Deventer en omstreken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gave Minibike hoor Bikermies ;)

En als men toch over de Eifel begint, eind April ga ik met wat vrienden er naar toe. 8 man, mooi groepje. We overnachten in Cochem en doen routes van 250-300 km.
Vorig jaar in Sauerland geweest, wat ik al geweldig vond. En de Eifel moet 5 keer zo leuk zijn, zegt men!

Gaaf man! Ik, SCST en een 3e persoon gaan begin mei naar de Eifel! We verblijven dan in Zell (dichtbij Cochem) waar we een huisje huren *O*

Ik zit al dagen te duimen dat het in die periode mooi weer gaat worden...!
 
Moet eerlijk zeggen dat qua rijden ik sauerland leuker vind.
De bochten zijn overzichtelijker en knijpen niet.
In de Eiffel zijn veel bochten blind en knijpen in eens.

Sfeer is voor motorrijders in de Eiffel veeeel beter. onwijs gezellig
 
Gaaf man! Ik, SCST en een 3e persoon gaan begin mei naar de Eifel! We verblijven dan in Zell (dichtbij Cochem) waar we een huisje huren *O*

Ik zit al dagen te duimen dat het in die periode mooi weer gaat worden...!

You and me both!

Maareh klein dorpje joh! Wij wouden namelijk ook nog iets qua uitgaansgelegenheden. We hadden dan ook eerst de plannen om naar Daun te gaan, maar dat zat vol...
Maar dan gaan jullie denk ik het weekend van 5 mei? Jammer, anders had ik nog iets te spotten ;)

Maar ik zal zien hoe ik de wegen vind, ben er nog niet geweest. Maar ik zal oppassen voor bochten die knijpen ;) Zolang ze geen nagels hebben komt het wel goed...
 
Gezien het feit dat Deventer (en omstreken) niet ver van Enschede af ligt kom ik even jullie topic vervuilen.... ;)

Ik heb mijn motor te koop staan, een zwarte Suzuki sv1000n van 2006 met slechts 8900 km op de teller. :9~ Voor de geinteresseerden, klik hier.....

full


Geinteresseerden kunnen mij bereiken per mail of telefoon (zie link)...
 
Darn! Hebben! Ruilen voor mijn CBR600F Hurricane?
;)

Maareh zoiets wil ik later wel... als ik het kan betalen.
 
Laatst bewerkt:
iemand morgen nog een stukje knallen

mits mooi weer?


Wij moeten nog steeds een stukkie rijden :]

Ik ga morgen naar assen, Landelijke Motordagen, mooi bier zuipen, bbqen met de club, in de pitbox slapen en zondag weer na huis :)


Btw ik ga 17 mei 4 dagen naar de Effeil, hotel Maas ook geloof ik. Vaste hotel van de zxr club iig..


Kwa routjes moet je gewoon ff op google kijken joh, een lokale motorclub van daar ofzo, heeft vaak de mooiste routjes erop staan. 1000 curven route Eiffel enz..
 
:W

Goeiemoggel...

Ff de rotzooi inpakken, en dan richting Assen :Y Als ik terugkom, verwacht ik wel dat dit topic vol is! })
 
Wij moeten nog steeds een stukkie rijden :]

Ik ga morgen naar assen, Landelijke Motordagen, mooi bier zuipen, bbqen met de club, in de pitbox slapen en zondag weer na huis :)


Btw ik ga 17 mei 4 dagen naar de Effeil, hotel Maas ook geloof ik. Vaste hotel van de zxr club iig..


Kwa routjes moet je gewoon ff op google kijken joh, een lokale motorclub van daar ofzo, heeft vaak de mooiste routjes erop staan. 1000 curven route Eiffel enz..

1000 bochten route heb ik gereden.. Leuke route lekker dagje sturen :]
 
Phantom kan het zijn dat ik je vanmiddag rond half 1 voor het politiebureau langs heb zien rijden?
 
Gave Minibike hoor Bikermies ;)

En als men toch over de Eifel begint, eind April ga ik met wat vrienden er naar toe. 8 man, mooi groepje. We overnachten in Cochem en doen routes van 250-300 km.
Vorig jaar in Sauerland geweest, wat ik al geweldig vond. En de Eifel moet 5 keer zo leuk zijn, zegt men!


Ja leuk hè? })

Mn vrouw is weer thuis, heb haar vanmorgen opgehaald, alles gaat prima en nu 6 wkn revalideren :X
Ben ik mooi de pisang met t huishouden en de kids maar scheelt, ik ben de komende 2 wkn sowieso thuis dusss :+

Ik had anders graag willen rijden morgen maar is nog te vroeg helaas.

@ Phantom: nieuwe pagina al klaar staan? 8-)
 
Ja leuk hè? })

Mn vrouw is weer thuis, heb haar vanmorgen opgehaald, alles gaat prima en nu 6 wkn revalideren :X
Ben ik mooi de pisang met t huishouden en de kids maar scheelt, ik ben de komende 2 wkn sowieso thuis dusss :+

Ik had anders graag willen rijden morgen maar is nog te vroeg helaas.

@ Phantom: nieuwe pagina al klaar staan? 8-)
Goed nieuw verwen haar maar lekker dat verdient ze wel :)
 
@Bikermies: Beterschap aan de vouw en succes met het huishouden en de kids... :)

Het schiet nu lekker op!

Snel naar 'Deventer en Omstreken - Deel 2'
 
Ik heb je een foto gemaild (per ongeluk 2x) maar kon er (nog) alleen één van mij met mn oudste zoontje achterop vinden

Foto in het mailtje van 19:56 doe maar, kan altijd een betere sturen maar dan moet ie eerst gemaakt worden :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan