Actiecamera ATC5k

Status
Niet open voor verdere reacties.

Falierke

MF veteraan
1 aug 2006
2.301
192
Vlijmen
Te koop wegens andere camera gekocht:

Een Actie camera van Oregon Scientific ATC5k. Incl alle boekjes, kabels, mounts. opberghoesje, afstandsbediening enz. Daarnaast krijg je er nog 2 "ophangpunten" voor op de motor bij die ik zelf in elkaar heb geknutseld door een schroef in een deurstopper te draaien :). Hierdoor is de camera op zowat elk punt met schroefdraad op te hangen. (ik heb hem bv in het schroefdraad van de zijkap gedraaid en bij de linker voetsteun. Getest met 200+ op circuit zolder en zit muurvast.

Enig minpunt is is dat er een mount bijzit waarin plastic schroefdraad zat. Die is dolgedraaid door te vaak te hard aanhalen. Camera is dus op meerdere manier te bevestigen alleen niet met schroef.

Edit: je kan een extra mount kit kopen waardoor je alle bevestigingsmaterialen dubbel hebt, incl deze mount met schroefdraad.

http://www.actioncameras.co.uk/ATC_Mounting_Kit.html


Foto's

Camera
Foto-W37BINJD-D.jpg


ophangpunten:
Foto-Y4JN6OGQ-D.jpg


Totaal pakket:
Foto-XUDJTURS-D.jpg


Website fabrikant

Oregon Scientific - Smart Living

Kwaliteit van het materiaal is te zien op mijn youtube kanaal (alle onboard beelden zijn met deze camera gemaakt:

Falierke

Nieuwprijs van 149 euro en meer specs is op de v-nix site te zien
Actioncamera Kopen? Actioncamera direct online kopen | V-Nix.nl

Deze camera is te koop voor een vaste prijs van 70 euro Prijsverlaging 50 euro. Afhalen mogelijk in de omgeving van Den Bosch, verzenden is mogelijk (+6,75 euro).

Voor de snelle beslisser tot volgende week donderdag beschikbaar. Daarna ga ik genieten van een welverdiende vakantie, en kijk ik na 2 weken hoe de reacties zijn.

Gr Falierke
 
Laatst bewerkt:
Weekend kickje. Dacht de camera zo kwijt te zijn, maar interesse valt toch tegen. We wachten geduldig af :)
 
Hop oma,

Camera nog steeds te koop. Toch geen geld voor een camera die zelfs 10 meter onder water kan :).
 
accu duur ? en zit er een kabeltje bij zodat ik de camera op de motor kan aansluiten ?

Camera heeft geen accu en kan ook niet opgeladen worden tijdens het rijden. Hij werkt op 2 AA batterijen. De batterijen en de SD kaart (max 4GB) hebben beide ongeveer dezelfde duur namelijk 1,5 tot 2 uur.
Voor mij altijd meer dan voldoende geweest. Had altijd een extra setje batterijen en sd kaartje bij.

PB beantwoord ;).

@Martijn: ik ben helaas niet van de partij op de MF party :P
 
Damn, had een handig punt geweest om gelijk over te steken ;)

Maar xoid-gsx heeft eerste keus....die was eerder...
 
Ben idd met hem aan het pmmen. Wel zo netjes om hem te laten reageren :). Ik houd je op de hoogte

Edit: zie dat ik in de advertentie heb staan dat alle onboard beelden op mijn youtube kanaal met deze camera zijn gemaakt. Sommige echter niet :).

Dit is de kwaliteit die je kan verwachten:

http://www.youtube.com/user/Falierke?feature=mhee#p/u/9/UeL4s3Jsjwg

http://www.youtube.com/user/Falierke?feature=mhee#p/u/15/ZzUCoMC3Zrc

Dat het beeld vierkant is ligt niet aan de camera, maar aan mijn bewerkingskunsten :)
 
Laatst bewerkt:
Verkocht aan Xoid gsxr 600. Ruben veel plezier ermee. Ik ga nu een slotje aanvragen op dit topic.

Gr Falierke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan