Het grote Triumph Sprint ST & GT Topic - deel 2

Aangezien ik bij mijn vorige bericht geen bijlage meer kon toevoegen nog even een nieuw berichtje.

In de handleiding wordt aangegeven dat 3 de uppermarking is
Terwijl ze verderop aangeven: "If the oil level is below the lower marking," Maar die geven ze vervolgens niet aan op het plaatje.

Mijn olie, zoals ik vanmiddag gemeten heb, is boven het bovenste streepje op het pijlstokje dus ik neem aan dat dat wel goed is.
 
moeilijk, pdf bijlages :D
full
 
Voordat ik vertrek, wilde jullie deze niet onthouden

Triumph Sprint 1050 ST - Motoren te Amersfoort - BVA Auctions - online veilingen

succes met bieden :P komt vaak nog ong. 40% bij op.

Mooie fiets, maar jammer van de topkoffer. Liever originele en in kleur mee gespoten.
Hou niet zo van veilingen. Je weet maar nooit wat je aantreft.

Was nog niet zo vaak in giethoorn geweest. Maar zijn er snel doorheen gereden. We waren al een beetje laat. Volgende keer nog maar een keer, en dan misschien ff bootje door giethoorn varen. Is alweer lang geleden. Maar zijn er nog meer liefhebbers voor de tourrit van 24 juli??

*GoldSmittie
*Lexe
*
*
 
is het een schade motor??


Ja heeft lichte schade opgelopen. Heb voor de zekerheid het frame laten uitmeten, dit is op specificatie (norm opgegeven door Triumph). Dus hiet moet ik niet bang voor wezen. Motor is ook ok, heeft ook een test run gehad, alle waarden zijn ok.

Nu wachten op de nieuwe onderdelen, hopelijk deze week nog naar de paintshop.

Greetz,
 
Mooie fiets, maar jammer van de topkoffer. Liever originele en in kleur mee gespoten.
Hou niet zo van veilingen. Je weet maar nooit wat je aantreft.

Maar zijn er nog meer liefhebbers voor de tourrit van 24 juli??

*GoldSmittie
*Lexe
*
*


Die topcase kan je er toch afhalen en originele opzetten!!!

Trouwens hoe laat en waar denken jullie te vertrekken voor de toer op 24/7? misschien dat ik nog wat regelen kan...

Greetz
 
Die topcase kan je er toch afhalen en originele opzetten!!!

Trouwens hoe laat en waar denken jullie te vertrekken voor de toer op 24/7? misschien dat ik nog wat regelen kan...

Greetz

Plan is rond een uur of 11. Beginplaats nog niet bekend, maar waarschijnlijk in de buurt van Utrecht. Om het toch een beetje centraal te houden. Misschien startplaats Schoonhoven. Voor mijzelf persoonlijk een plaats met geschiedenis.. 8-) 8-)
Ik moet zelf nog uit Drenthe komen, dus voor mij is het ook al een stukje rijden. Een route rijden van ongeveer 150 a 200 km. Eindplaats is nog niet bekend. Moet de route nog maken. Maar dat komt ook wel goed.
 
Jaaa ik leef ook nog. ;)

Als ik kan, en het is mooi weer dan wil ik ook wel mee de 24e.

Utrecht is een mooie plaats om te starten, je kunt vanaf daar de dijk op en door de polder, of je gaat de Veluwe in. En mooi centraal in het land, Amsterdam was voor mij wel een heel eind rijden vorig jaar.
 
Hello,


Iemand al een Scott-oiler gemonteerd? Heb er vandaag eentje ondergezet. Was eigenlijk benieuwd welke plek de meest gangbare is. Zodra ik iets meer tijd heb zet ik de foto's online...

greetz,
 
deze week lag de kicxstart in de brievenbus. dus ff eerst door bladeren en wat zie ik in 1 oog opslag.
hyperro_2juli2011_2_edit.jpg
 
Ik heb trouwens nog een compleet pro-oiler systeem liggen thuis voor een sprint ST 1050. Iemand interesse? Ik rij nu veel minder en heb dus ook geen behoefte hier meer aan. Hij is nooit gebruikt. PB voor meer informatie.
 
:9 zowaar vanavond op weg naar huis over de A22 en A9, maar liefst 3 sprint st 1050 gezien in tegen gestelde richting.
eerste was op de A22 afslag ijmuiden, zivergrijs met gele rugtas/jas. deze zie ik regelematig rijden zowel 's morgens als 's avonds.
de andere 2 waren beide rood.
 
gaat de rit van a.s. zondag nog wel door................er wordt nu een bak regenwater voorspeld -O-
 
gaat de rit van a.s. zondag nog wel door................er wordt nu een bak regenwater voorspeld -O-

Ik hoop wel dat het door gaat, maar als de douche open gezet word, heb ik stuk minder plezier om een stukje te rijden. Misschien dat we het wel weer moeten verzetten.
Zullen we het nog ff een paar dagen afwachten?
 
dat gaat niks worden morgen. een emmer vol water gaat er vallen. dus ik zwaai af, spijtig.
 
Maandag met een brok in de keel m'n Sprint ingeleverd bij de dealer..... gelukkig om binnenkort een nieuwe motor op te halen.

Ik ben nu officieel Sprintloos ;( en een Street Triple R rijker. :]
Zal dus ook verkassen naar het Street topic. Maar wees gerust, ik ben m'n Sprint nog lang niet vergeten en zal hier nu en dan wel een kijkje komen nemen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan