MF Gooi en Vechtstreek deel *103* Zomer *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fijn om te horen dat het zwarte woud leuk was..... er zaten er méér dit weekend.
Vriendin TDMutzz zat er ook. Leuk gebied. :P

Buxux duckie.... die is grappig! *D

Vandaag een drukke dag op het werk. Ik hoop maar dat het een beetje meevalt en dat ik de dingen redelijk snel voor elkaar krijg. Altijd eng om voor het eerst zo'n rapportage zelf in elkaar te knutselen. :Y

Ieder.... fijne dag. :W
 
Tijd om broodjes te smeren en op naar de Efteling *O* :9

.... heb jij pardoes een nieuwe baan.... :P

pardoes-wiki.jpg


Fijne dag.... hoop dat het een beetje droog blijft. ;)
 
*O* *O* *O* Goééééédemorgen!*O* *O* *O*


Knappe vissies! *D *O* bekend bruggetje!? :) Schwarzwalders: :W *O* Girl: gaat wel lukken, ken jij wel ;) :j EFTELIIIING!! *O* [me="Coonie"]is jaloers, manlief weigert nog langer richting feestfabriek te gaan maar 't is zo leuuuuk![/me] :$ *O*


En nu wachten op de meneren van het tuinhek *D bijna af en dan hebben de 6 Coonies een buitenren :} :P én de meneren van de wasmasjien! *O* Geen gezeul meer met mandjes richting donor-apparaten van famillie :)

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
*O* *O* *O* Goééééédemorgen!*O* *O* *O*


Knappe vissies! *D *O* bekend bruggetje!? :) Schwarzwalders: :W *O* Girl: gaat wel lukken, ken jij wel ;) :j EFTELIIIING!! *O* [me="Coonie"]is jaloers, manlief weigert nog langer richting feestfabriek te gaan maar 't is zo leuuuuk![/me] :$ *O*


En nu wachten op de meneren van het tuinhek *D bijna af en dan hebben de 6 Coonies een buitenren :} :P én de meneren van de wasmasjien! *O* Geen gezeul meer met mandjes richting donor-apparaten van famillie :)

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


Wanneer gaan we saam? Kwil nog wel n keer of wat dit jaar, blijft leuk *O* *O* *O*

@ Kato: Dat lijkt me ook wel leuk, alleen wat verg weg -O-

Nu snel spullen in mn rugzak vouwen en op de motor springen, tot laters :W

@ Girl: Succes vandaag ;)

Beterschap aan de zieken :j

Have a good day voor de rest :Y *O*
 
Lankho09 de boskabouter....
De laatste, want je kan maar zoveel onzinnige filmpjes maken over een bankstel in het bos.

:} .... leuk hoor.... probeer telkens te ontdekken waar dat jij de filmpjes hebt gemaakt.
Het ene moment komt het bekend voor maar daarna ook weer helemaal niet. :?

M.a.w. in welk bos heb jij op de bank gezeten :?
 
Mogguh :W

@Schwarzwald luitjes: welkom terug *D
@Visserts: knappe vangst :Y
@Kittyren en wasmachine: *O*
 
Goedemorgen :Z

Zieken :j
Wasmasjien en poezenren *O*
You Go Girl *O*

Omdat via via ook nog wel eens wil helpen: ik ben op zoek naar een leuke huurwoning/-appartement. Liefst met 2 slaapkamers, in Hilversum. :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan