Deventer en omstreken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaaaa natuurlijk , de bitch staat weer op haar sloffen .
ene Bronkhorst , de koekjes waren lekkerrrrrr.

Zeg tot de volgende ronde , nu eerst 5 dagen hier thuis buffelen om de schade aan huis te knappen .

Kalm aan mannen

en bronkhorst is een ECHTE motor rijder . -3 en gewoon op de motor komen .


BIKKEL DUDE
 
Laatst bewerkt:
begint weer op een motor te lijken :Y
wanneer heb je weer kijkavond? MF is een beetje langs me heen gegaan deze week. Beetje rare week gehad.
 
Aankomende week late dienst dus kan ik niet maar kom de week daarna wel weer ff kijken op de dinsdag of donderdag :Y
 
altijd goed he , koffie staat klaar .

Eerst ff druk met het huis tot dinsdag . dan alle tijd weer voor de brommert:)
 
full



Hier belangstelling voor inmiddels? Kan ik ze mss een keer laten maken en informeren hoeveel zo'n stickertje dan per stuk gaat kosten.
 
patwie, waarom zou je je velgen laten coaten en dan spuiten :?

Zou ze gewoon óf laten coaten, óf laten spuiten, eerst coaten en dan spuiten is echt onzin.

Ik heb me velgen pas laten coaten in Zutphen, woensdag middag gebracht, vrijdag middag waren ze klaar. Zat er echt super mooi en glad op :o

Ook nog eens best goedkoop, al had ik ze zelf al laten parelstralen
 
De kleur is geen ral nummer dus niet te coaten , dacht dat het een mooie onderlaag zou zijn .
Witte coating

En pb de prijs een door wat het per velg kost ?????

thanks marvin
 
De kleur is geen ral nummer dus niet te coaten , dacht dat het een mooie onderlaag zou zijn .
Witte coating

En pb de prijs een door wat het per velg kost ?????

thanks marvin


Keer praten met Murega van Carmasters... hoevaak moet ik dat nog zeggen. ;)
Die jongen spoot/spuit veel voor de cartuning. Zelfs die lakken die verkleuren door de warmte.
Ook motoren heeft ie gespoten.. :Y
 
Ja ik had gehoord dat je electric orange wou :? SUper mooie kleur, dat wel.

Met spuiten kun je altijd wel mooie dingen doen wat niemand anders heeft :o Heb zelf een hele tijd op zaterdag en in vakanties bij een bedrijfswagen spuiterij gewerkt. Heel wat aparte minibikes en zooi voor mn scooter gespoten toendertijd :Y

Maar coaten is inderdaad knettersterk en hard, veeel minder snel beschadigd als spuiten. Maar als je eerst coat en dan spuit, beschadigd je lak alsnog als je lomp bent met banden wisselen e.d.

Beste ondergrond voor spuiten is gewoon velgen mooi strak maken, primertje erop, kleur erop.


Ik was 40 tientjes kwijt, om 2 velgen zwart te coaten. Had ze dan wel zelf al geparelstraald. (hun doen volgens mij alleen gridstralen, dat is wat groffer)
 
Ja ik had gehoord dat je electric orange wou :? SUper mooie kleur,


Ik was 40 tientjes kwijt, om 2 velgen zwart te coaten. Had ze dan wel zelf al geparelstraald. (hun doen volgens mij alleen gridstralen, dat is wat groffer)



Heee van wie hebbie dat geheurt??????

Patrick
 
als ze niet belachelijk duur worden...


:N Ze komen op € 2,- per stuk dussss..... lijkt me een prima prijsje dus roept u maar als u er eentje wil!! Ik moet ze alleen nog binnen krijgen hier maar over een weekje of zo heb ik ze op voorraad.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan