Het grote Triumph Sprint ST & GT Topic - deel 2

Pffff. Moet er niet aan denken dat dit met de mijne zou gebeuren.
Als het waar zou zijn dat het in de blokken van 2002/2003 zou zijn ben ik blij met mijn 2000 blokkie.

Was het ook niet zo dat de blokken vanaf 2002 10 pk meer hadden?
 
Pffff. Moet er niet aan denken dat dit met de mijne zou gebeuren.
Als het waar zou zijn dat het in de blokken van 2002/2003 zou zijn ben ik blij met mijn 2000 blokkie.

Was het ook niet zo dat de blokken vanaf 2002 10 pk meer hadden?

zou kunnen, maar dan is het nog steeds vreemd dat het aan de distributie zijde afbreekt.
daar gaat niet meer vermogen 'door heen' als daarvoor.
iig heeft men het over een verkeerde warmte behandeling van de krukas.
 
Hi Lexe,

Bedoel je een "verkeerde warmte behandeling" tijdens de productie of tijdens het rijden??

ps. Mijn motor slaat niet meer af bij het stationair draaien. lijkt er toch op dat het iets van een vakantie depressie was :).
pps. Wat was het vandaag takke weer om naar huis te rijden:]. Ik ben op het stuk Utrecht ->Delft door en door nat geregend. :9~

groet ,
Stefan
 
Hi GoldSmittie,

Daar hebben ze regen pakken voor uitgevonden.........

ohhh zijn die daar voor :) Ik dacht dat die rijdende condoompjes tegen besmettingen waren ;)

Ik was bij woerden toen het begon te spetteren en dacht: "dat red ik nog wel" nee dus. Gek is eigenlijk dat je pas merkt hoe nat je bent als je afstapt en je je broek uitdoet, om er dan achter te komen dat je kruis is volgelopen.

Onderweg dacht ik dat ik geflitst werd en snapte daar niets van want ik reed toch niet veel harder dan 120. Bleek, bij de volgende flits, toch onweer te zijn ;o .

groet
Stefan
 
Hi Lexe,

Bedoel je een "verkeerde warmte behandeling" tijdens de productie of tijdens het rijden??

groet ,
Stefan

tijdens productie van de krukas.



ohhh zijn die daar voor :) Ik dacht dat die rijdende condoompjes tegen besmettingen waren ;)

groet
Stefan

regen is ook een besmettelijk stofje. je kan er erg verkouden van worden. ;)
ik wordt iig behoorlijk depressief en/of humeurig van. B|
 
zo schuin ben ik nog niet door de bocht gegaan ;-) (had ook geen duveltje achterop)

Heeft er iemand ervaring met het bestellen van banden via het internet bij " motorbanden online @ motorbandenmarkt.nl : Motorbanden, voordelige keus, ga kijken en bespaar " ?

Als ik het goed begrijp koop ik een band (metzeler Roadtec Z6 Front 120/70 ZR17 TL 58(W) M/C Voorwiel) via hun voor ca 95 euro en kan ik hem in de omgeving laten monteren voor 20 euro. Dit scheelt ca 60 euro met de reguliere garages. Bij HN_motoren en bij Hans van wijk betaal ik 180 euro voor hetzelfde??

Iemand ervaring met de band en motorbanden markt??

groet
Stefan
 
zo schuin ben ik nog niet door de bocht gegaan ;-) (had ook geen duveltje achterop)

Heeft er iemand ervaring met het bestellen van banden via het internet bij " motorbanden online @ motorbandenmarkt.nl : Motorbanden, voordelige keus, ga kijken en bespaar " ?

Als ik het goed begrijp koop ik een band (metzeler Roadtec Z6 Front 120/70 ZR17 TL 58(W) M/C Voorwiel) via hun voor ca 95 euro en kan ik hem in de omgeving laten monteren voor 20 euro. Dit scheelt ca 60 euro met de reguliere garages. Bij HN_motoren en bij Hans van wijk betaal ik 180 euro voor hetzelfde??

Iemand ervaring met de band en motorbanden markt??

groet
Stefan

ik vind het niet zo groot verschil in prijs, losse band kopen via internet+verzendkosten+laten monteren+balanceren of gewoon bij jos smit motoren alles laten doen, die paar tientjes zijn de verschillen niet.
okee ik laat het niet bij een dealer doen want dan ben je goud geld kwijt.
mocht ik ooit zelf in staat zijn om de banden zelf te (de-)monteren en balanceren dan is het geld besparen.
 
regen is ook een besmettelijk stofje. je kan er erg verkouden van worden. ;)
ik wordt iig behoorlijk depressief en/of humeurig van. B|

Ahum, je word niet verkouden van regen.
Je word verkouden van een virus.. 8-) 8-)


September word niet rijden voor mij.
2 september ga ik trouwen en ga dan lekker 16 dagen met holiday!!!
Helaas zonder motor, maar wel naar de zon. Beter dan dit prutweer hier.... :(
 
Ahum, je word niet verkouden van regen.
Je word verkouden van een virus.. 8-) 8-)


September word niet rijden voor mij.
2 september ga ik trouwen en ga dan lekker 16 dagen met holiday!!!
Helaas zonder motor, maar wel naar de zon. Beter dan dit prutweer hier.... :(

heb je wel al de gouden ring volledig zelf gemaakt, u als goudsmit.
 
Hi Goldsmittie,

~[/quote]
GoldSmittie schreef op 22 augustus 2011 @ 17:46:2 september ga ik trouwen en ga dan lekker 16 dagen met holiday!!!
Helaas zonder motor, maar wel naar de zon. Beter dan dit prutweer hier....
~
Alvast gefeliciteerd :)
 
Accupolen opgeschuurd: Check
Accupolen goed aangedraaid: Check
Jiffy sensor gecontroleerd: Check
Zekeringen controleerd: Check

Dus we zijn lekker bezig. Heb nu de zijkant eraf liggen, en ben bij de relais aangekomen,. Motor start nu trouwens elke keer normaal, maar goed gaan gewoon door met het controleren van het e.e.a.

Zie alleen dat de relais er niet helemaal fijn bijhangen, zitten nogal wat scheurtje in de rubbertjes, durf ze er daarom ook niet echt uit te halen dus die check gaan we misschien een volgende keer is doen, en eerst maar nieuwe rubbers bestellen om ze in te hangen.

Zometeen motor maar wassen
full
 
Zie alleen dat de relais er niet helemaal fijn bijhangen, zitten nogal wat scheurtje in de rubbertjes, durf ze er daarom ook niet echt uit te halen dus die check gaan we misschien een volgende keer is doen, en eerst maar nieuwe rubbers bestellen om ze in te hangen.

[afbeelding]

Rubber onderdelen, zowel buitenkant als die onder de kuip een keer of twee per jaar behandelen met "bumpercare" van "Autoglym".
Dit voedt het rubber en zorgt dat het niet verweert of verdroogt. Rubbers die al verweerd zijn of haarscheurtjes hebben, kun je hiermee heel behoorlijk opknappen.
Ik gebruik dit altijd om alle rubbers en rubberleidingen en van mijn oldtimers op te knappen en in vorm te houden.
Is vrij goedkoop en ECHT goed :Y
greetz
Herman
 
Laatst bewerkt:
Nou alhoewel ik er psychisch nog niet helemaal uit ben: mijn Sprint GT staat op marktplaats voor de geïnteresseerden :)

12900 km, zilvergrijs, fabrieksgarantie tot en met juli 2012, EUR 9.900,00
 
Laatst bewerkt:
Accupolen opgeschuurd: Check
Accupolen goed aangedraaid: Check
Jiffy sensor gecontroleerd: Check
Zekeringen controleerd: Check

Dus we zijn lekker bezig. Heb nu de zijkant eraf liggen, en ben bij de relais aangekomen,. Motor start nu trouwens elke keer normaal, maar goed gaan gewoon door met het controleren van het e.e.a.

Zie alleen dat de relais er niet helemaal fijn bijhangen, zitten nogal wat scheurtje in de rubbertjes, durf ze er daarom ook niet echt uit te halen dus die check gaan we misschien een volgende keer is doen, en eerst maar nieuwe rubbers bestellen om ze in te hangen.

Zometeen motor maar wassen [afbeelding]

ik zou er lekker isolatie-tape omheen draaien. als je nieuwe besteld zal deze ook uitdrogen en het is goedkoper. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan