Deventer en omstreken

Status
Niet open voor verdere reacties.
aankomende zondag kan en mag ik nog niet ;) 23 ste mag ik afrijden. en de 19de ben ik zelf jarig en zit ik op texel ;) weekje verder lijkt me leuker :D
 
Kan beide zondagen. FF mooi weer bestellen. Rondje alphen aan de Rijn is me net te lang vanuit Deventer :D
 
:W avond... keertje door de week savonds is ook mogelijk :Y

wat rijdt iedereen hier? Murvie heb ik al eens gezien :Y
 
's Avonds door de week is normaal gesproken geen probleem voor me. Mooi weer blijft een vereiste, heb er een hekel aan om met regen te rijden.

@phantom: ik rij zx9r een 98er.

Mijn onderbuurman rijdt ook en zal hem ff seintje geven over dit topic.
 
Savonds doordeweeks is ook wel leuk indd. Ben alleen altijd pas rond 10 voor half 7 thuis, en moet ik nog eten -O-

Rijden er van hier ook wel eens mensen op t circuit trouwens?


Ik heb maandag een dagje tracktraining gedaan, was wel lagge :)
TT__1784.jpg


TT__1539.jpg


:]

27 Juni ga ik vrij rijden op Spa })
 
Murv, keertje snelle hap onderweg doet wonderen bij tijdnood.
Heb nog geen circuit gereden, iets voor in de toekomst. Nette kd!!

Ga eerdaags denk ik een VRO-R dag meedoen.
 
Murv, keertje snelle hap onderweg doet wonderen bij tijdnood.
Heb nog geen circuit gereden, iets voor in de toekomst. Nette kd!!

Ga eerdaags denk ik een VRO-R dag meedoen.


ook dat autobladje in de bus gehad? :Y
ga ik met mn vriendin ook doen. Heeft niets met Racen te maken maar goed.. voor de fun :P
 
Savonds doordeweeks is ook wel leuk indd. Ben alleen altijd pas rond 10 voor half 7 thuis, en moet ik nog eten -O-

Rijden er van hier ook wel eens mensen op t circuit trouwens?


Ik heb maandag een dagje tracktraining gedaan, was wel lagge :)
[http://www.circuitfotografie.nl/photo/albums/Tracktraining/13%20juni/geel/TT__1784.jpg (afbeelding)]

[http://www.circuitfotografie.nl/photo/albums/Tracktraining/13%20juni/geel/TT__1539.jpg (afbeelding)]

:]

27 Juni ga ik vrij rijden op Spa })

:Y met mn vorige bike.. SRAD 750

Track training (Lelystad)
TT_2348.jpg

TT_2565.jpg


De Ring :} :} :] wat een baan
GEDC0005.jpg

085_9326.jpg

085_9325.jpg

GEDC0017.jpg


Race Academy (Assen)
GroteFoto-OWFGYM44-1.jpg

10AN-1535-171.jpg


Sinds dit seizoen op de Aprilia RSV1000R maar nog niet mee het circuit op geweest.
Weet ook niet of ik dat doe.. schade rijden met een RSV is duur :Y '( Wil er nog wel een circuitfiets bij hebben.. maar dat moet nog maar een seizoen wachten
DSC_06601.jpg
 
Ik wil dit jaar ook nog zobizo een x de ring op:D

Xtje Assen of Zandvoort en Zolder is ook nog wel de bedoeling eigenlijk :)
 
zandvoort ga ik niet op rijden.. de vangrails staat me te dicht bij. Oke de ring is gevaarlijker.. maar die moet je een keer gedaan hebben :Y
Ook met de auto erg fun, zelfs met een Mondeo diesel })

667.jpg

673.jpg
 
Ik rij een R1 uit 99 8-) (zie mijn hyves-pagina) en heb int verleden ook een aantal keren op assen gereden maar ben dat niet meer van plan eigenlijk, is mij te duur als t verkeerd gaat :Y :+

Door de weeks is trouwens ook prima maar ikzelf werk in 3 ploegen en train een aantal keren per week, dus is niet altijd mogelijk maar zeker een mogelijkheid. Mijn eerste vereiste is eigenlijk ook wel mooi weer alhoewel een klein spatje mij ook niet kan tegenhouden :P
 
Uhm circuit lijkt me best kicken een keertje. Tot nu toe openbare weg als circuit gebruikt, niet altijd even slim.

Schade zuigt, tering duur met die plastic shit. Laatste ritje voor de winterstalling was ik de pineut. Fiets mee naar tankstation om hem daar winterklaar te maken en te wassen. Ook even de ketting insmeren en even de straat op en neer om de olie goed verdeeld te krijgen.
Terug gekomen bij tankstation rem ik mezelf onderuit op een putdeksel. Auto die klaar was met tanken trok op en ik dacht dat die me niet gezien had. In een reflex knijp ik me rem in precies op een putdeksel. Als je dan niet perfect rechtuit gaat heb je een probleem.
 
Uhm circuit lijkt me best kicken een keertje. Tot nu toe openbare weg als circuit gebruikt, niet altijd even slim.

Schade zuigt, tering duur met die plastic shit. Laatste ritje voor de winterstalling was ik de pineut. Fiets mee naar tankstation om hem daar winterklaar te maken en te wassen. Ook even de ketting insmeren en even de straat op en neer om de olie goed verdeeld te krijgen.
Terug gekomen bij tankstation rem ik mezelf onderuit op een putdeksel. Auto die klaar was met tanken trok op en ik dacht dat die me niet gezien had. In een reflex knijp ik me rem in precies op een putdeksel. Als je dan niet perfect rechtuit gaat heb je een probleem.


Ja joh ik weet er alles van dat die schade duur kan zijn ben ook een keer onderuit gegaan op de oprit van de rondweg van Tiel. Lag waarschijnlijk diesel maar geen vochtige plek meer maar alleen de vettigheid zeg maar. Heel verradelijk!! Maar ja, zo maken we allemaal wel eens wat mee denk ik (hopelijk zonder persoonlijk letsel natuurlijk) O-)
 
Daarom ga ik op spa ook rijden met een china kuipsetje *D

1257772601_5_sqx3.jpeg


1257772496_5_44V_.jpeg


just in case O-)
 
Laatst bewerkt:
toch weinig tijd voor de bike. Vanavond ophalen en dan houd het wel weer op denk ik.



Genoeg mooie dagen in aantocht (hoop ik)


Marvin; mooie bike trouwens hoor en heel verstandig om met die kappen op het circuit te gaan rijden :Y

En zo'n RSV is trouwens ook niet te versmaden :9~
 
Laatst bewerkt:
Genoeg mooie dagen in aantocht (hoop ik)


Marvin; mooie bike trouwens hoor en heel verstandig om met die kappen op het circuit te gaan rijden :Y

En zo'n RSV is trouwens ook niet te versmaden :9~~

klopt.. overal bij elk toerental power, Brembo remmen, showa/sachs vering en demper... en natuurlijk het geluid :P
 
RSV weer in de schuur *O* binnenkort nog ff andere ketting en tandwielen.
Lekker stukje 'toeren' terug vanuit Apeldoorn... :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan