Nijmegen Topic XVIII, Return to castle Noviostein

Status
Niet open voor verdere reacties.

djibber

MFér van het jaar!
25 apr 2010
24.990
1
+31.24 / +49.30
mfn_xviii_titel.png


tpc_nmg_xviii.jpg


mfn_titel_bar.png


mfn_xviii_topicobjectives.png


MFN_OP_A_wapen.jpg


MFN_OP_A_JackSparrow.JPG


MFN_OP_A_StarWars.JPG


mfn_titel_bar.png


mfn_xviii_dedicated.png


Nijmegen topics are always dedicated to: Bart aka BartVK
Wijlen Bartvk

MFN_OP_A_Bart.jpg


mfn_titel_bar.png


nmg_xviii_previous.png


Nijmegen Topic deel XVII, Grand Theft Motorcycle
Het Nijmegen Topic Deel XVI: Bozzie - vet zo'n motorscooter!
Het Nijmegen e.o. Topic Deel XV: draaien vast warm voor 2011

mfn_titel_bar.png


nmg_xviii_meetingpoint.png


Gezamelijke ritten:
Voornamelijk Zondagmiddag rond 2en (jaja, luie motorrijders) bij de ANAC te Nijmegen!

Mededeling:
Wanneer je in de OP (openingspost) wilt gaarne een berichtje aan j0rDy Djibber!

mfn_titel_bar.png


mfn_xviii_drivers.png


Abcman
MFN_OP_ABCman.jpg


adiMoto
MFN_OP_AdiMoto.png


Blue_eyes
MFN_OP_BlueEyes1.jpg


MFN_OP_BlueEyes2.jpg


Bozzie
MFN_OP_Bozzie1.jpg


MFN_OP_Bozzie2.jpg


cactusdude
MFN_OP_Cactusdude.jpg


daredevil666
MFN_OP_Daredevil666_1.jpg


MFN_OP_Daredevil666_2.jpg


darksite9019
MFN_OP_Darksite9019.jpg


djibber
MFN_OP_Djibber1.jpg


MFN_OP_Djibber2.jpg


FZSsemans
MFN_OP_FZSsemans.jpg


GotFazeD
MFN_OP_GotFazeD.jpg


gpz_decoy
MFN_OP_GPZDECOY.jpg


Gwennyyy
MFN_OP_Gwennyyy.jpg


Hans-cbr1000
MFN_OP_Hans-CBR1000.jpg


Harm_Hamer
MFN_OP_HarmHamer.jpg


hornet46
MFN_OP_Hornet46.jpg


Hyperbecks
MFN_OP_hyberbecks.JPG


j0rDy :')
MFN_OP_j0rDy1.jpg


MFN_OP_j0rDy2.jpg


Jansuh
MFN_OP_jansuh.jpg


Ja-Ro aka NMGN*R6
MFN_OP_Ja-Ro.jpg


Jefta
MFN_OP_Jefta.jpg


JWHijmans
MFN_OP_JWHijmans.jpg


Karen MT-03
MFN_OP_Karen_MT-03.jpg


lordluud2
MFN_OP_lordluud2.jpg


mausve
MFN_OP_mausve.jpg


michielvl
MFN_OP_mivhielvl1.jpg


MFN_OP_Michielvl2.jpg


n0i2e4ls
MFN_OP_n0i2e4ls.JPG


NR34
MFN_OP_NR34_1.JPG


MFN_OP_NR34_2.jpg


POSER
MFN_OP_Poser.png


ramontjesrad
MFN_OP_Ramontjesrad.jpg


--Richard--
MFN_OP_Richard1.JPG


MFN_OP_Richard2.JPG


Roelus
MFN_OP_Roelus.jpg


R-Twin65
MFN_OP_R-Twin65.JPG


Spikehome
MFN_OP_Spikehome.jpg


The_Dutch_Tickler
MFN_OP_The_Dutch_Tickler.png


Thomas9745
MFN_OP_Thomas9745.jpg


Vuile Beunkoe
MFN_OP_Vuile_Beunkoe1.jpg


MFN_OP_Vuile_Beunkoe2.jpg


MFN_OP_Vuile_Beunkoe3.jpg


Wheelman
MFN_OP_Wheelman.jpg


wsx
MFN_OP_WSX.jpg



Z11
MFN_OP_Z11.jpg


MFN_OP_A_einde024.JPG
 
Laatst bewerkt:
opvolgend topic van Nijmegen Topic deel XVII, Grand Theft Motorcycle

nog niet actief, staat alleen klaar ;)
 
:W en het internet weer terug gevonden.

veel veranderd hier :o blue eyes 2 nieuwe motoren. michielvl de streettriple weg :o
 
Lees net het verhaal van LordLuud2.... :o

Ben blij voor je dat je er zo (met alleen een hersenschudding) vanaf bent gekomen. Is het misschien verstandig om een RVO 1, 2 of 3 te doen?

