VFR/RVF 400 Topic deel 7!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben na anderhalve week het rijden met 17 kw al behoorlijk beu, het is niet echt motiverend!

Goed leren rijden heeft niets met snelheid te maken. Motorrijden is veel meer dan snelheid, PK's etc. We denken allemaal al heel snel dat we het goed kunnen. Ga zo snel mogelijk een voorgezette rijopleiding doen, dan word je daar met je neus op de feiten gedrukt. En , je leert er heel veel. Er is zelfs een race cursus, waarbij je de eerste dag niet in een hogere versnelling rijdt dan de 2e!!!!!. Eerst alles perfect onder de knie, dan pas de Pk's en de snelheid.
 
Laatst bewerkt:
Goed leren rijden heeft niets met snelheid te maken. Motorrijden is veel meer dan snelheid, PK's etc. We denken allemaal al heel snel dat we het goed kunnen. Ga zo snel mogelijk een voorgezette rijopleiding doen, dan word je daar met je neus op de feiten gedrukt. En , je leert er heel veel. Er is zelfs een race cursus, waarbij je de eerste dag niet in een hogere versnelling rijdt dan de 2e!!!!!. Eerst alles perfect onder de knie, dan pas de Pk's en de snelheid.

I second this wholeheartedly. Zondag nog zag ik een kerel met een CBR125 meerijden met 600cc'ers op Lezennes, eerlijk waar. Heb zelf ook al echt vastgezeten achter een Ducati 1198. Aan de pk's mag het echt niet liggen :).
 
Laatst bewerkt:
@RVF400Roel: zijnde de spanningsregelaar-expert heb ik jou gemaild.
Laadproblemen met het Hondaatje van mevr. Tarwetijger. B|

@Djeepert: Dientengevolge wellicht geinteresseerd in jouw spanningsregelaar, maar dan moet ik even checken of het het juiste type is.

Ben na anderhalve week het rijden met 17 kw al behoorlijk beu, het is niet echt motiverend!
Offtopic, maar... onzin! Op m'n Tricker (14kW) heb ik echt zo veel lol hè!

Stel dat je alleen rechtuit wil branden met je maten op supersport motoren, ja dan kan ik het me wel voorstellen.
 
Laatst bewerkt:
is vanavond de nc30 uitgelaten,pakt die niet goed op.

de motor houdt in en pruttelt bij 5000tpm tot 8000 tpm.

rijdt eg klote :( , gelijk maar effe de dokter gebeld.

kan als alles mee zit van het weekend al langs komen.

gelijk maar effe alles na laten kijken door de dokter.
 
@RVF400Roel: zijnde de spanningsregelaar-expert heb ik jou gemaild.
Laadproblemen met het Hondaatje van mevr. Tarwetijger. B|

@Djeepert: Dientengevolge wellicht geinteresseerd in jouw spanningsregelaar, maar dan moet ik even checken of het het juiste type is.Offtopic, maar... onzin! Op m'n Tricker (14kW) heb ik echt zo veel lol hè!
Hoewel, als je alleen rechtuit wilt branden met je maten op supersport motoren, ja dan kan ik het me wel voorstellen...

Je hebt mail })
 
[...]

Offtopic, maar... onzin! Op m'n Tricker (14kW) heb ik echt zo veel lol hè!
Hoewel, als je alleen rechtuit wilt branden met je maten op supersport motoren, ja dan kan ik het me wel voorstellen...

Meeeh, dan heb je echt het verkeerde beeld van mij! Als dat het doel is koop je geen VFR 400 eh?! :) Het is gewoon dat even lekker inhalen etc. er gewoon niet in zit, dus vind beetje jammer dat je zo kortzichtig even kijkt. Tevens merk je gewoon dat de motor geknepen is omdat hij niet overal op het toeren gebied goed zit.
 
Meeeh, dan heb je echt het verkeerde beeld van mij! Als dat het doel is koop je geen VFR 400 eh?! :) Het is gewoon dat even lekker inhalen etc. er gewoon niet in zit, dus vind beetje jammer dat je zo kortzichtig even kijkt. Tevens merk je gewoon dat de motor geknepen is omdat hij niet overal op het toeren gebied goed zit.
Ho, ik zeg niet dat JIJ alleen rechtuit wilt branden, alleen dat als 'men' dat wil 'men' dan veel kw's/pk's zou willen hebben... No offence intended!
edit: post aangepast O-)
Maarre, hoe kan het dan dat jouw terug geschroefde 400 maar 17 kW heeft?
 
Laatst bewerkt:
Thanks. Alweer een stapje verder; onderdeelnummer van de span.reg. is zowel bij de CB-1 (NC27) als bij de CB400SF (NC31) 31600-MV4-000. Dat is dus hetzelfde, mooi.
Kan het zijn dat die span.reg. bij een "update" koelribben heeft gekregen?
Je vind ze op 't internet zowel zonder
31600-MV4-000.gif

als met ribben. :?
sf400-cbr400_a.jpg


Deze is wel heel goedkoop trouwens:
hele lange ebay link
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan