Het grote Honda Transalp topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

agranado

MF veteraan
22 okt 2005
1.935
0
Den Haag
t_titel.jpg


Welkom in het grote Honda TRANSALP topic deel 2!​

Kom je zomaar even buurten, heb je technische hulp nodig of ben je een vaste Transalp spammer, dan ben je hier aan het juiste adres. Dit topic is van iedereen en voor iedereen.

Oude topics:
Transalp rijders gezocht!

t_deelnemers.jpg


Hier volgt in alfabetische volgorde de deelnemers aan dit topic. Wil je opgenomen worden in de lijst, plaats dan een berichtje met je foto en vertel waar je vandaan komt.

agranado (Den Haag)
MF-foto.jpg


Anne87 (Noord-Limburg)

blinkybill (Fryslân)

dolfijneflipper (Amstelveen)
16559f2866e84b4ad0273cdf0f9fd215


JBi(Overijssel)
MY7tQ6s.jpg


JollyJopster('t Gooi)
full


kornfed(Helmond)
qQlOoST.jpg


LinKing (Dendermonde, België)
large


Mike Schenk (Den Haag)
full


pimmoto1991 (Zeeland)
pim.jpg


SanderRS (Kaatsheuvel)
transalp050514.jpg


t_links.jpg


Sites en fora:

Transalp reizigers:

Technische links:
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig heb je het al gevonden :) .

Kan iedereen een foto van zijn Transalp posten? En misschien ook vertellen waar die vandaan komt? Dan zet ik dat in de OP.
 
Zal binnenkort nog even een nieuwe posten van mijn huidige TA
 
Laatst bewerkt:
zo, die openingspost begint er op te lijken :Y

Het weekend 18-19 juni lijkt wel goed te komen (voor de meeting dan)?
 
Ik kan dan ovb, want heb tentamens na dat weekend. Maar soms moet je er dan ook even tussenuit :) .

Als iemand nog interessante transalp sites of topics heeft, hoor ik het graag. :Y
 
Mijn foto voor in de Openingspost:

honda.jpg


Ik kom uit Noord-Limburg.
 
Laatst bewerkt:
Avond :W

Kom uit Papendrecht Zuid-Holland.

Toch maar besloten om een nieuw Topic te starten.

En hier een foto voor de OP van trouwe me rakkker.

full
 
@ Agranado Dat linkje in de OP van het werkplaatshanboek werkt niet bij mij, kan misschien even uitleggen op welke site die staat zodat ik hem daarvan af kan halen.
 
Avond :W

Toch maar besloten om een nieuw Topic te starten.

:W

Ik ging er zelf ook nog niet vanuit dat er een nieuw topic zou komen, want ik had alleen aan Martell gevraagd of een nieuw topic toegestaan was en die gooide het oude topic meteen op slot. Maarja, we zullen het nu maar met een topic moeten doen met wel een overzichtelijke openings post O-) .

@ Agranado Dat linkje in de OP van het werkplaatshanboek werkt niet bij mij, kan misschien even uitleggen op welke site die staat zodat ik hem daarvan af kan halen.

Bij mij doet die link het wel. :/ Kan iemand anders even proberen het werkplaatshandboek te downloaden en zeggen of die het doet? Dan weet ik dat het echt aan het bestand ligt en ga ik zoeken naar een ander serverplekje.
 
Weet niet of het al gepost is geweest, maar hier nog een mooi reisfilmpje van een transalp
600V, oa nieuw-zeeland en australië

 
@LinKing: erg leuk filmpje. Er staat een link naar de site van die jongen in de OP. Hij is toch wel een grote inspiratie voor mij. Dezelfde motor, zelfde budget en dezelfde droom. Nu ik nog...
 
Dit was eerst mijn Transalp XL600V uit 1987
[img=]http://www.motorstek.nl/download/69311/46eda84f846752dd93a06e18914d4ea7[/img]

En dit is 'm na mijn opknappogingen :+
[img=]http://www.motorstek.nl/download/69312/16559f2866e84b4ad0273cdf0f9fd215[/img]

En dit Alpje sinds kort ook in mijn bezit, 600V uit 1993
full


Oja.... ikzelf kom "nog" uit Amstelveen
 
Laatst bewerkt:
Ik ga trouwens over twee weken naar de Eifel met LinKing en nog een paar MF'ers en nu moet ik nog even de alp klaarmaken. Ik heb een open Produro uitlaat, dus er moest een originele demper komen, voor dat stomme E-keurmerk. Duur geintje :/ . Nu hoop ik dat de motor nog een beetje goed loopt straks. Ik ga wel het K&N luchtfilter verwisselen voor het originele.

En ik vraag mij af of ik nog mijn nieuwe band om mijn nieuwe velg laat leggen. Ik vind de huidige eigenlijk nog nét gaan voor zo'n weekendje weg. Ik heb de route gezien en het wordt toch niet zoveel op het midden van de band rijden :] . Wat denken jullie?

2011-05-31102744.jpg
 
Maar het gaat toch helemaal niet regenen met Pinksteren? -O- Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het hele weekend 26 graden wordt en droog met hier en daar een klein eenzaam wolkje aan de lucht.

Perfect weer voor bochtenwerk en een duik in een rivier tijdens een stop. *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan