoek je niet meteen een werkplaatshandboek? Daar staat alles in.
 
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een xv700, maar weet imand wat de interval is voor motor olie en cardan olie verversen???
Ik heb geen idee namelijk.

Een handboek scoren is wel aan te raden. *D Interval motorolie is bij mij simpel. In okt/nov. komt er verse olie (zwarte 5 ltr flacon bij Action € 7,00 of zo *O* ) in en een nieuw filtertje. De cardanolie doe ik om de drie jaar en die olie moet je wel ff bij een motordealer halen.

Mocht je hem stil/weg zetten van de winter gooi dan ook ff zo'n flesje Forte in je tank. Dan even je motor laten lopen met die handel. Scheelt weer je carbs schoonmaken in het voorjaar.

Groetjes
 
middag :) de tank is gelukt die is nu in orde

nu zijn we haastig opzoek naar een benziene kraan revisie setje , kan iemand ons hier mee helpen ? of weet waar je dat tegen een normale prijs kan halen ? was vanmiddag bij goedhart en daar kost t 11 euro :? :N
 
~
nu zijn we haastig opzoek naar een benziene kraan revisie setje , kan iemand ons hier mee helpen ? of weet waar je dat tegen een normale prijs kan halen ? was vanmiddag bij goedhart en daar kost t 11 euro :? :N


:( volgens mij heb ik laatst €18.00 betaald!! en dat x2 voor de mijne ;(
 
middag :) de tank is gelukt die is nu in orde

nu zijn we haastig opzoek naar een benziene kraan revisie setje , kan iemand ons hier mee helpen ? of weet waar je dat tegen een normale prijs kan halen ? was vanmiddag bij goedhart en daar kost t 11 euro :? :N


En hoeveel goedkoper dacht jij het te kunnen vinden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan