Paddockstands te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

black MTS

MF veteraan
16 jan 2006
2.488
0
Zoeterwoude
Wegens beeindiging van mijn hobby en verkoop van m'n Multistrada,

te koop aangeboden, een paddock stand voor een enkelzijdige achterbrug. vaste prijs € 65,- excl verzendkosten
of af te halen in Zoeterwoude.

grt, Thijs



DSC04082.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wegens beeindiging van mijn hobby en verkoop van m'n Multistrada,

te koop aangeboden, een paddock stand voor een enkelzijdige achterbrug € 65,- en 1 voor de voorkant € 65,- excl verzendkosten
of in 1 koop €110,- en af te halen in Zoeterwoude.

grt, Thijs

Die voor de voorkant ook te gebruiken voor m'n 600-tje? En heb je een plaatje?
 
heb een duc monster s2r met enkelvoudige ophaning. moet wel passen denk ik.
als je foto hebt dan kom ik miss binnekort ff kijken. zoeterwoude is niet ver
 
heb een duc monster s2r met enkelvoudige ophaning. moet wel passen denk ik.
als je foto hebt dan kom ik miss binnekort ff kijken. zoeterwoude is niet ver

Ik ben pas vrijdagavond weer thuis, zal dan ff een plaatje maken. past sowieso op een s2r
 
Laatst bewerkt:
nou das dus niet waar kijk maar eens op de site van daytona gereedschappen daar staat er 1 voor 39 euro dus zeg niet dat het niet kan.
het is jammer dat mensen gelijk de hoofdprijs willen hebben voor 2ehands spulletjes.
 
nou das dus niet waar kijk maar eens op de site van daytona gereedschappen daar staat er 1 voor 39 euro dus zeg niet dat het niet kan.
het is jammer dat mensen gelijk de hoofdprijs willen hebben voor 2ehands spulletjes.

Natuurlijk is het een optie om een stand van Daytona te kopen, die schroef je ff in elkaar en klaar ben je ("Het is verstandig om deze stand in combinatie met een inrijklem te gebruiken"staat er nog wel bij trouwens).
Dat je dan geen gelagerde as hebt is maar een kleinigheid en moet je ook niet over zeuren voor die centen, ik heb destijds gekozen voor iets meer zekerheid en kwaliteit, en heb ruim €200,- uitgegeven aan deze stand, een stabiele stand die ik zonder inrijklem gewoon kan gebruiken en waarop mijn waardevolle bezit altijd als een huis gestaan heeft.
Maar, het is iedereen vrij te kopen wat hij wil, alleen is alle waar naar zijn geld!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan