[Gratis] Bridgstone BT16 120/60-17

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freakie_1

MF veteraan
11 apr 2009
5.277
273
Houten
Heb vandaag mijn banden laten wisselen omdat ik toch wel echt een hele zure BT16 op mijn fiets had. Sturen wil die band niet, iets waar ik helaas pas te laat ben achter gekomen. De band is niet vierkant maar 8 hoekig, maar rechtdoor gaat nog prima.

Heb hem meegenomen omdat er nog voldoende profiel opzit (+-3.5mm) en hij op zijn zoekerig weggedrag na prima is om de snelweg mee te rijden. Is er dus iemand die enorm veel op de snelweg rijd dan mag hij deze band gratis ophalen (of verzendkosten betalen).

Gaat om een 120/60-17 voorband.
 
Niet om je topic te bashen, maar mijn BT016 voor doet precies hetzelfde, zoekerig op lage snelheden, op snelwegen niets aan de hand. Ligt dus echt aan de band..
 
Laatst bewerkt:
Niet om je topic te bashen, maar mijn BT016 voor doet precies hetzelfde, zoekerig op lage snelheden, op snelwegen niets aan de hand. Ligt dus echt aan de band..

Oke nou ik vind het dus echt een kut band die me erg onzeker maakt vandaar dat ik hem na een schuifer (geen idee hoe) maar heb besloten hem vroegtijdig met pension te sturen. Maar als dat rot rijgedrag normaal is, dan kan ik vast wat bochtenrijders er toch bij mee maken.
 
Oke nou ik vind het dus echt een kut band die me erg onzeker maakt vandaar dat ik hem na een schuifer (geen idee hoe) maar heb besloten hem vroegtijdig met pension te sturen. Maar als dat rot rijgedrag normaal is, dan kan ik vast wat bochtenrijders er toch bij mee maken.

Bochten doet hij wel ja :Y
 
Is het zo moeilijk om van die band af te komen ja? ;) Ik wil je wel helpen hoor! Ik kan hem namelijk goed gebruiken :) Ik zie dat je in Amsterdam woont, past het je morgen?
 
Laatst bewerkt:
Is het zo moeilijk om van die band af te komen ja? ;) Ik wil je wel helpen hoor! Ik kan hem namelijk goed gebruiken :) Ik zie dat je in Amsterdam woont, past het je morgen?

Ach had hem ook bij de dealer kunnen achterlaten maar daar zou hij weggeflikkerd worden. Dacht kan er vast een snelwegridder ;) mee blij maken.

Ligt een beetje aan de tijd ben morgen ik vrij, maar ok de hele dag heen en weer nog een waslijst aan klussen staan en dingen die ik moet doen. Ik zal je ff mijn 06 pm'en en als je een tijdsindicatie hebt dan komen we er vast uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan