Eindhoven FF foto topic

DirtDiver

MF veteraan
24 dec 2009
13.472
0
Middenmeer
Dit topic is gemaakt om alle foto te dumpen die worden gemaakt op het FF.
De fotos worden hier geplaatst en niet op het eindhoven topic omdat deze dan heel langzaam laadt. Houdt er dus rekening mee paginas kunnen langzamer worden geladen sorry daarvoor :j

Bij aanvraag worden er fotos verwijderd of evt in origineel formaat geleverd (even PB naar mij).
 
Laatst bewerkt:
Voorgaande sessies:
full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full


full

full

full

full

full

full

full

full


full

full


full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
Sessie 9-6-11: Kwaliteit is in het echt veel beter maar de fotos zijn twee keer gerezised vanwege upload problemen.
full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full


full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
goed bezig tim :Y *O*
1 tip kentekens nooit laten zien :P
Waar zie jij een Motor kenteken dan? ik zie alleen maar auto kentekens _O- en die maken toch niet uit :P

Kan je mij deze mailen :j

[afbeelding]
Yep maar wordt wel maandag pas O-)
Net van die weten dat niet _O- Ze komen niet voor niks elk uur voorbij knallen :P
Die KMAR agent van gister wist ook van het MF topic af hoor :P
Ook hun zijn niet achterlijk waarom denk je dat illegale straat race ook niet meer op fora worden gepost :P
 
Grappig, ik heb jullie verschillende van die foto's dinsdagavond zien maken.
Ik kwam met mijn Caponord even spelen op FF. Ik was wel rustig want bij het heen en terugrijden zag ik een agent bonnen schrijven net voor FF. Hij was met een burgeruitvoering zwart grijze BMW GS1200.
 
Grappig, ik heb jullie verschillende van die foto's dinsdagavond zien maken.
Ik kwam met mijn Caponord even spelen op FF. Ik was wel rustig want bij het heen en terugrijden zag ik een agent bonnen schrijven net voor FF. Hij was met een burgeruitvoering zwart grijze BMW GS1200.
Niets gezien toen wij er waren :) de hele avond overigen geen KMAR of politie gezien :)
Je bent een schat :j :)
 
Waar zie jij een Motor kenteken dan? ik zie alleen maar auto kentekens _O- en die maken toch niet uit :PYep maar wordt wel maandag pas O-)Die KMAR agent van gister wist ook van het MF topic af hoor :P
Ook hun zijn niet achterlijk waarom denk je dat illegale straat race ook niet meer op fora worden gepost :P

Je schiet mooie plaatjes man :Y
 
Grappig, ik heb jullie verschillende van die foto's dinsdagavond zien maken.
Ik kwam met mijn Caponord even spelen op FF. Ik was wel rustig want bij het heen en terugrijden zag ik een agent bonnen schrijven net voor FF. Hij was met een burgeruitvoering zwart grijze BMW GS1200.

Die heb ik nog gezien ja, maar toen stonden wij stil :+
 
Wie is die gast op die bordeaux rode R1? :X

Zulke hellingshoeken met alleen een spijkerbroek tussen jou en het asfalt |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan