Triumph Speed Triple topic deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook hier wat lichte scheurvorming in de koplampen.
Dat kunstof is misschien toch niet... :$

Pilot Power Pure,s liggen er nu 5200 km onder , en zijn bijna aan vervanging toe.
Heb nu een setje SportSmarts klaarliggen.
 
Ook hier wat lichte scheurvorming in de koplampen.
Dat kunstof is misschien toch niet... :$

Pilot Power Pure,s liggen er nu 5200 km onder , en zijn bijna aan vervanging toe.
Heb nu een setje SportSmarts klaarliggen.
Ik heb er nog geen last van :N maar ga het wel in de gaten houden :Y
Zit het bij jou ook in de licht bolling ?

5200km met die Pure ?? das nie eg veul :N
 
...zo dan deel 21 alweer.....goeie morgen allemaal.. :+

net terug van een rondritje....van een week.. :+

met de trein van dusseldorf naar munchen..dan via Oostenrijk, Italie,Zwitserland,Duitsland,stukkie Frankrijk meegepikt...Duitsland weer naar huis..

uiteraard zoveel mogelijk passen meegepakt...was helaas erg koud en mistig boven de 18 a 1900 meter, ook best wel veel regen gehad..

maar...wel genoten, volledige verslag zie street triple forum... :+
 
sow dat is een heel verhaal. Wel jammer dat het weer zich niet beter heeft gedragen B| Mooie foto's en leuk beschreven. Was nie teveel nie.

Aparte plek op de motor voor de zweet plek. Eens schoon maken en schroeven natrekken :? Is nie leuk nie bij een nieuwe brommert.....

:W
 
...zo dan deel 21 alweer.....goeie morgen allemaal.. :+

net terug van een rondritje....van een week.. :+

met de trein van dusseldorf naar munchen..dan via Oostenrijk, Italie,Zwitserland,Duitsland,stukkie Frankrijk meegepikt...Duitsland weer naar huis..

uiteraard zoveel mogelijk passen meegepakt...was helaas erg koud en mistig boven de 18 a 1900 meter, ook best wel veel regen gehad..

maar...wel genoten, volledige verslag zie street triple forum... :+
Even een directe link naar je mooie reisverslag gemaakt. ;)

Reisverslag dewpro
 
...handig JJ, thx.

btw....we kwamen in de Dolomieten óók 2 herten tegen, staken over vlak voor ons, moest meteen aan jouw hert-encounter denken....
denk dat mijn street teveel lawaai maakte voor ze.... })
You're welcome,

Zo hee, en daar zijn ze volgens mij nog een maatje groter dan hier.

Ga als het weer meezit vrijdag mijn nieuwe ophalen. *O*
 
de killers uit de hoger arrows 3-2 gehaald. Me broer stond erop dat ze eruit gingen _O-
Even rijden en guess what, nu draaien de nekjes al om en vallen kaken naar beneden vóórdat ze me zien :P Tering wat een herrie, maar wel mooie herrie _O-

Weekje ermee rijden of het zo bevalt en zo niet dan gaan de killers er weer in hoor :Y
 
de killers uit de hoger arrows 3-2 gehaald. Me broer stond erop dat ze eruit gingen _O-
Even rijden en guess what, nu draaien de nekjes al om en vallen kaken naar beneden vóórdat ze me zien :P Tering wat een herrie, maar wel mooie herrie _O-

Weekje ermee rijden of het zo bevalt en zo niet dan gaan de killers er weer in hoor :Y
_O- _O- _O-

Ik weet niet eens hoe ze klinken MET killers O-)
 
Ook hier wat lichte scheurvorming in de koplampen.
Dat kunstof is misschien toch niet... :$

Pilot Power Pure,s liggen er nu 5200 km onder , en zijn bijna aan vervanging toe.
Heb nu een setje SportSmarts klaarliggen.
Ik ga vanavond gelijk controleren....
Mijn Pilot Powers hebben nu 5500 km gehad en kunnen nog wel ff mee. Zijn ook nog redelijk rond.
Sportsmart ben ik zeer benieuwd naar. Misschien dat ik na 7 jaar Michelin ook eens overstap op Dunlop.
 
...zo dan deel 21 alweer.....goeie morgen allemaal.. :+

net terug van een rondritje....van een week.. :+

met de trein van dusseldorf naar munchen..dan via Oostenrijk, Italie,Zwitserland,Duitsland,stukkie Frankrijk meegepikt...Duitsland weer naar huis..

uiteraard zoveel mogelijk passen meegepakt...was helaas erg koud en mistig boven de 18 a 1900 meter, ook best wel veel regen gehad..

maar...wel genoten, volledige verslag zie street triple forum... :+

Peet, mooi verhaal, mooie plaaties! :}
... en regen dat hebben we hier noooooit O-)
 
Laatst bewerkt:
Afspraak gemaakt bij HK, Tiel. Vanmiddag de vering (basisinstelling) na laten kijken. :) Met een beetje geluk blijven mijn vullingen na de afspraak wel op hun plaats zitten... :]
 
Afspraak gemaakt bij HK, Tiel. Vanmiddag de vering (basisinstelling) na laten kijken. :) Met een beetje geluk blijven mijn vullingen na de afspraak wel op hun plaats zitten... :]


lekker he, zo'n circuit speed!
ik vind hem heerlijk afgesteld, mag van mij eerlijk gezegd ook nog wel iets strakker cq wat meer plakken!
jammer genoeg heeft ohlins nog niks ervoor..
 
lekker he, zo'n circuit speed!
ik vind hem heerlijk afgesteld, mag van mij eerlijk gezegd ook nog wel iets strakker cq wat meer plakken!
jammer genoeg heeft ohlins nog niks ervoor..

Ik denk dat gewicht ook een rol speelt bij de standaard afstelling. Met pak en helm weeg ik ergens tussen de 80 en 85 kilo. Bij mijn vorige motor heb ik niets gewijzigd maar daarvoor reed ik op een Monster met aangepaste veren (voor) en een volledig (ook tijdens het rijden) achterveer.
 
de killers uit de hoger arrows 3-2 gehaald. Me broer stond erop dat ze eruit gingen _O-
Even rijden en guess what, nu draaien de nekjes al om en vallen kaken naar beneden vóórdat ze me zien :P Tering wat een herrie, maar wel mooie herrie _O-

Weekje ermee rijden of het zo bevalt en zo niet dan gaan de killers er weer in hoor :Y
ik heb het idee dat ik onderin wat minder vermogen heb met de killers erin, kan jij dit beamen?

bij mij gaan ze er ook weer uit denk ik.
Voor de vakantie er weer in :X
 
Nou twee dingen vielen me op. Hij leek wat gretiger, maar ging juist ook ff }) samen met me broer en verder viel me op dat de motor minder snel heet wordt en dus de fan niet zo rap aangaat als anders. Misschien kan ie de hitte beter afvoeren.

Ow en de ploffen bij gas lossen })

Dus ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben dat het vermogen ook wat wordt beperkt door de killers, maar heel merkbaar vind ik het nu ook weer niet.
 
Nou twee dingen vielen me op. Hij leek wat gretiger, maar ging juist ook ff }) samen met me broer en verder viel me op dat de motor minder snel heet wordt en dus de fan niet zo rap aangaat als anders. Misschien kan ie de hitte beter afvoeren.

Ow en de ploffen bij gas lossen })

Dus ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben dat het vermogen ook wat wordt beperkt door de killers, maar heel merkbaar vind ik het nu ook weer niet.

die ploffen, lekker he ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan