-=|MFH|=- On Track Topic !

Welk Circuit willen we als eerste aandoen !?

  • Zolder

    Stemmen: 2 5,9%
  • Mettet

    Stemmen: 2 5,9%
  • Assen

    Stemmen: 19 55,9%
  • CPZ

    Stemmen: 9 26,5%
  • Nordschleife

    Stemmen: 2 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    34
Voor mij geen Zolder of Spa. Ik heb gewoon lekker simpel zandvoort geboekt op 30 juni.
175,- euro en 25,- benzine. voor 200,- euri's ben ik klaar Bam!
 
Vergeet de bandjes niet he Fred ;) SC2 gaan er nog voor 30 juni af?
 
Zow OP weer up to date maar heb het vermoeden dat ik hem vanavond weer kan aanpassen ! :P

Btw mensen (bijv Tom of Fred) ALS je hier wat neerzet dat je gaat rijden bepaalde datum, zet er even bij met welke organisatie welke groep etc.. dan kan ik het in de OP zetten.. kan het wel gaan raden maar dat schiet niet echt op ! ;)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij ben je de dag op Zolder 2 juli en de dag op Spa 30 juni er nog vergeten in te zetten ;)

Oja en ik ga 15 juni naar de Nurburgring, gewoon touristenfahrten 4 rondes. En Fred en ik gaan 31 juli met MSL op CPZ rijden.
 
Ok weer zoveel mogelijk de OP aangepast !

Angela ik neem aan dat je 15 juli bedoelde voor Nurnbergring met wie ga je !?
 
Laatst bewerkt:
@ Eddo_GP: Ik heb Dion ze plek op Zolder overgenomen dus nu alleen nog voor jouw een plekkie zien te vinden, ik denk dat als je even belt naar Motorssportschool holland dat er nog wel wat te regelen valt aangezien sommige wel geboekt hebben maar miss niet hebben betaald en er dus weer plekkie's vrij komen ! :Y ;)
 
*O* zojuist een dagje kunnen overkopen voor zolder a.s. zaterdag! *O*

Wie gaan er nou precies?
Ik, batty en Roy. Nog meer? :)
Iemand die met mij wil meerijden?:9
 
Oh toch niet :+

Maar jij gooit zeker de aanhanger achter je pa's auto?
En hoe gaat batty er heen?
Ik vind het namelijk wel chill als er iemand met me mee rijd vanwege de kosten :9
Ja batty en ik hebben een aanhanger gekocht. Om ook de kosten te delen en ik ga denk ik met me eigen auto

Maar pils wilde misschien wel mee voor support, dus misschien moet je die ff vragen
 
Ja batty en ik hebben een aanhanger gekocht. Om ook de kosten te delen en ik ga denk ik met me eigen auto

Maar pils wilde misschien wel mee voor support, dus misschien moet je die ff vragen
En wat doen jullie met overnachten? Op de paddock neem ik aan?
Ik ga lekker in de bus pitten :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan