Meerdere sets Pirelli en Metzeler

B.B.I.L.

MF veteraan
29 mrt 2005
8.411
102
Valburg
TE KOOP:

Meerdere goede sets Pirelli Supercorsa's (SC1 en SC2) en Metzeler Racetec's (K1 en K2).
Nog ruim voldoende profiel voor een circuitdag of vele km's op straat.
DOT-code's allemaal van eind 2010 en begin 2011.

Voorbanden: 120-70-17
Achterbanden: 180-60-17 (er staat 180 op de band, maar ze zijn 193 breed!)

Prijs per set van € 55,- tot € 70,- afhankelijk van de kwaliteit, excl. verzendkosten a € 12,20 per set (set weegt 11,2 kg en valt dus helaas in de categorie '10-30 kg pakketten')
Bij afname van meerdere sets is korting mogelijk en kunnen de verzendkosten gecombineerd worden.

full


De Pirelli's en Metzeler's komen uit dezelfde fabriek en hebben exact dezelfde rij-eigenschappen en rubbercompound's. Het enige verschil is het profiel. Het is dus geen probleem om gecombineerd te rijden (bijvoorbeeld: Pirelli voor en Metzeler achter).
 
Laatst bewerkt:
Hee, heb interesse in de banden. Het gaat dan om de 2 beste setjes.
Als ik twee setjes afneem, kan ik dan nog een beetje korting krijgen ;)
 
Hee, heb interesse in de banden. Het gaat dan om de 2 beste setjes.
Als ik twee setjes afneem, kan ik dan nog een beetje korting krijgen ;)

Ja, dat kan wel hoor...
Je wil dus 2 setjes van € 70,- incl. verzenden?
En wil je dan Pirelli, Metzeler of gecombineerd?
 
Laatst bewerkt:
Ja 140 voor 2 setjes incl verzendkosten zou mooi zijn! De banden mogen van mij wel gecombineerd worden, als het maar de mooiste zijn ;)
 
Voor € 150,- stuur ik je twee sets toe........
Graag even een PB om het verder af te handelen.
 
kickje.........
Inmiddels alweer wat setjes verkocht, maar ik heb er nog genoeg....dus wie wil?
 
lIk ben wel gedesinteresseerd in een setje pirelli SC2, kun je ze ook omleggen?
 
ik heb wel interesse maar weet niet of ze op mijn zzr-600 1992 (D model) passen. Uit mijn hoofd was het 120-60-17 / 110-70-17 voor en 160-60-17 achter...
 
ik heb wel interesse maar weet niet of ze op mijn zzr-600 1992 (D model) passen. Uit mijn hoofd was het 120-60-17 / 110-70-17 voor en 160-60-17 achter...

En wat verwacht je nu :? Dat BBIL het wel weet of gaat opzoeken voor je ?

Gewoon even naar buiten lopen en kijken wat er op de zijkant van je band staat misschien :?
 
lIk ben wel gedesinteresseerd in een setje pirelli SC2, kun je ze ook omleggen?

Zou kunnen als je de velgen s'ochtends los aanlevert. Dan kan je ze s'middags weer afhalen. Dit doe ik meestal voor jongens die hier in de buurt wonen, maar aangezoen jij in Venlo woont lijkt me dit niet de meest ideale oplossing!
 
Zou kunnen als je de velgen s'ochtends los aanlevert. Dan kan je ze s'middags weer afhalen. Dit doe ik meestal voor jongens die hier in de buurt wonen, maar aangezoen jij in Venlo woont lijkt me dit niet de meest ideale oplossing!
Nee idd,

kost da nu zo'n setje?
 
Terug
Bovenaan Onderaan