Je hebt nu twee waarschuwingen gehad en bent goed weggekomen (en ik hoop dat je dat geluk blijft hebben) maar je kunt ook het heft in eigen hand nemen en denken, ik ga eens kijken of ik zelf de kans op fouten kan verkleinen.

RVO is niet "voor watjes" maar is leerzaam én leuk, en levert je ook nog eens 10% korting op de verzekeringspremie op bij de meeste verzekeringsmaatschappijen.

Take it easy en een spoedig en volledig herstel gewenst! :W
 
Laatst bewerkt:
Lees net het verhaal van LordLuud2.... :o

Ben blij voor je dat je er zo (met alleen een hersenschudding) vanaf bent gekomen. Is het misschien verstandig om een RVO 1, 2 of 3 te doen?

Je hebt nu twee waarschuwingen gehad en bent goed weggekomen (en ik hoop dat je dat geluk blijft hebben) maar je kunt ook het heft in eigen hand nemen en denken, ik ga eens kijken of ik zelf de kans op fouten kan verkleinen.

RVO is niet "voor watjes" maar is leerzaam én leuk, en levert je ook nog eens 10% korting op de verzekeringspremie op bij de meeste verzekeringsmaatschappijen.

Take it easy en een spoedig en volledig herstel gewenst! :W
Dat wil ik ook nog wel een keer doen! :)
 
En Jefta; je hoeft je echt niet schuldig te voelen. Ik zocht de grens op en ging er overheen, dit had ik natuurlijk niet hoeven doen. Maar in mijn enthousiasme ga ik soms wel eens te ver zoals gisteren. Ik wil dan ook mijn excuses aanbieden dat ik jullie zo heb laten schrikken, en bedanken voor de uitstekende hulp die jullie mij verleend hebben.

Als iemand trouwens het adres van die man heeft zie ik dat graag tegemoet in een PB'tje.
 
lijkt me ook wel wat...moet dat met je eigen motor???

quote uit vorige topic:

argh, lordluud, laat je me weer goed schrikken! ik heb nu een begrafenis bijgewoond (er gaan geen week voorbij dat ik niet aan Bart denk) en ik denk dat ik een tweede niet aankan. hou even in je achterhoofd dat dit nu de tweede is in een jaar (klopt dat?). toen wij maandag gingen rijden heb ik op een gegeven moment ook gelost omdat ik zag dat het niet ging met de ervaring/motor die ik heb. tuurlijk mag je best wat harder rijden dan mag, maar zorg er altijd voor dat je weet waar je grenzen liggen en dat je daar voldoende van vandaan blijft.

genoeg gepreekt, ga nu maar lekker nadenken over je volgende motert. is een supermotard nix? gaat wat minder aan kapot als je valt en je leert er rete strak op sturen! ik wil er stiekum nog steeds een, lijkt me gaaf rijden!
 
Laatst bewerkt:
En hierbij mijn quote als antwoord;

Een Supermotard lijkt me inderdaad echt verschrikkelijk leuk. Maar op zo'n machine kun je nog gemakkelijker hard gaan, wheelies trekken, stoppies en weet ik het allemaal. Ik zou niet weten of ik die verleiding aan kan

Vandaar ook; ik moet er echt een hoby naast hebben (zoals het fabriceren van carbon onderdelen) anders richt ik me echt té veel op alleen het motorrijden.

Dit ongelukje heeft wel een deuk achtergelaten in mijn zelfvertrouwen. Misschien dat dit niet eens zo'n slecht nadeel is. Ik heb er niet alleen mezelf mee -O-
 
Laatst bewerkt:
En Jefta; je hoeft je echt niet schuldig te voelen. Ik zocht de grens op en ging er overheen, dit had ik natuurlijk niet hoeven doen. Maar in mijn enthousiasme ga ik soms wel eens te ver zoals gisteren. Ik wil dan ook mijn excuses aanbieden dat ik jullie zo heb laten schrikken, en bedanken voor de uitstekende hulp die jullie mij verleend hebben.

Als iemand trouwens het adres van die man heeft zie ik dat graag tegemoet in een PB'tje.
U heeft een PB :Y
 
En hierbij mijn quote als antwoord;

Een Supermotard lijkt me inderdaad echt verschrikkelijk leuk. Maar op zo'n machine kun je nog gemakkelijker hard gaan, wheelies trekken, stoppies en weet ik het allemaal. Ik zou niet weten of ik die verleiding aan kan

Vandaar ook; ik moet er echt een hoby naast hebben (zoals het fabriceren van carbon onderdelen) anders richt ik me echt té veel op alleen het motorrijden.

Dit ongelukje heeft wel een deuk achtergelaten in mijn zelfvertrouwen. Misschien dat dit niet eens zo'n slecht nadeel is. Ik heb er niet alleen mezelf mee -O-

een hobby naast het rijden is een strak plan, daarom ben ik begonnen aan die aerox. handig als het slecht weer is, kan je binnen ook iets doen ipv balen dat het slecht weer is en je niet kunt rijden. kan je beter iets bouwen waar je straks als het wel goed weer is op kan rijden }) .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan