Triumph Speed Triple topic deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
wellicht nog nooit gesleuteld aan een jap en aan een speed?
die jappen zijn lastig uit elkaar te halen, terwijl bij triumph het een fluitje van een cent is!

hoor er meerdere monteurs over dat het een prettige motor is om aan te sleutelen..
en tja, kwaliteit, als we het daar over gaan hebben komt alleen een honda goed uit de bus..


Oohw mijn monteur noemt mijn motor een Engelse Hondbah :r

vroeger had ik hem geslagen, tegenwoordig mag dat niet meer :P

:+
 
Gewoon de boormachien gepakt met boortje 5mm en eruit geboord. Redelijk sterke popnagel, of botte boor tis net hoe je het wil zien :)

Vind het geluid iets te asociaal om continue mee te rijden, hier in mijn omgeving heb ik er niet zoveel problemen mee, maar dijkjes pakken etc wil ik wat langer blijven doen zonder dat ze afgesloten gaan worden. ;)

Geen poging trouwens om een discussie af te roepen, want vind een open pijp wel errug lekker klinken. Die Mivv klinkt gewoon focking rauw heerlijk gewoon en met oordoppen in valt het ook mee (boven de 120-140km/h hoor je hem niet meer bij normale toerentallen) en voor die 4-6pk die je wint/verliest boeite het mij in ieder geval niet :)

Ik heb die Mivv op mijn Gsxr gehad maar zonder DB was volgens mij hetzelfde
als helemaal geen uitlaat _O-
Met Db was het geluid echt heel mooi en hij liep ook een stuk beter!
 
tog maar wel tuneboyen , ben benieuwd man :Y
hebben de remus bochten ook een grotere diameter ??

ben ook benieuwd! combi open pijp + bochten zal een hoop winst geven....perfecte mengselverhouding... meer koppel.... vermogen :z

en de mogelijkheden om snelheid en toerenteller te ijken/verhogen...


marcel van kat rijdt met full remus systeem op een getuned 1050 blok en is erg enthousiast.

einddiameter is t zelfde heb ik me laten vertellen, bos pijpje past er zonder al teveel aanpassingen op. wel nemen ze opbouwend in diameter toe, waar de originele bochten m halverwege (vlak voor de lage slip on) knijpen.

enne, mooi gelaste shiny nieuwe buizen is altijd leuk, toch :?

moet nog wel ff een afspraak plannen in goes :$

zeeland vriendjes :W



;) ;) ;)


O-)
 
hallo triplerijders is hier iemand die nog een set originele ronde lichten heeft liggen voor een prijsje en de bevesteging om de lichten aan het kader te schroeven .kzit met een zwaar schadegeval
m.v.g. gerrit
 
Weet iemand of er op een bochten set van arrow een zard demper past? Wil graag een zard demper maar heb geen zin om opnieuw een compleetsysteem te kopen.
Het is voor deze motor:

dcc4032c.jpg


En deze uitlaat.

62fc2238.png
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan