Leovinci SBK carbon demper voor een Fireblade 2001/2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZuRmX

Die hard MF'er
29 okt 2006
261
0
Ik wil wel weer eens wat anders proberen (en iets minder luid). Daarom wil ik kijken of ik mijn demper voor een acceptabele prijs kan verkopen. Demper heeft een E-keur, een losse DB-killer en is iets korter gemaakt. Demper heeft een mooi geluid maar voor mij zoals gezegd iets te luid.

Zit op mijn SC50/954RR maar past volgens mij ook op de SC44/929RR

Voor € 140,- euro mag hij van eigenaar verwisselen.
full
 
Nog niet, maar ik heb mijn standaard-demper nog. Wil eerst kijken of er interesse is voor deze demper, zo niet blijf ik er zelf mee rijden.
 
na opzich heb ik er wel belang bij alleen ik heb nu een leovinci uitlaat carbon maar daar zit bijna geen geluid in is ook even lang als de originale uitlaat.
maar heb je ook een filmpje misschien met het geluid? kijken wat het verschil is
 
Dit is een kort filmpje, ik heb ook nog een filmpje van mijn KD-pogingen maar dat duurt wat langer met uploaden, dat doe ik morgen nog wel even.
 
Laatst bewerkt:
Heb je de uitlaat nog? Vriend van me heeft er wel intresse in.. Heb je mishcien filmpje of iets..?En wat meer feuteus..?:)
 
Ja demper is er nog, op verzoek nog wat pics:

full
 
Laatst bewerkt:
Ik geef hem die fotos even door en laat ik je z.s.m. iets weten! Is hij verkocht dan heeft hij pech haha! Je hoeft hem niet vast te houden of iets.
 
@ Bentvi
Ik zeg nu nog geen ja, ik heb eigenlijk iets anders op het oog. Ik hou het wel in mijn achterhoofd. Maar zeromuffin heeft je ook een mooi aanbod gedaan toch? Of wil je liever een carbon-demper?

@ gixxer_k3
Is goed, ik wacht wel op een eventuele reactie. Ik heb geen haast en het is ook niet zo dat de demper weg moet.
 
@ Bentvi
Ik zeg nu nog geen ja, ik heb eigenlijk iets anders op het oog. Ik hou het wel in mijn achterhoofd. Maar zeromuffin heeft je ook een mooi aanbod gedaan toch? Of wil je liever een carbon-demper?

heb hem al een pm gestuurd hoor het wel maar carbon lijkt wel mooi maar een tatanium lijkt ook mooi.
 
Heb een slotje aangevraagd, ik blijf toch nog maar doorrijden met deze demper.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan