Triumph Speed Triple topic deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuw speelgoed! Alleen nog even vastlijmen...
IMAG0255.jpg
 
Hoe heb je de kabel laten lopen?
Want intern door laten lopen is vrijwel onmogelijk, zelfs met de luchtbox eraf om de plastic stukken achter het frame los te halen. Via rechts langs de radiator leek mij de mooiste/netste oplossing.
 
Hoe heb je de kabel laten lopen?
Want intern door laten lopen is vrijwel onmogelijk, zelfs met de luchtbox eraf om de plastic stukken achter het frame los te halen. Via rechts langs de radiator leek mij de mooiste/netste oplossing.

Tja ging vrij eenvoudig eigenlijk..

Stekker eraf knippen en dan invoeren waar de kabels bij de linkerkant het frame ingaan.. Klein beetje opzij duwen anders gaat het niet.. Dan aan de rechter zijde van de accu, gezien als je erop zit, naar achter halen, langs de hoogf kabel boom.. En dan doortrekken tot onder de buddy!
Vervolgens draadjes weer aan elkaar zetten en klaar!
Wat een fijne motor, zelfs om te sleutelen.. Viel me alles mee..
Ow ja, de kabelmff vastzetten met ti warps

Alsmhet niet lukt hoor ik het wel!
 
Tja ging vrij eenvoudig eigenlijk..

Stekker eraf knippen en dan invoeren waar de kabels bij de linkerkant het frame ingaan.. Klein beetje opzij duwen anders gaat het niet.. Dan aan de rechter zijde van de accu, gezien als je erop zit, naar achter halen, langs de hoogf kabel boom.. En dan doortrekken tot onder de buddy!
Vervolgens draadjes weer aan elkaar zetten en klaar!
Wat een fijne motor, zelfs om te sleutelen.. Viel me alles mee..
Ow ja, de kabelmff vastzetten met ti warps

Alsmhet niet lukt hoor ik het wel!

Had zelf nog niet de moed gehad om de kniptang erin te zetten :9 Maar dat is wel de simpelste manier. Kan mijn neef weer wat draadjes solderen _O-
 
*O* *O* *O* hoop dat je gauw je fazer kwiet bent dan kan je de mienes kopen :Y
alvast veul lees plezier en veur de nieuwe speed :W
Die stond te koop ja dacht ik me te herinneren. Welk(e) bouwjaar - KM stand - prijs was het ook alweer?
:W
Moggel all*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Welkom !!! En dat je maar snel een Speed mag hebben, met kleur !!!!!!!
Thanks en sorry oranje staat me niet. Vandaag wezen kijken bij Goedhart. Ik begin nu erg te twijfelen tussen een zwarte en een witte.
:W

Staat zat te koop hoor :+
Ik vind ze nog vrij moeilijk te vinden. Ik weet er nu (naar mijn smaak) 3 stuks te staan.
Jij hebt geen brandstof meter :+ Probeer die er maar is naderhand bij te zetten _O-
Is zoiets eigenlijk te koop voor een Speed?
 
Had zelf nog niet de moed gehad om de kniptang erin te zetten :9 Maar dat is wel de simpelste manier. Kan mijn neef weer wat draadjes solderen _O-

Iets met Duck tape wil ook wel helpen :)
Maar wel de netste oplossing zo... Hoef je ook niet zo moeilijk te doen..
Echt een super fiets om aan te sleutelen, zon speed..
Als ik dat vergelijk met mijn blade...
 
Vandaag de fiets weer eens schoon gemaakt. Ziet er uit als nieuw, alleen zag ik scheurtjes in zowel de linker als de rechter koplamp :( :( . Van de week maar eens bij de dealer langs voor twee nieuwe! Ga er vanuit dat ze onder garantie vervangen worden.
:o waar zag je ze zitten?
 
Zag vanmiddag bij Goedhart een Speed 2011 met schade aan de linkerzijde.

Iemand van hier?
ik wist niet eens dat ze open waren. Maar ondanks dat de mijne er vandaan komt... nee. Welke kleur? Een kennis van me heeft 'm er ook vandaan....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan