VFR/RVF 400 Topic deel 7!

Status
Niet open voor verdere reacties.
nice bike bye the way die NC 24 in Rothmans uitvoering, mijn vriend heeft dezelfde met witte wielen. Hij heeft er op Isle of Man een Lap of Honour mee mogen rijden jaren geleden

Wielen waren oorspronkelijk ook wit.. Maar waren door de vorige eigenaar goud gespoten.. Jammer genoeg had die 'm niet zo goed onderhouden...
 
Vandaag bij Ten Kate de inlaatrubbers voor de RC 30 gehaald.
Zijn een stukje groter dan de 400 rubbers.
Gewoon op voorraad in Gent :9~
full


Binnenkort monteren en mogen ook deze wonderschone RC 30 carbs uit elkaar.
full

full


Kan ik meteen de HRC hoogteversteller monteren
full


Volgende week de NC 30 van Pinky.
full
 
Laatst bewerkt:
Yohoo,

m'n computer heeft een virusje gevat, doet het al 2 weken niet meer. Toch maar internetten vanaf de zaak. (En nee, ik ga niet thuis werken ;) )

Roelscheffers: bobineprobleempje weten op te lossen? Succes met de verkoop, ben benieuwd of er een volgende MF-eigenaar komt :)
 
Vermoedt dat Jaap er een andere uitlaat en sproeier onder had.. En misschien ook wel een open luchtfilter, scheelt al snel 5 à 10 pk. Mijn nc24 trok 68 pk op het achterwiel terwijl hij fabrieksaf 59 aan de krukas moest hebben...

Ja nu je het zegt, had inderdaad open uitlaat, sproeiers 120 en 122 ipv 110, en was schuimluchtfiltertje ipv standaard :)

Wilde hem wel op de testbank, nooit van gekomen.
 
Laatst bewerkt:

Ik weet dat je computers ondingen vindt. Maar als je op een bericht van iemand wilt reageren, moet je niet onderaan op "reageren" klikken, (dat is voor een nieuw bericht), maar op het meest rechtse ikoontje bij het bericht ; citeer bericht. Iedereen ziet dan waar je op reageert. Het is echt niet moeilijk :)
 
Hai,

Zouden jullie mij even van advies willen voorzien?!
Ik heb in korte tijd twee keer een accu defect (= helemaal dood)
Nu heb ik even gemeten en meet ik het volgende;
Stationair = +/- 12,3V
6dtmp = +/- 15V

Mijn gevoel zegt de spanningsregelaar (zie onder), ziet er ook wat gaar uit, wat denken jullie?
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan