Het SP Topic deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
is daar zo weinig speling tussen band is 5millimeter hoger dan nu
Niet helemaal..

de 55 band is 5 mm hoger dan een nieuwe 50 band :P dat zou nu wel iets meer zijn

en een 180 band stuurt inderdaad fijner. alleen is dat verschil niet zo heel groot volgens mij.
 
Laatst bewerkt:
Nee het zit zo

Als je een band hebt bijvoorbeeld 180/50 R17

Dan is 180 de breedte van de band.
50 is het percentage (hier dus 50%) van de breedte van de band (is de hoogte)
R staat voor radicaalband.
17 voor het aantal inches.
 
Nee het zit zo

Als je een band hebt bijvoorbeeld 180/50 R17

Dan is 180 de breedte van de band.
50 is het percentage (hier dus 50%) van de breedte van de band (is de hoogte)
R staat voor radicaalband.
17 voor het aantal inches.
owja haha dat was het :D
jij ook al, B|

ik wil een serieus rondje brullen met de nieuwe dempers :]

dus knappe tempratuur,droog en warm asfalt :P
en inderdaad ik zit al weer 2 maanden te wachten op het voorjaar.

Ik heb er maar een winter projectje bij gekocht :P
en nee sorry het is geen honda, maar heeft wel maar 2 wielen.
ik ga er een lage ratrodbike van maken
DSC00413.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het is na een jaar met veel KM's weer zover; de achterband is aan vervanging toe. Nu ligt er een 190-50 op. Ik heb al vaker gehoord dat een 180-55 fijner stuurt. Weet iemand achter of een 180-55 past als je een hugger op de SP1 hebt?

Past niet met een Hugger
Zal je de Hugger hoger moet zetten met busjes
 
nee multimeter is niet stuk heb hem getest op andere batterij
batterij blijft nu 15,20volt geven
dan moet hem maar een Gelijkrichter gaan halen
zou de altinator ook stuk zijn nu of kan je deze meten als de motor draait want als hij draait dan blijft de
batterij 15,20of 15,40 aangeven ik ken daar geen bal van daarmee de vragen

Ja, ik zei toen tegen Stronk dat ie waarschijnlijk een nieuwe regelaar moest gaan kopen, maar die had wel de dynamo zelf stuk. En da's uiterst zeldzaam, maar kan dus wel...
 
@Vince; Beetje laat maar nog gefeliciteerd met je nieuwe fiets, ziet er vet uit, veel rijplezier en blijf uit de buurt van noobs! *D
 
Ja, ik zei toen tegen Stronk dat ie waarschijnlijk een nieuwe regelaar moest gaan kopen, maar die had wel de dynamo zelf stuk. En da's uiterst zeldzaam, maar kan dus wel...

Jep en op mijn SP2 nog nooit problemen gehad met de spanningsregelaar. Wel de dynamo en vonken computer.... en nu alleen nog even het relais van de benzine pomp controleren.

Vraagje heeft iemand van jullie al ervaring met een grotere cilinderinhoud set voor de VTR? ik vind het toch wel erg interresant om 1200cc in een VTR te hebben.

later maarten
 
Jep en op mijn SP2 nog nooit problemen gehad met de spanningsregelaar. Wel de dynamo en vonken computer.... en nu alleen nog even het relais van de benzine pomp controleren.

Vraagje heeft iemand van jullie al ervaring met een grotere cilinderinhoud set voor de VTR? ik vind het toch wel erg interresant om 1200cc in een VTR te hebben.

later maarten

vermogen tekort:)?
er zijn honderde dingen die je kan doen om meer vermogen uit je motor te halen.. dan is een grotere cilinderinhoud een dure optie
 
Als er iemand straks een nieuwe OP aanmaakt, wil die mij dan toevoegen? Sta er graag bij!

Thanks alvast!

;-)

full
 
Jep en op mijn SP2 nog nooit problemen gehad met de spanningsregelaar. Wel de dynamo en vonken computer.... en nu alleen nog even het relais van de benzine pomp controleren.

Vraagje heeft iemand van jullie al ervaring met een grotere cilinderinhoud set voor de VTR? ik vind het toch wel erg interresant om 1200cc in een VTR te hebben.

later maarten

Ook kapot gehad. :')
 
ik ben een keer onderuit gegaan omdat ik mijn banden niet koud kreeg/had
dus ik ben er een beetje huiverig voor met deze temperaturen :/

Warm neem ik aan.

Nouja, de weg kan wel koud zijn, maar als je een beetje door rijdt, zijn je banden wel warm hoor.

Ik vraag mij trouwens af of dat veel uit maakt of de weg koud is, terwijl je banden wel warm zijn. Dat het beter werkt als het asfalt heet is, geloof ik wel. Maar of dat nou zoveel uit maakt?
 
vermogen tekort:)?
er zijn honderde dingen die je kan doen om meer vermogen uit je motor te halen.. dan is een grotere cilinderinhoud een dure optie

Klopt maar al die kleine dingen schieten niet op. Verhogen naar 1200 cc levert snel 30pk. Uitlaatje/inlaat /pc zijn allemaal ook mogelijk maar maken niet het grote verschil...
 
Klopt maar al die kleine dingen schieten niet op. Verhogen naar 1200 cc levert snel 30pk. Uitlaatje/inlaat /pc zijn allemaal ook mogelijk maar maken niet het grote verschil...

Je kunr beter proberen het gewicht naar beneden te brengen. Het brengt naar mijn idee vrijwel hetzelfde gevolg als meer vermogen bij een SP. Met als voordeel dat de handelbaarheid toeneemt naarmate het gewicht afneemt.

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan