Deventer en omstreken

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar as zondag gaat niet. Dan is er de beroemde volleybal toernooi van de Zandweerd. Maar ik houd deze topic in de gaten en voor doordeweeks ben ik ook wel te porren!
 
Oh oké nou volgende keer beter dan ennehhh doordeweeks ben ik ook wel voor in maar kan niet vaak doordeweeks. Aankomende (niet deze week maar volgende dus) week zou ik wel een keer 's avonds kunnen rond een uur of 7 lijkt me dan het handigst (niet te vroeg mbt eten en niet te laat mbt licht) Ik kom hier nog wel met een voorstel voor een dag, komt goed
 
Laatst bewerkt:
hier is de onderbuurman van wrath..

een r1150gs... dus op de rechte stukken hard werken om jullie bij te houden.. echter rotondes..en bochten..jammie..

Hoor wel wanneer er een rit komt..komende zondag weet ik nog niet.. kan zijn dat ik op vakantie ben..

Job
 
hier is de onderbuurman van wrath..

een r1150gs... dus op de rechte stukken hard werken om jullie bij te houden.. echter rotondes..en bochten..jammie..

Hoor wel wanneer er een rit komt..komende zondag weet ik nog niet.. kan zijn dat ik op vakantie ben..

Job


:W Welkom hier en dat rijden gaat vanzelf goedkomen, er komen er geleidelijk meer :} :]
 
hier is de onderbuurman van wrath..

een r1150gs... dus op de rechte stukken hard werken om jullie bij te houden.. echter rotondes..en bochten..jammie..

Hoor wel wanneer er een rit komt..komende zondag weet ik nog niet.. kan zijn dat ik op vakantie ben..

Job
welkom.. rotondes zijn ondingen.. Bochten zijn wel leuk :W
 
O ja, ik rij nooooit volgas, vraag maar aan Roy :P

full
 
Mijn vrouw heeft zo'n hekel aan onweer (Gardameer Trauma) dat ze nu in de keuken zit met de Ipod in haar oren naar Hardcore te luisteren om het onweer maar niet te horen

valt hier nog wel mee. had net mn broertje in Apeldoorn aan de tel, daar hoorde je het gewoon knallen.
 
Vandaag fanmail gekregen, 480 pleuros voor 40+ te hard. Stukje dijk gisteren om ff af te koelen na het zweten in de binnenstad. Had beter een colaatje met ijs kunnen pakken.

Maar ja, ik zie het maar als mijn bijdrage aan de grieken.

Dit topic gaat wel een beetje lopen nu, steeds meer volk uit Deventer. Leuk! Door de week kan ik ook wel, ben vanaf 12juli wel maandje weg. Thailand, ga daar misschien nog wel tuffen met een brommetje of lichte motor. Moet nog ff uitzoeken of dat een beetje te doen is daar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan