VFR/RVF 400 Topic deel 7!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen heerlijk getraind (racefiets) en daarna een fantastische testrit op de RVF :9~
Alles in orde en rijdt perfect. Ik moet zeggen, dat de RVF toch scherper de bochten in te sturen is dan de NC 30. Valt nog makkelijker de bochten in. Zal ook wel komen doordat hier dezelfde racevork in zit als in mijn racer. Ik kon nu toch mooi vergelijken na al die NC30 kilometers de laatste tijd *D
Goedgekeurd :P :9 [afbeelding]
[afbeelding]

Nu nog 1 RVF te gaan. (de Barbara bike). Carbs. en synchroon. *O* en een kleine beurt :)

Inclusief gele labels *D
En ik voel me vereerd dat hij de Barbara bike is gaan heten :j
 
Als je mag rijden wel :P

I know, morgenvroeg laatste zooi voor school regelen en dan vakantie; lekker zwemmen! :9~~

een vriend van me is een stuk minder into motoren dan jij, maar hij gaat wel dinsdag AVD'en na 2 maandjes lessen. Toch een stukje karakter vrees ik Nick :P
 
Heerlijk dit weer inderdaad !
Gister heerlijk gereden :] .
Nu ik de motor wt beter leer kennen gaat het ook wat rapper allemaal 8-)

Trouwens de motor reageert soms niet op de start knop.
Gister hielp het om de engine-stop knop een paar keer heen en weer te klikken.
Iemand ooit zoiets gehad ?
 
Zum verkaufen;

vfr49.jpg


ff mailen voor meer info.
 
das snel roel :o

Valt toch best mee ;) .. hij is hier een beetje overbodig, er staan momenteel weer 3 rijdende, dus er mag weer wat weg (heb overigens ook nog een c-kadett en ibiza in de verkoop O-) )... en ik ben aan 't kijken naar een leuk auto-project voor erbij (we hebben afgelopen weekend een 2kolommer geïnstalleerd in de schuur :) )
 
Laatst bewerkt:
vanmiddag nog even NC 30 je ''uitgelaten'', krijg hem niet sneller dan 195/200 op de klok. Ligt dit aan afstelling of aan mijn gewicht 92 kg.

Mijne ging 208 op de gps, ver buiten beeld op de klok.

Ik weeg 85 incl pak, of die 7 kilo nou gelijk zoveel afdoet?

Hij heeft niet veel topvermogen, dus alles scheelt, banden opgepompt ketting gesteld, kappen in de was voor betere flow :')

Of de afstelling idd.
 
Het is een volledig standaard machine uitlaat e.d. banden voor 2.4 achter 2.8 zal kappen maar eens in de was zetten haha thanks mate

Vermoedt dat Jaap er een andere uitlaat en sproeier onder had.. En misschien ook wel een open luchtfilter, scheelt al snel 5 à 10 pk. Mijn nc24 trok 68 pk op het achterwiel terwijl hij fabrieksaf 59 aan de krukas moest hebben...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan