Onderdelen NTV/Revere/Hawk

Tiroler Mad Biker

Die hard MF'er
18 jun 2006
319
0
Ja
Ik ben de schuur en zolder aan het opruimen en kom nog wat onderdelen tegen die ik niet meer nodig heb.

Setje wielen NTV/Revere, staalblauw. Met een prima setje banden (Bridgestone BT45), bijna nieuw, gemonteerd en gebalanceerd en nog volop profiel. Geen remschijven, wel vooras met spacer en opnemer voor de kilometerteller. Reuze handig met bandenwissel om een reserve setje wielen in huis te hebben. Voor minder dan een setje nieuw rubber: VERKOCHT
WielenNTV1.jpg

WielenNTV2.jpg

WielenNTV3.jpg


Kontje voor een NTV of Revere, een van de weinige kwetsbare onderdelen van deze motors. Helder rood. Een paar krasjes her en der, maar de montagepunten zijn allemaal nog heel. Prijs 20,-
KontjeNTV1.jpg

KontjeNTV2.jpg
KontjeNTV3.jpg

Als het goed is, heb ik ook nog zijkapjes links en rechts. Andere kleuren, en het linker kapje (met uitsparing voor benzinekraan) is beschadigd geweest, gerepareerd en geplamuurd, nog niet gespoten.

Corbin zadel voor Honda NT650 Hawk GT. Er heeft ooit bij een vorige eigenaar iets op gelegen want er zitten een paar deukjes in. Maar niet door, dus prima te gebruiken, comfortabel, en kan ook een buitje hebben. Prijs 75,-
CorbinHawk1.jpg

CorbinHawk2.jpg


Flyscreen, zat op mijn Hawk. Past waarschijnlijk ook even goed op een NTV, Revere of CB-1. Montage eenvoudig op de koplamp, dus zonder blijvende schade ook weer eenvoudig te verwijderen. Montagebeugeltjes (in groene cirkeltje) inbegrepen. Prijs 20,-
Flyscreen2.jpg

Gemonteerd op een Hawk:
Flyscreen3.jpg

Beugeltje:
Flyscreen1.jpg


Nog op te graven uit de schuur: onder andere een achterbrug met cardanas compleet voor NTV/Revere, en een NTV/Revere motorblok (staat al een aantal jaar stil, wel altijd droog binnen). Ik meen dat ik op zolder van de NTV ook nog een draadboom, CDI, en achterlicht unit heb liggen. Bij belangstelling zoek ik ze op en maak een paar foto's.
 
Laatst bewerkt:
Verder nog gevonden:

Handgreep voor duo passagier NTV/Revere
Handvat.jpg


Hulpframe voor montage koplamp, in prima staat, inbus boutjes er nog bij
KoplampHulpframe.jpg


Oortjes voor montage koplamp, nog bijna nieuw.
KoplampOortjes.jpg
 
NTV/Revere/Hawk hoofdstad Alkmaar (ook nog een beetje bekend als kaasstad, maar dat mag geen naam hebben) is the place to be :+
 
Sorry voor de late reactie, ik was een extra lang weekend in Duitsland (ja, op de motor :] ). Ik geloof dat ik het rechter zijkapje nog heb. Zal later deze week even op zolder kijken en een plaatje voor je schieten. Ik meen donker groen metalic, en als ik het goed heb is een van pinnetjes afgebroken (die in zo'n rubber rondje "klikken" voor montage). Ik zoek hem op en kijk even hoe ie er aan toe is, dan stuur ik je een pm.
 
Zijkapje rechts, groen metallic.
(beetje blauwig groen, maar foto lijkt blauwiger dan het is)
full


Is verkocht.
 
Laatst bewerkt:
Zijkapje rechts, binnenzijde. Groene ovaal: ophang piefje intact, rode cirkel: ophang piefje ontbreekt. French Marty krijgt dadelijk PM.
full
 
Ik heb er wel een, maar die hou ik in reserve voor mijn eigen Hawk.


Edit: eigenlijk niet helemaal zeker of het een Hawk of NTV demper is, zal ik eens nakijken. Wat heb jij nodig, Hawk of NTV/Revere?
 
Laatst bewerkt:
Het goede nieuws is dat ik een NTV uitlaat heb gevonden in de schuur.
UitlaatNTV1.jpg


Het slechte nieuws is dat ie lek is. En niet zo'n beetje ook :+
UitlaatNTV2.jpg


Ook de aansluiting naar de pijpen heeft het zwaar gehad bij demontage.
UitlaatNTV3.jpg


Als je er toch belangstelling voor hebt, mag je hem komen halen. Anders gaat ie de kliko in.
 
Het goede nieuws is dat ik een NTV uitlaat heb gevonden in de schuur.
[afbeelding]

Het slechte nieuws is dat ie lek is. En niet zo'n beetje ook :+
[afbeelding]

Ook de aansluiting naar de pijpen heeft het zwaar gehad bij demontage.
[afbeelding]

Als je er toch belangstelling voor hebt, mag je hem komen halen. Anders gaat ie de kliko in.


_O- Nee, die van mij ziet er dan toch een stukje beter uit. :P

Toch bedankt voor de moeite!!
 
Hoi,

ik heb net een Honda nighthawk gekocht uit 1985.
In het zadel zit in een flinke scheur en dus heb ik wel intresse in je zadel en je windscherm.

Zijn die beide nog beschikbaar?
 
Bart, het zadel is voor een NT650 Hawk GT, dat is een heeeeel andere brommer dan de Nighthawk. Het Corbin zadel zal dus op jouw motor helaas niet passen. Het schermpje mogelijk wel. Dan zou je even kunnen meten hoe breed je koplamp is, doe ik dat ook. Ik denk dat het schermpje alleen op ronde koplampen past (er zijn ook Nighthawks met vierkante koplamp, ik weet niet wat jij hebt).

Nighthawk - naked met klassieke CB lijnen en een vleugje chopper
0.jpg


Hawk - lichtgewicht sportieve naked, alu frame, enkelzijdige achterwielophanging
Image614.jpg




@Meangreengirl: OK, kan ik je niet kwalijk nemen _O- De oude uitlaat gaat de kliko in.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan